EPF
Zdrowotne aspekty e-palenia.
By Maccabra
#503105
Witam. Jestem początkującym e-palaczem. Dzisiaj wpadłem na pomysł (bardzo głupi) aby napełnić moją efaję strzykawką z igłą.
No i stało się, po napełnieniu chciałem wyrzucić igłę iii wbiłem w palca. Od razu pierwsza myśl przemyć wodą utlenioną.

Dziwnie się czuję, boli mnie głowa, jestem rozgrzany, chwilowo jakbym miał lekkie zachwiania równowagi i przedewszystkim jestem zdenerwowany i bije mi szybciej serce. Co prawda nic sobie nie wstrzyknąłem ale igła była umoczona w płynie.

Co lepsze nie ma mowy o wizycie u lekarza, jestem we Francji. No chyba, że zemdleję.

Igła i strzykawka lekarska, nowa czysta. Liquid M 12mg z e-dyma. W dodatku jestem po 2 piwach.

Panowie czy liquid we krwi może wywołać jakieś poważne problemy/zakażenie? Trochę się boję, proszę o pomoc. Pozdrawiam.
By user
#503107
Jaja sobie robisz, prawda?
Pij mniej piwa i ukróć wodze fantazji.
Awatar użytkownika
By Habi
#503112
Oczywiście że może.Jeżeli wstrzykniesz sobie coś koło 6 litrów.
Kolejny durny temat.Niech się jakiś moderator zlituję i zamknie temat.
Awatar użytkownika
By jimixxx
#503114
Maccabra pisze:Panowie czy liquid we krwi może wywołać jakieś poważne problemy/zakażenie? Trochę się boję, proszę o pomoc. Pozdrawiam.

Może.... W zasadzie już wywołał. :mrgreen:
Może nie pij już więcej i wysikaj się przed snem. :wink:
Awatar użytkownika
By UnitrA1979
#503123
Napisz coś, bo nie wiemy, czy jesteś jeszcze przed kompem, czy już zemdlałeś...
Było tykać niebezpieczny sprzęt skoro taki wrażliwy jesteś?
Awatar użytkownika
By LogerM
#503128
Nie no litości ile mogłeś zaaplikować liquidu w ten sposób? 0,05ml? Kup lepsze piwo (najlepiej polskie) bo to francuskie jak widać powoduje nadwrażliwość na widok krwi...