EPF
Dyskusje o poszczególnych modelach atomizerów, aktualności i nowości.
By user
#1063956
h_m pisze:Panowie i Panie

Szybkie pytanie, microcoil na wacie, aktualnie nie mogę poradzić sobie z setupem, mam podejrzenia co do kanalików. Po 2 mililitrach, po jednej stronie grzałki, watka jest czysta nasączona liquidem, po drugiej robi się ciemniejsza, z której strony transport jest gorszy?


Czy to nie logiczne?
Poza tym, zrób nowego knota, najlepiej na szmatce, bo wtedy równy Ci wyjdzie na całej długości.
By Krasnal45
#1063991
h_m pisze:Panowie i Panie

Szybkie pytanie, microcoil na wacie, aktualnie nie mogę poradzić sobie z setupem, mam podejrzenia co do kanalików. Po 2 mililitrach, po jednej stronie grzałki, watka jest czysta nasączona liquidem, po drugiej robi się ciemniejsza, z której strony transport jest gorszy?

Gdybym ja się miał zastanawiać jeszcze nad takimi pierdołami, to bym już siwy całkiem jak gołąbek był. Jeżeli działa dobrze, nie bobrzy, nie cieknie, kopie i dymi, to w czym problem? :mrgreen: Watkę i tak praktycznie co drugi, trzeci banak zmieniam :mrgreen:
Awatar użytkownika
By Azuel1982
#1064078
Krasnal45 pisze:
h_m pisze:Panowie i Panie

Szybkie pytanie, microcoil na wacie, aktualnie nie mogę poradzić sobie z setupem, mam podejrzenia co do kanalików. Po 2 mililitrach, po jednej stronie grzałki, watka jest czysta nasączona liquidem, po drugiej robi się ciemniejsza, z której strony transport jest gorszy?

Gdybym ja się miał zastanawiać jeszcze nad takimi pierdołami, to bym już siwy całkiem jak gołąbek był. Jeżeli działa dobrze, nie bobrzy, nie cieknie, kopie i dymi, to w czym problem? :mrgreen: Watkę i tak praktycznie co drugi, trzeci banak zmieniam :mrgreen:

No już tak nie naciskaj na tą siwizne. Ja mam 32latka a już siwiutenki, gołąbki przy mnie są wręcz czarne-i mi nie przeszkadza wręcz odwrotnie. Odnośnie tematu to kanaliki wystarczy przejrzeć. I jak pisał kolega Reed, zrób setup na szmacie.

Wysłane z mojego XT910 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
By h_m
#1064792
Problem był dziwny i przez bezsilność musiałem już napisać takie głupie pytanie, ale wszystko w porządku, na szmacie jest idealnie, kanaliki w porządku ;) Tutaj podziękowania dla @reed bo szmate rzuciłem już dawno w kąt, ale jednak się zmotywowałem i uratowała mi dupsko *SMOKEKING*
Awatar użytkownika
By Azuel1982
#1067687
MarioBernatti pisze:
BerQ pisze:Też macie problem z przykręceniem drutu do bazy (ucieka je%&^y spod śrubki)?


Ja wymieniłem stożkowe śrubki na: http://allegro.pl/m1-6x4-wkret-nierdzew ... 74815.html
Idealne, 20 szt, za 1 zeta
Obrazek


Akurat te są za długie. Kupiłem i lipa :( tylko do klona 3.1 z ehpro wkręca się do końca na pinie minusowym. U tego użytkownika są dostępne m1,6x3 i te raczej powinny pasować. I chyba zakupie jeszcze te krótsze bo mają ciutke większe i bardziej płaskie łby co w uproszczeniu skutkuje lepszym przykręceniem drutu.
Awatar użytkownika
By E-Damian
#1067714
Azuel1982 pisze:
MarioBernatti pisze:
BerQ pisze:Też macie problem z przykręceniem drutu do bazy (ucieka je%&^y spod śrubki)?


Ja wymieniłem stożkowe śrubki na: http://allegro.pl/m1-6x4-wkret-nierdzew ... 74815.html
Idealne, 20 szt, za 1 zeta
Obrazek


Akurat te są za długie. Kupiłem i lipa :( tylko do klona 3.1 z ehpro wkręca się do końca na pinie minusowym. U tego użytkownika są dostępne m1,6x3 i te raczej powinny pasować. I chyba zakupie jeszcze te krótsze bo mają ciutke większe i bardziej płaskie łby co w uproszczeniu skutkuje lepszym przykręceniem drutu.


Przydałby się, ale brak konta na allegroo
Awatar użytkownika
By Azuel1982
#1067716
Po majowce zamowie. Zgadamy sie to podesle ci z 4 sztuki tylko kpszty wysylki pokryjesz. Ewentualnie sprobuj kupic bez rejestracji

Wysłane z mojego XT910 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
By Azuel1982
#1067756
Akurat o ten 1mm sa za dlugie wiec m1,6x3 powinny być dobre. Jak zamówię i sprawdzę to bede wiedział.

Wysłane z mojego XT910 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
By E-Damian
#1067764
Azuel1982 pisze:Akurat o ten 1mm sa za dlugie wiec m1,6x3 powinny być dobre. Jak zamówię i sprawdzę to bede wiedział.

Wysłane z mojego XT910 przy użyciu Tapatalka



Okej czekam na recke, i też sobie zamówie :) *BOR*
Awatar użytkownika
By krzysiekKrk
#1068415
Mam i ja :D wyjąłem z pudełka, pierwsze spostrzeżenie - gwinty średniej jakości. Ale wszystko ładnie się licuje. Airflow control działa jak należy. Czas na pierwszy setup. Kanthal A1 0,25, 8 zwojów. Komunikat na Vamo "low load" 0.00 ohm. Sprawdzam czy przypadkiem nie ma spięcia - brak. Przecieram oczy ze zdumienia. Wykręcam konektor tak dla pewności że nic tam nie ma i... Nasi skośnoocy przyjaciele zostawili tam opiłek. Wyjmuje go, nowy setup - 7 zwojów A1 0,25. Oporność 1.5 ohma na 15W - this shit hits hard :D jest ten specyficzny gwizd ale nie przeszkadza mi to w niczym.

Sent from my GT-I8750 using Tapatalk

Edit.
Mam tylko jedno pytanie: Jak sprawdzić poziom liquidu/dolać go od góry żeby nie zalać komory? Próbowałem zatkać dopływ powietrza i zamknąć go ale nic to nie daje :x
Awatar użytkownika
By venom_666
#1068568
Dokup szkiełko ;)

Patatajkiem z cegłofonu
Awatar użytkownika
By krzysiekKrk
#1068635
venom_666 pisze:Dokup szkiełko ;)

Patatajkiem z cegłofonu


Mam w planach, aczkolwiek potrzebuje jakiegoś rozwiązania na teraz *CZAJNICZEK*
Awatar użytkownika
By Martin Eden
#1068653
krzysiekKrk pisze:
venom_666 pisze:Dokup szkiełko ;)

Patatajkiem z cegłofonu


Mam w planach, aczkolwiek potrzebuje jakiegoś rozwiązania na teraz *CZAJNICZEK*

Witam.
Przeczytaj ostatni na linkowanej stronie post Kolegi emesa
http://www.e-papierosy-forum.pl/kayfun-lite-3-1-clone-ehpro-t52880.html?hilit=tankowanie%20od%20g%C3%B3ry&start=1260
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
By Mutango
#1070772
Ja również nabyłem Lite+ i również jestem pozytywnie zaskoczony stosunkiem cena/jakość.
Nie powiem żebym był jakimś wielkim fanem Kaytków. Kiedyś, dość dawno temu, miałem okazję potestować (oryginał SM) i miałem wtedy wrażenia bardzo pozytywne. Ale nie były znowu aż tak gigantycznie pozytywne, że móc (wówczas) zapłacić oidp ok 500zł za parownik. Teraz, kiedy cena klonu zeszła do liczby dwucyfrowej, i do tego ma dobre recenzje, trudno mi było się oprzeć. Nabyłem. I co? I dobrze jest. Wszystko dobrze spasowane, nie przecieka, nie gwiżdże, działa.
Ale żeby nie było za słodko, mankamenty również są. No cóż, niska cena nie wzięła się z niczego:
- Smród. Po rozpakowaniu, chemiczny smród smarów, smród uszczelek jest nie do przyjęcia. Rozebranie na części pierwsze i wielogodzinna kąpiel w wodzie z dużą ilością płynu do naczyń, na szczęście pomogła.
- Zadziory. Jest trochę tego w strategicznych miejscach. Na głowicy, w okolicy teflonowych (?) uszczelek, na śrubie pina plusowego w okolicy poprzecznego otworu na wylot. Trzeba to usunąć, bo ciężko wchodzi i niszczy uszczelkę. Z lupą w ręku i z iglakiem, jakoś sobie dałem z tym radę. Powygładzałem wszystko co trzeba.
- Kanaliki dopływu liquidu. Te pionowe w gwincie. Nie powiem żeby były za płytkie, bo działają. Ale tak pobieżnie patrząc, wydaje mi się że są płytsze niż w oryginale, i nie zaszkodziłoby je trochę pogłębić i poprawić w ten sposób transport. Na razie nie mam odpowiednich narzędzi, ale przy najbliższej okazji postaram się zrobić taką poprawkę.
- Śrubki do przykręcania grzałki. Są jakieś nie teges. Zbyt 'pozaokrąglane', zbyt małe łebki, sam nie wiem... Cienkie druty przykręca się dobrze, ale drut 0.3mm montuje się już ciężko. A przykręcenie drutu 0.32 zaczyna już graniczyć z cudem. Śrubki też do wymiany, przy najbliższej okazji.
- Brak przezroczystych tulejek. Tylko stalowe. Raczej trzeba dokupić, bo przy braku 'podglądu', ciągle nie wiem ile liquidu jeszcze mam.
- W moim przypadku, uszkodzony jeden o-ring. Na szczęście są zapasowe.

Więcej grzechów nie pamiętam.
Reasumując, nawet bez poprawek, w takim stanie w jakim wydała go fabryka, nie jest źle, uwzględniając niską cenę. A jeśli ktoś ma złotą rączkę, i jest w stanie wykonać kilka nie tak bardzo skomplikowanych poprawek, może mieć parownik który wcale nie ustąpi oryginałowi.
Awatar użytkownika
By Cornflake
#1071738
Powiedzcie mi Panowie, jak kolega wyżej pisze, problem z transportem liquidu... Jak prawidłowo ustawić knot? Dookoła gwintu (tak robiłem i w kilkanaście minut spalilem kilka grzałek, knot w ogóle nie pobierał liquidu) czy jakoś upchnąć na dół?


Tąpnięte z iP5s
By Polan
#1071766
Setup hmmm....
nie mam aparatu pod reką ale mam Painta :P

Obrazek

Rulonik szmatki TAMI musi mieć delikatny luz w grzałce.
Grzałkę robię na tym małym śrubokręciku z niebieską rączką ( około 1.2 do 1.5 ohm ).
Grzałka ala microcoil ( tj. po ukręceniu rozgrzewam ją i delikatnie ściskam zwoje tak aby świeciły się jako całość :) )

Końce rulonika przycinam tak aby dotykały po wygięciu do dna bazy.
Rozlololololowuję :lol: końce -> nakręcam komin -> układam wszystko + namaczam liquidem -> składam parownik -> *SMOKEKING*

Powodzenia :)

PS. nie śmiejcie się za bardzo z mojego dzieła w Paint'cie :)
Awatar użytkownika
By k3lt
#1071902
Ja nie bardzo rozumiem po co wy tam upychacie tyle waty/szmaty, praktycznie od samego poczatku robie tak: https://www.dropbox.com/s/wzqfsqsmf5ar8 ... 727190.jpg (fota z chinola wiec sory za jakosc :zakrecony )
I jest git, nie zalewa, nie siorbie, transport idealny bo waty jest relatywnie nie duzo, baniak suszy do dna i bobra jeszcze nie zaznalem.
Ba pare razy probowalem nawet z krotszymi wąsami tak ze ledwo dotykaly dna i rowniez bylo okej, cuda i dziwy widze w tym temacie :mrgreen: , a okrecanie waty wokol grzalki na gorze to juz wogole jakies voodoo i czarna magia - gdzies tam wczesniej widzialem.
Co poniektorzy za duzo kombinuja, to chyba jakas choroba zapoczatkowana przez brodacza. :lol:

Edit:
To nie Lite ale zasada taka sama.

Edit2:
Dodatkowym plusem jest to ze grzaleczke mozna sobie nawilzyc i ulozyc przed dokreceniem komina, bo wąsy sa na tyle male ze przy dokrecaniu nic sie nie przesunie.
Ostatnio zmieniony 06 maja 2014, 19:56 przez k3lt, łącznie zmieniany 4 razy.
Awatar użytkownika
By cowmuk
#1073645
Nawiązując do posta post1048259.html#p1048259 Doszła w końcu z FT baza zamiennik. Muszę przyznać że mile mnie zaskoczyli dostałem całą kompletną bazę ze wszystkimi śrubkami izolatorami i nawet nawiniętą grzałką (kosz *FT*). W sumie na to liczyłem kupując zestaw PMMA. dzięki temu teraz mam 2 kaytki. Udało się skombinować dremel i udrożniłem wadliwe kanały. Teraz zamiennik mimo, że ma poprawne kanały to węższe niż w wadliwym. Zastanawiam się jeszcze czy nie poszerzyć w obu bazach patrząc na zdjęcia z tematu o tami...

Ten zestaw przeźroczysty wraz z kominem fajnie pokazuje jak to tam sobie działa. Widać np jak się zatka kanał szmatą (czy tam czymś innym, co kto używa) że z jednej strony nie wychodzą pęcherzyki. Powodowało to słabe nasączanie knota i bóbr się pojawiał. Pomaga zatkanie airhole i dmuchnięcie w ustnik wtedy powietrze przepycha kanały i płyn się zasysa.

Poćwiczyłem kilka setupów i chyba najbardziej odpowiada mi na szmacie ok 1 ohm (obecnie 0,9) na bateriach sony 18650 30A. Na 18350 IMR TrustFire wrzuciłem 1.2 ohma i takie stosuję w tym z PMMA, co by nie stopić komina i baterii nie zajechać... Próbowałem 0,5 ohma, ale wydaje mi się, że transport nie wyrabiał, może nadal za cienkie kanały a wielkiej różnicy w chmurze i smaku nie odczułem. Może takie oporności lepsze do dripu.
Zastanawiam się jakie grzałki robicie do kaytka na mechaniku? TZN czy jest sens dalej borować kanały, poprawić transport i próbować schodzić niżej...
Choć pewnie to indywidualne odczucia *CZAJNICZEK*
Awatar użytkownika
By Azuel1982
#1074012
u mnie w tym kaytku siedzi parallel (równoległa) 0.25x 7 na wiertle 2mm coś koło 0.9 oma. a w klonie z ehpro double barell (podwójna) 0.3x10 na wiertle 1,5mm około 0,6 oma. Te setupy w pełni mnie zadowalają i już nie kombinuje nie szukam bo jest miodzio. Oczywiście w grzałkach szmata.
Awatar użytkownika
By krzysiekKrk
#1075302
Azuel zdjęcie od wuja Google :) ja nadal szukam swojego setupu, każdy wychodzi fajnie ale nie są one jak mówi brodacz sick as tits :D

Sent from my GT-I8750 using Tapatalk
Awatar użytkownika
By sikor
#1090449
Witam Cześć i Czołem :)

Panowie i Panie, mam pytanie a mianowicie, jaki setup używacie w swoim kajtku??? Chodzi mi o opór jaki stosujecie, stawiacie na grzałki wysokooporowe czy bardziej na niskooporowe??? W tym temacie jestem świerzak, do niedawna jechałem jeszcze na grzałkach z kompletu ale zacząłem sam kręcić i robie 4 okrętki z kentala 0,25 na sznureku 2,5 i wychodzi mi 1Ohm. Nie powiem pali to pięknie ale liquid schodzi jak szalony a i bateria po dniu mówi finito a 2200mAh to nie mało :) Co byście polecili??? Od razu zapowiadam że wata nie wchodzi w grę, przerobiłem już z setkę takich grzałek a zawsze wchodzi boberek ;/
Awatar użytkownika
By Mutango
#1090483
sikor pisze:Panowie i Panie, mam pytanie a mianowicie, jaki setup używacie w swoim kajtku??? Chodzi mi o opór jaki stosujecie, stawiacie na grzałki wysokooporowe czy bardziej na niskooporowe??? W tym temacie jestem świerzak, do niedawna jechałem jeszcze na grzałkach z kompletu ale zacząłem sam kręcić i robie 4 okrętki z kentala 0,25 na sznureku 2,5 i wychodzi mi 1Ohm. Nie powiem pali to pięknie ale liquid schodzi jak szalony a i bateria po dniu mówi finito a 2200mAh to nie mało :)

No cóż, pali pięknie, to i zużycie piękne.. Normalka, chmura z niczego się nie bierze, cudów nie ma ;) Jeśli zużywasz 2-3 baniaczki na dobę, to i wyczerpanie takiej baterii w ciągu dnia, nie jest niczym dziwnym. Jeśli chcesz ograniczyć zużycie, to jedynym wyjściem jest spokojniejszy setup (czytaj niższa moc grzałki). Czyli podwyższyć nieco oporność (przy mechaniku) i/lub obniżyć napięcie wapowania (przy elektryku). Tylko nie dziwić się, że chmura będzie mniejsza i smak delikatniejszy, bo to normalka.
By Krasnal45
#1090609
sikor pisze:Witam Cześć i Czołem :)

Panowie i Panie, mam pytanie a mianowicie, jaki setup używacie w swoim kajtku??? Chodzi mi o opór jaki stosujecie, stawiacie na grzałki wysokooporowe czy bardziej na niskooporowe??? W tym temacie jestem świerzak, do niedawna jechałem jeszcze na grzałkach z kompletu ale zacząłem sam kręcić i robie 4 okrętki z kentala 0,25 na sznureku 2,5 i wychodzi mi 1Ohm. Nie powiem pali to pięknie ale liquid schodzi jak szalony a i bateria po dniu mówi finito a 2200mAh to nie mało :) Co byście polecili??? Od razu zapowiadam że wata nie wchodzi w grę, przerobiłem już z setkę takich grzałek a zawsze wchodzi boberek ;/

A może byś tak poczytał cały ten wątek? A na dokładkę masz jeszcze drugi kayfun-lite-3-1-clone-ehpro-t52880.html
By drakko
#1093555
Dostałem z VB Kayfuna - po opakowaniu wnioskuję że Tobeco. Powalczyłem z zestawem - na sznurkach nic mi nie wychodziło, ale na wacie jest ok. Tylko mam jedno pytanie - po tym składaniu i rozkładaniu został mi jeden oring i kompletnie mi do niczego nie pasuje. Jego średnica jest trochę mniejsza od komina. Szukam i szukam ale nie mogę znaleźć takiego pytania. Pomóżcie - skąd mi to mogło wypaść?
By drakko
#1094948
To mój pierwszy kaytek i sporo czasu męczyłem się z setupem. Oglądałem filmiki, czytałem poradniki i starałem się robić wszystko zgodnie z radami (układanie sznurka w S, ósemki, docinanie na wymiar aby nie dotykał kanałów - po prostu cuda). Na sznurku miałem z tego mizerne efekty - słaby transport. Lepiej na wacie - ale w ciągu dzisiejszego dnia kilkukrotnie poczułem zmak palonej waty. Pół wieczora męczyłem się na próbę z szmatkami. Na koniec na niezłym wkurzeniu - dwa sznurki po 2 mm, 4 zwoje 0,25 kanthalD (dosyć niedbale) - wyszło 1.2 Ohm. Nie bawiłem się w docinanie i układanie sznurków przed skręcaniem komina, chwyciłem je nad grzałką, założyłem pierwszą część komina i dociąłem sznurki do jego wysokości (wyszło ich chyba nawet za dużo - lepszy byłby TMC 1mm). Upchałem byle jak w kominie, zalałem i moc jest taka, że płuca urywa - 3 machy i mam dość. Bateria już trochę rozładowana - na mierniku bez obciążenia daje mi jakieś 3,7 V. Chyba muszę zejść z mocą lub dać większą oporność na grzałce.

Słowem nie zawsze trzeba się aż tak starać.

Minusy klona jakie wyłapałem (pewnie już były wymieniane):
- śrubki pinów: kto wymyślił takie łebki do trzymania drutu z zdjęć wychodzi że orginał i niektóre klony mają trochę lepiej to rozwiązane). 0,20 trzymają jak cię mogę (ale tamten drut jest zbyt giętki). Przy 0,25 już jest trochę problem z "chwytem" i trzeba najpierw owijać wokoło śrubki.
- Orginalny Drip bujał mi się w trakcie palenia, musiałem wyciąć własną uszczelkę (przycinałem z jakiejś grzałki, co ciekawe typowe dripy 510 pasują idealnie)
- Śrubka regulacji powietrza powoduje u mnie świsty (na szczęście lubię przeciągi i wykręciłem ją w ogóle.

Ogólnie jestem jak na razie zadowolony - aczkolwiek teraz chyba brałbym tańszego klona z FT (ewentualnie droższe ephro lub hcigar)
By Krasnal45
#1094972
drakko pisze:To mój pierwszy kaytek i sporo czasu męczyłem się z setupem. Oglądałem filmiki, czytałem poradniki i starałem się robić wszystko zgodnie z radami (układanie sznurka w S, ósemki, docinanie na wymiar aby nie dotykał kanałów - po prostu cuda). Na sznurku miałem z tego mizerne efekty - słaby transport. Lepiej na wacie - ale w ciągu dzisiejszego dnia kilkukrotnie poczułem zmak palonej waty. Pół wieczora męczyłem się na próbę z szmatkami. Na koniec na niezłym wkurzeniu - dwa sznurki po 2 mm, 4 zwoje 0,25 kanthalD (dosyć niedbale) - wyszło 1.2 Ohm. Nie bawiłem się w docinanie i układanie sznurków przed skręcaniem komina, chwyciłem je nad grzałką, założyłem pierwszą część komina i dociąłem sznurki do jego wysokości (wyszło ich chyba nawet za dużo - lepszy byłby TMC 1mm). Upchałem byle jak w kominie, zalałem i moc jest taka, że płuca urywa - 3 machy i mam dość. Bateria już trochę rozładowana - na mierniku bez obciążenia daje mi jakieś 3,7 V. Chyba muszę zejść z mocą lub dać większą oporność na grzałce.

Słowem nie zawsze trzeba się aż tak starać.

Minusy klona jakie wyłapałem (pewnie już były wymieniane):
- śrubki pinów: kto wymyślił takie łebki do trzymania drutu z zdjęć wychodzi że orginał i niektóre klony mają trochę lepiej to rozwiązane). 0,20 trzymają jak cię mogę (ale tamten drut jest zbyt giętki). Przy 0,25 już jest trochę problem z "chwytem" i trzeba najpierw owijać wokoło śrubki.
- Orginalny Drip bujał mi się w trakcie palenia, musiałem wyciąć własną uszczelkę (przycinałem z jakiejś grzałki, co ciekawe typowe dripy 510 pasują idealnie)
- Śrubka regulacji powietrza powoduje u mnie świsty (na szczęście lubię przeciągi i wykręciłem ją w ogóle.

Ogólnie jestem jak na razie zadowolony - aczkolwiek teraz chyba brałbym tańszego klona z FT (ewentualnie droższe ephro lub hcigar)

I dokładnie, ten setup który Ci wyszedł, jest taki jak powinien być :mrgreen: Nie warto za dużo cudować. Spróbuj z kanthalem A1 o grubości 0.3, będzie jeszcze lepiej. Co do waty, pchasz jej za dużo, dlatego Ci bobrzy. W kajtku wystarczy dosłownie wąsik w MC.

P.S. Jeżeli jedziesz na mechaniku, to oporności grzałki nie zwiększaj. Raczej zejdz z mocą liquidu.
Awatar użytkownika
By Śmiechol
#1100852
Dzisiaj dostałem swojego. Oględziny, wygotowanie i Męczenie się z założeniem grzałki :D Na sznurkach nie było fajnych odczuć. W końcu spróbowałem microcoila na wacie której wręcz nienawidziłem do tej pory. A tu bach, od strzału gra i Buczy. Na Stingrayu jest pięknie. Różnica kolosalna w porównaniu do Protanka i Lavki.
Awatar użytkownika
By zuzel
#1102487
tak z ciekawości kto mi wytłumaczy jak ma się fizyka do atomizera np typu kayfun
zgodnie z fizyka wewnętrzna cześć (tam gdzie grzałka ) jest połączona z zewnętrzną wiec naczynia połączone :) poziomy liqidu musi się wyrównać co za tym idzie otwór powietrza jest zatopiony i musi kapać :)
ni jak nie mogę tego pojąc

ps dzisiaj dotarł drugi kayfyn klon od tabako, wykonanie trochę lepsze jak w pierwszym klonie na ustniku dwa oringi- siedzi ciasno, powietrze na płaski śrubokręt i w komplecie przezroczysta tubka gratki dla E-dyma :)
Awatar użytkownika
By krzysiekKrk
#1102490
Kayfun to atomizer podciśnieniowy. Podczas tego jak ciągniesz wytwarza się podciśnienie które zasysa lq do komory spalania. W ktorymś temacie był nawet tego schemat.
Awatar użytkownika
By zuzel
#1102494
no niby tak ale rowki łącza obie komory , wiec po pewnym czasie leżakowania poziomy muszą się wyrównać i będzie kap kap :)
czay jest ktoś u kogo nigdy nie kapnie ? :)
Awatar użytkownika
By czaka33
#1102502
zuzel pisze:tak z ciekawości kto mi wytłumaczy jak ma się fizyka do atomizera np typu kayfun
zgodnie z fizyka wewnętrzna cześć (tam gdzie grzałka ) jest połączona z zewnętrzną wiec naczynia połączone :) poziomy liqidu musi się wyrównać co za tym idzie otwór powietrza jest zatopiony i musi kapać :)
ni jak nie mogę tego pojąc

ps dzisiaj dotarł drugi kayfyn klon od tabako, wykonanie trochę lepsze jak w pierwszym klonie na ustniku dwa oringi- siedzi ciasno, powietrze na płaski śrubokręt i w komplecie przezroczysta tubka gratki dla E-dyma :)


Jeśli baniak jest szczelny to liquid w nim trzyma podciśnienie,
przy zaciąganiu robisz większe podciśnienie w kubku z grzałką i możesz zauwazyć bombelek wydostający się z kanalików doprowadzających lq .
Awatar użytkownika
By Azuel1982
#1102546
mam tego kaytka. Używam dzień dnia w pracy gdzie lekko nie ma i narazie spisuje się znakomicie. Wycieków brak nawet jak leży nie uzywany( w nocy) :wink: .
Awatar użytkownika
By cyho
#1102598
W miarę jak "sznurek" wciąga liquid jak naczynie wlosowate maleje ciśnienie w baniaku. W którymś momencie sznurki wyciągną cały liquid z kanałów i pojawia sie bąbelek, który zwiększa ciśnienie w baniaku i znowu liquid pojawia sie w kanałach. Sznurki wysuszaja i tak w koło. Wszystko gra i buczy do momentu aż jakoś drastycznie nie zmienia sie warunki. Np ogrzanie baniaka i tym samym zwiekszenie ciśnienia powietrza w nim moze powodować zalewanie. Ogólnie polecam kupić elementy z pmma i poobserwowac.
Awatar użytkownika
By Mutango
#1102857
cyho pisze:W miarę jak "sznurek" wciąga liquid jak naczynie wlosowate maleje ciśnienie w baniaku.

Nie w Kajtku. Tutaj sznurek nie jest poprowadzony do liquidu w baniaku. Jedyną siłą, która wyciąga płyn z baniaka do komory parownika jest podciśnienie wywołane zaciągnięciem się. Sznurek owszem "wciąga" płyn, ale tylko ten który wcześniej sam "wyciągnąłeś" z baniaka do komory poprzez zaciągnięcie się. I tutaj jest tajemnica bardzo sprawnego działania tego typu parowników, bo transport podciśnieniowy jest dużo sprawniejszy niż zwykły transport kapilarny (czyli tam gdzie sznurki poprowadzone są do płynu w baniaku). Tutaj zasada działania bardziej przypomina rodzaj jakiegoś autodrippera. Każde zaciągnięcie powoduje, że porcja liquidu jest wyciągana z zasobnika, i grzałka jest niejako "zakraplana" niemal bezpośrednio, tak jak w dripperze.
Awatar użytkownika
By zuzel
#1103339
kombinuje na różne sposoby szmatka , sznurek grzałka niżej ,wyżej wymieniłem nawet uszczelki na kominie , wlewam około 2ml liqidu i mimo wszystko co jakiś czas (przeważnie raz na baniak) mam wyciek przez otwór od powietrza :(
Awatar użytkownika
By kuuubicki
#1103340
wszystko masz dokręcone ?
spróbuj rozkręcić i wymyc całość po osuszeniu wydmuchaj resztki wody z otworu powietrznego :)
Awatar użytkownika
By zuzel
#1103347
dokręcone po umyciu i wysuszeniu jest jakiś czas ok ale tak w połowie baniaka kap kap już nie wiem co robić i to na 2 kaytkach zaczyna śorbac i cieknie kilka kropel potem znowu spokój przeciągam czy może batka już nie ma mocy sam nie wiem , powietrze tez regulowałem i to samo :( w domu pół biedy ale już w aucie stwarza to problem
By drakko
#1103352
U mnie takie wycieki zdarzają się przy jak to niektórzy nazywają chain wapingu (w mojej wersji to kilkukrotne zaciąganie się na jednym odpaleniu grzałki) - zawsze trochę dymu wdmucham do środka, coś w środku zostanie. Po odstawieniu powstają skropliny - stąd wyciek. Podobny efekt miałem jak zrobiłem dość ostry setup z mocnym lq i nie dałem rady wszystkiego co powstało po odpaleniu grzałki wciągnąć - 5 minut później leciało mi przez kanał powietrzny.
Awatar użytkownika
By zuzel
#1103370
to może być to na mechaniku grzałka 09 oma na elektroniku 1,5 oma liqid 18ng nikotyny
będę musiał właśnie zwrócić uwagę na te skropliny :)
By drakko
#1103459
Ja stosuję nawyk z protanka - wdycham powietrze jeszcze chwilę (nie wiem pół sekundy) po puszczeniu przycisku. Wycieki pojawiają się znacznie rzadziej. Na kayfun 3.1 ephro (bliźniaczy setup) nie mam tego problemu - tam jest dodatkowa komora na skropliny ;)
Awatar użytkownika
By bubba
#1104903
witam
przyszedl w piatek z edyma clonik tobeco.jest to moj 1 kayfun i jestem bardzo zadowolony,po dokladnym wymyciu nakrecilem micro na wiertle 2mm 7 zwojow kanthala 0.30,do srodka wata i pali wysmienicie.co moge powiedziec o wykonaniu mysle ze jest w porzadku spasowanie dobre elementow poza malym szczegolem w postaci za malego otworu na dripy,pasuje tylko ten z zestawu reszta nie wchodzi w otwor.w wolnej chwili zrobilem sobie micro dripka z plastiku a i metal tez jakis dopasuje do otworu.w zestawie otrzymalem pudeleczko z akcesoriami tzn oringi, jakies grzalki ,srubki, 2 srubowkrety oraz przezroczysty baniaczek i drip.powiem wam ze teraz juz sie nie dziwie czemu tak ludzie szaleja za kaytkami :) bo reszta mojego sprzetu poszla w odstawke :)
Obrazek
By drakko
#1105265
Mi do tobeco pasują dripy z oznaczeniem 510a. Dripy które mają nadruk 510b nie wejdą pomimo prób. W kaytku ephro jest inaczej - 510a się bujaja. Uniwersalny okazał się drip od vivi nova bdc. Pasuje do obu kajtków
Ostatnio zmieniony 10 cze 2014, 11:26 przez drakko, łącznie zmieniany 1 raz.
By drakko
#1105332
W stalowych i aluminiowych jakie widziałem w jednym z stacjonarnych sklepów oznaczenie było na dole "pod dripem" od strony która wchodzi do clearomizera (tuż obok kanału powietrznego). Nie wiem czy wszystkie firmy to mają ale metalowe z e-dym powinny coś takiego mieć (sklep w Gdyni cały towar ma z hurtowni e-dym).
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 29
Pomocy

Witam! Kupiłem e papierosa EGO-CE8 1800mAH,niestet[…]

Szukam czegoś dobrego

Dzień dobry. Mój drugi post tutaj, a zarazem wiem,[…]

Problem z paleniem w OXVA slim pro.

Siema, Mam dość irytujący problem z OXVA slim pro[…]

Liquider

Miał ktoś do czynienia z tymi liquidami? Jak wraże[…]

UWAGA! Na blogu Starego Chemika BARDZO WAŻNE informacje! Dotyczą zdrowia i życia.