dzerwis pisze:Grzałki nie podlegają gwarancji z tego co wiem.
Mamy swoje prawa, i jak się bierze pieniążki niemałe to i jest odpowiedzialność też:Ponieważ od daty wydania rzeczy nie upłynęło jeszcze pół roku, to na sprzedawcy spoczywa ciężar dowodu, że rzecz była zgodna z umową w chwili wydania. Konsument nie ma obowiązku wykazywać, że nie ponosi odpowiedzialności za wadę.
W tej sytuacji należy zawiadomić sprzedawcę o stwierdzonej niezgodności oraz zażądać nieodpłatnej naprawy lub wymiany. Jeśli sprzedawca odmawia przyjęcia reklamacji, pismo należy wysłać listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru.
Naturalne zużywanie się produktu lub jego elementu nie ma wpływu na odpowiedzialność sprzedawcy i nie może być przyczyną jej wyłączenia.
Gdyby coś było niejasne to importer, producent składa oświadczenie rejestrując produkt. To dobry bat dla nielojalnych a i kary przednie. :7) oświadczenie następującej treści:
„Oświadczam, że ponoszę pełną odpowiedzialność za jakość i bezpieczeństwo papierosa elektronicznego lub pojemnika zapasowego wprowadzonego do obrotu i wykorzystywanego w normalnych lub racjonalnie przewidywalnych warunkach.”;
7. Oświadczenia, o których mowa w ust. 3 pkt 6–8, składa się pod rygorem odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych zeznań. Składający oświadczenie jest obowiązany do zawarcia w nim klauzuli o następującej treści: „Jestem świadomy(-ma) odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia.”. Klauzula ta zastępuje pouczenie organu o odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych zeznań.