EPF
Luźne rozmowy o wapowaniu i nie tylko.
Awatar użytkownika
By Isia
#1611422
Muszę kupić jakąś kartę,nie chce płacić abonamentu,bo w tablecie internet będę używać okazjonalnie - około 2 godzin tygodniowo.
Proszę doradźcie co kupić :D ,nie znam się :roll:
Awatar użytkownika
By Isia
#1611430
Powinno starczyć na dość długo,ale czy ona nie ma czasem określonego czasu na wykorzystanie ?
Awatar użytkownika
By Peter007
#1611435
Rzadko bo rzadko ale też korzystam z Play. Nie miałem z nim problemów w kilkuset kilometrowej trasie a znajomi jadący z nami drugim autem mordowali się z Orange, bo mieli zaniki zasięgu. Pakiet startowy ważny jest chyba 2 tyg. po tym czasie niewykorzystany limit przepada i trzeba doładować.
Awatar użytkownika
By Isia
#1611441
I to jest ta zła wiadomość :cry: ,bo nie chciałabym co chwile dokupywać.
Awatar użytkownika
By pawel25
#1611473
Awatar użytkownika
By voltman
#1611482
Awatar użytkownika
By darek_b
#1611518
Ja do okazjonalnego korzystania z internetu ( podobnie około 2 h/ tydzień) kupiłem kartę do aero, sam internet jest bardzo wolny, co godzinę każe się logować ale jeśli nie potrzebujesz ściągać dużych plików poza domem jest idealny bo za darmo.
Płaci się tylko za kartę.
http://www.aero2.pl/
By dexx
#1611522
darek_b pisze:Ja do okazjonalnego korzystania z internetu ( podobnie około 2 h/ tydzień) kupiłem kartę do aero, sam internet jest bardzo wolny, co godzinę każe się logować ale jeśli nie potrzebujesz ściągać dużych plików poza domem jest idealny bo za darmo.
Płaci się tylko za kartę.
http://www.aero2.pl/


Aero2 dobra sprawa , przyznam że zasięg bardzo dobry i za 5 zł 3Gb na 30dni smiga bardzo przyzwoicie, bywam w rożnych miejscach i nigdy nie było problemu z zasięgiem.
Awatar użytkownika
By Peter007
#1611528
Z tym, że chyba od października nie będzie już darmowy. Kończy się okres w którym miał być za darmo i już wprowadzają powoli pakiety płatne oczywiście szybsze, bo ten darmowy woła o pomstę do nieba :)

Edit