EPF
Masz problem techniczny lub odkryłeś ciekawe rozwiązania? Podziel się z innymi!
By squneQ
#1859021
Witam, wczoraj po przebudzeniu spotkała mnie niemiła niespodzianka. Otóż jak każdego dnia odpalam swój sprzęt, tym razem padło na Aliena 220, żeby sobie puścić parę chmurek. Zauważyłem jednak, że przycisk, który między innymi służy do zmniejszania ilości wat (chodzi o lewy przycisk, dla jasności :lol: ) nie reaguje. Jako że jestem totalnie zielony w tych sprawach postanowiłem zwrócić się do Was z prośbą o pomoc w tej sprawie. Czy jest konieczne oddawanie go do naprawy i wykładanie sporej jak dla mnie ilości pieniędzy, czy jednak jestem w stanie sobie jakoś z tym sam poradzić?

Dodam, że z początku akusy, których używałem w tytułowym boxie ładowałem za pomocą ładowarki, szybko jednak z tego zrezygnowałem, ponieważ była ona niestety tylko jednokanałowa. Tego smoczka posiadam już +/- 1,5 roku i do tej pory był bezproblemowy, zależy mi na jego sprawnym działaniu, ponieważ jest on jak do tej pory najlepszym boxem z jakiego dane było mi korzystać. Z góry wszystkim dziękuję za pomoc!
Awatar użytkownika
By DorotaM
#1859027
squneQ pisze:Czy jest konieczne oddawanie go do naprawy i wykładanie sporej jak dla mnie ilości pieniędzy, czy jednak jestem w stanie sobie jakoś z tym sam poradzić?


Hm...
squneQ pisze:.....jestem totalnie zielony w tych sprawach


No właśnie...
squneQ pisze: Z góry wszystkim dziękuję za pomoc!


Ależ nie ma za co. :mrgreen:
Powyższego delikwenta pewnie solidnie zalałeś liquidem. A jeśli tak, to teraz tylko operacja chirurgiczna polegająca m.in na otworzeniu pacjenta,
może przywrócić go do pełni życia.
Jeżeli więc nie masz pewnej ręki i umiejętności chirurga, oddaj go osobie która takowe posiada. :wink:
By squneQ
#1859034
Faktycznie, mogło sie tak stać pomimo, że nie przypominam sobie takiej sytuacji. Ile mniej więcej taka operacja mogłaby mnie kosztować?
By squneQ
#1859036