EPF
Masz problem techniczny lub odkryłeś ciekawe rozwiązania? Podziel się z innymi!
By Ecud
#1858513
Hej, jestem tu nowy i właściwie nie znam się na e fajkach. Dlatego zwracam się z prośbą o pomoc do Was. Jak w tytule posiadam Proog 3 Venture, który służył mi bardzo dobrze. Jedak od pewnego czasu Gdy próbuje włączyć baterie (w sensie palić) to dioda baterii miga wolno 5 razy. Kilka dni przekopywałem internet w kwestii pomocy jednak nic nie znalazłem. Czy znajdzie się ktoś kto będzie umiał mi pomóc?
Awatar użytkownika
By mister67
#1858524
Coś słabo kopałeś :lol: Nie ma to jak być leniem i czekać na innych zamiast samemu coś poszukać. A tak w ogóle to ile masz lat, bo w profilu nie widać ? Jesteś pełnoletni czy nie ?
Mnie wystarczyła niecała minuta. Poczytaj na dole komentarze https://kerranvape.wordpress.com/2016/0 ... e-3-pulse/
A tak swoją drogą masz do niego instrukcję ?
By Ecud
#1858526
Grzałka zmieniona zaraz po tym gdy zaczęła migać bateria.
I drogi kolego dla Twojej wiadomości:
1. Mam 24 lata
2. Przeczytaj coś zanim dasz linka i się zaczniesz wymądrzać.
Edit: Zwracam honor. Wcześniej nie zauważyłem komentarzy. Fakt, pomogło. Połowicznie. Jednak nie wiem jak mam zaradzić na to że bateria nie wykrywa atomizera. Ktoś coś? Bo ja kompletnie zielony w te klocki
Awatar użytkownika
By mister67
#1858536
Trochę grzeczniej kolego, nie jesteś u siebie na podwórku. Napisałem wyraźnie, że odpowiedź jest w komentarzach.
Wchodzisz na forum jak do obory, przeczytałeś regulamin zanim go zaakceptowałeś ? Jesteś tu nowy, to trochę szacunku dla innych użytkowników się kłania.
Zamiast się wymądrzać sam trochę pokombinuj dlaczego bateria nie widzi atomizera. Mam przyjechać osobiście i zrobić to za Ciebie ?