EPF
Zdrowotne aspekty e-palenia.
By user
#452674
kaligola pisze:Ja mam jakieś zawroty głowy ,pogorszenie wzroku tak jak bym się nawalił jestem nowicjuszem!!


Może to faktycznie zbyt trudne do ogarnięcia, ale w tym wątku nie chodzi o opis czyjejś głupoty, tylko o istotne zmiany zdrowotne jakie następują po czasie.
Awatar użytkownika
By fuket
#452730
kaligola pisze:Ja mam jakieś zawroty głowy ,pogorszenie wzroku tak jak bym się nawalił jestem nowicjuszem!!

ŻEŚ PRZEDAWKOWAŁ ĆPUNIE !


A co do zmian ? Nie smierdzą palce i z ryja nie wali :D
By kaligola
#452839
fuket pisze:
kaligola pisze:Ja mam jakieś zawroty głowy ,pogorszenie wzroku tak jak bym się nawalił jestem nowicjuszem!!

ŻEŚ PRZEDAWKOWAŁ ĆPUNIE !


nie oto chodzi zastanawiam się tylko czy to normalne biorę 2-3 pociągnięcia z e-fajka raz góra 2 razy w ciągu godziny a tu takie efekty PYtam czy może płyn który kupiłem może być trefny i mi zaszkodzić bo takie mam objawy !
By pacman82
#452980
nie czytałem całego tematu ale powiem tak:
- mam zawał i mnie łapie... i ogólnie to jedyne akcje które mi się dzieją to...


1- suchości
2- potliwość
3- jak pije kawę to mnie skręca;) ale już nie pije 6 dziennie tylko maks 2:D
4- ogólnie ten efajek to tylko ściema żebyśmy mieli zastępowego. Ja się zadeklarowałem przy 12 znajomych i nikt się nie założył że rzucę bo wszyscy wiedzą że "zesram się a rzucę"..więc nawet ten efajek nie da rady jak sie zaprę...

ogólnie to lepiej mi się żyję bo nie jaram, nie mam chorób, lepiej się biega i jeździ na rowerze
Awatar użytkownika
By fuket
#454743
kaligola pisze:
fuket pisze:
kaligola pisze:Ja mam jakieś zawroty głowy ,pogorszenie wzroku tak jak bym się nawalił jestem nowicjuszem!!

ŻEŚ PRZEDAWKOWAŁ ĆPUNIE !


nie oto chodzi zastanawiam się tylko czy to normalne biorę 2-3 pociągnięcia z e-fajka raz góra 2 razy w ciągu godziny a tu takie efekty PYtam czy może płyn który kupiłem może być trefny i mi zaszkodzić bo takie mam objawy !