EPF
Nasze własne produkcje
Awatar użytkownika
By daras25
#381691
Kiedy rozpakowałem przesyłkę i zobaczyłem ten zestaw to trochę zwątpiłem ze mi się uda polutować to wszystko do "kupy" :? , tym bardziej że jestem kompletnym laikiem w tych sprawach i nigdy w życiu nie lutowałem żadnych układów elektr. - ręka niezbyt pewna a lutownico - wypalarka :D z dużym grotem . No ale nie ma co się poddawać , poza tym jeden zestaw samej elektroniki zamówiłem zapobiegawczo - czyli jeden błąd dopuszczalny , instrukcja dostępna na stronie MV w blogu - bardzo przejrzysta .
Zajęło mi to od początku do pierwszego buszka ok. 2-2.5 godz. i wspomagałem się szkłem powiększającym z " żabkami" tzw. trzecia ręka czy jakoś tak :)
Okazało się że strach ma wielkie oczy i nie było aż tak źle .
W efekcie wyszło coś takiego brzydkiego - plasticzanego - trochę tandetnego :mrgreen:
ale za to jest mały , poręczny i działa bardzo dobrze :D
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
A zapasową elektronikę wykorzystam w boxie własnej produkcji bo to był tylko trening :D:wink:
Zrobiłem kilka pomiarów ale i tak nie mam odniesienia
- bez obciążenia - pod obciążeniem
306 LR - 1,5 Ohm - 3 ,50 - 3 ,32
DC - 2,0 Ohm - 4 ,0 - 3 ,82
ST - 3,0 Ohm - 5 ,0 - 4 ,90
Awatar użytkownika
By ohlers
#381971
A ja mam takie pytanie, które od razu zadam, znając moje zdolności:
ile kolega policzyłby za gotowy produkt, wliczając zakup i złożenie?
Byłbym chętny na zakup gotowca. :)
Awatar użytkownika
By daras25
#381976
ohlers pisze:A ja mam takie pytanie, które od razu zadam, znając moje zdolności:
ile kolega policzyłby za gotowy produkt, wliczając zakup i złożenie?
Byłbym chętny na zakup gotowca. :)

Ohlers przecież gotowca możesz kupić bezpośrednio z MadVape i będzie miał ładne podświetlenie jeszcze
http://www.madvapes.com/Variable-Voltage-Box-Mod_p_3045.html
albo biały
http://www.madvapes.com/Variable-Voltage-White-Box-Mod_p_3235.html