EPF
Nasze własne produkcje
Awatar użytkownika
By cichy80
#300634
N apoczątek chciałem pozdowić wszyskich forumowiczów.

Modzik powstał z pudełka po tictacach, elektroniki z DSE801 - podziękowania dla tomby, akumulatora 18650 unprotected, pojemność niby 3000 :wink: nie mam sprzętu aby zmierzyć, kilku kabelków, głowicy ego i pstryczka przełączniczka dosyć pokaźnych rozmiarów, z opisu wynika że to 10A. Narazie wersja testowa wiec wyglada jak wyglada :wink: .
Ładowarka to stndardowa 420mA z zestawu kgo1100, napełnia ogniwo w około 9h, i wytrzymuje 4 dni ostrego pykania na kartku CE2.
Do pudła można wcisnąć nawet 2x18650 i pozostanie miejsce na elektronike i gwinty. Ale ostatnio nie mam za bardzo czasu aby go modyfikować no i jest w ciągłym użytkowaniu :)
Nie mam dużego doświadczenia w e-paleniu, zaczynałem od kgo 1100 4,2 V i atomizerów, później Tank A, zejście do ~3,5 V, troche CE2 przerobione na clirka na obydwu batkach.

Jak się pali TicTac Green Boxa? Powiem szczerze, że moje poprzednie batki poszły do szuflady. Na kartku CE2 daje tak niesamowicie smaczną parę *CZAJNICZEK* , że nie potrafie tego opisać, pierwszego dnia wypaliłem podwójną dawke liquidu, uhajcowałem się przy tym na maxa.
Czy to zasługa akumulatora, elektroniki ? Nie mam pojęcia ale działa rewelacyjnie *SMOKEKING*

Jak tylko będe miał chwilę to zarzuce zdjęcia

Oto one:
Obrazek
Obrazek




poprawiono zdjęcia
szperaczz
Ostatnio zmieniony 08 lip 2011, 10:21 przez cichy80, łącznie zmieniany 3 razy.
Awatar użytkownika
By cichy80
#304401
dodam ,że elektronika na fulu czyli z diodą z 801, też znalazła się w pudełku :)

edit:

a tu kilka fotek wygrzebałem przed zmontowaniem

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


poprawiono zięcia
szperaczz


-- [scalono] 07 lip 2011, 20:54 --

Mod nie przeżył 4 upadku, coś sie zrypała elektronika prawdopodobnie, a taki był amerykańcki
Mam proble z Nordem5

Zakupiłem go wczoraj w sklepie, dostałem z nim w o[…]

Problem ze sprzętem