EPF
By MEchan
#1006679
Witam, jestem tak zwanym laikiem w tych sprawach dlatego zwracam się do zaznajomionej z tematem społeczności. Z góry informuję, że jestem dość nietypowym użytkownikiem e-papierosa, gdyż nie paliłem, nie palę papierosów, uwielbiam dym (również wszystkie triki z nim związane) i smakowe liquidy (oczywiście najlepsza dotychczas była fajka wodna). Planuję zakupić swój sprzęt, do maksymalnie 200 zł. Więc pytanie brzmi następująco: co polecacie ? Jaki sprzęt, jaką grzałkę, jakie liquidy czy też jakiś sposób rozrabiania ich ? Potrzebuje bardzo dużo, gęstego dymu, w miarę możliwości i rozsądnie (bez wielkiego popsucia smaku). Zaznaczam także że chciałbym używać tych najsłabszych liquidow, najlepiej 0, bo nie potrzebuję nikotyny jak wyżej wspomniałem. Co sądzicie o e papierosie ,,Smoky Platinium" przykładowo ?
Awatar użytkownika
By bezi2
#1006724
Jeśli nie potrzebujesz nikotyny do zaspokojenia głodu nikotkowego (a piszesz że nie) to sobie odpuść e-palenie bo to nie jest wogóle nieszkodliwe. Nie jest znany wpływ na zdrowie. Szczerze radzę i to nie poto by dowalić czy jakoś tam.

A jak już strasznie chcesz to kup sobie w Grand Vapor Tridenta i Private V2 do tego ogniwa 30 amperowe Sony albo Panasonic, ładowarkę Nitecore i2 lub i4, khantala a1 0.3 i 0.32, bawełne bocoton i liqidy 100 vg. W kwocie 1500 zł powinieneś się zmieścić wtedy będziesz mógł szpanować przed kolegami i zadymiać pomieszczenia.

Acha nie zapomnij o poczytaniu z miesiąc albo 2 mce forum bo to już wyższa szkoła jazdy.


Wysłane z mojego Kruger&Matz Live za pomocą Taptalka
Ostatnio zmieniony 01 mar 2014, 09:52 przez bezi2, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
By bezi2
#1006730
X
By Krasnal45
#1006779
bezi2 pisze:Jeśli nie potrzebujesz nikotyny do zaspokojenia głodu nikotkowego (a piszesz że nie) to sobie odpuść e-palenie bo to nie jest wogóle nieszkodliwe. Nie jest znany wpływ na zdrowie. Szczerze radzę i to nie poto by dowalić czy jakoś tam.