EPF
Akumulatory stosowane w e-papierosach.
By level666
#211415
Witam wszystkich e-palaczy.

Na wstępie podkreślam, że jestem całkowicie zielony w sprawach e-fajek, a więc proszę o cierpliwość i wyrozumiałość.
Po namowie dwóch znajomych zdecydowałem się na kupno http://www.wolter.com.pl/products/view/129. Dzisiaj otrzymałem paczkę. Otworzyłem, złożyłem zgodnie z istrukcją i już miałem palić, aż doczytałem się, że nie należy palić na sucho. Domyślam się że chodzi o e-liquid.
I teraz moje pytania do Szanownych urzytkowników forum:
1. czy kartomizery z tymże zestawie są fabrycznie nasączone płynem czy muszę go dokupić i wpierw zalać zanim zaczne palić??
2. czy pasują jakieś inne kartomizery do tych baterii czy muszę kupować oryginalne Woltera??
3. co ogólnie sądzicie o tych e-fajkach??
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
By Filemon
#211421
wolter z tego co wiem jest w 100% kompatybilny z produktami milda zasadniczo można powiedzieć że to mild pod innym brendem. Ostatnio był u mnie klient z tym wolterem, baterie, ładowarka i kartomizery pasują od mild pure. Jeśli masz kartomizery to na pewno są nasączone więc śmiało możesz skręcić i pykać :D w przypadku gdy będziesz palił na atomku to zawsze warto nówce dać z 2 kropelki liquidu na rozruch ;)
Ostatnio zmieniony 08 wrz 2010, 20:50 przez Filemon, łącznie zmieniany 1 raz.
By kalisz1
#211424
Z opisu wynika że kartomizery są napełnione, ale płyn należy dokupić, bo wbrew opiniom kartomizery są wielokrotnego uzytku.
By level666
#211480
skręciłem, pociągnołem 3-4 razy i nic :( dioda ładnie się pali, ale ani dymu ani żadnego kopa nie czuję. dlaczego??
Awatar użytkownika
By djdanto
#211724
Wg.mnie zrobiłeś coś nie tak,bo coś tam powinieneś czuć,nawet jakby watka była sucha w kartomizerach to czuł byś spalenizne...
By level666
#211762
wkręciłem kartomizer do baterii. trzeba coś jeszcze zrobić??
jak założyłem atomizer z karlidżem to coś poczułem.
Awatar użytkownika
By Andys
#211766