EPF
Akumulatory stosowane w e-papierosach.
By meroll
#76888
Witam!
Posiadam jak w tytule DSE901 PCC. Jestem "zielonym jak trawa na wiosnę" użytkownikiem. Czy moglibyście mi powiedzieć co oznacza miganie na czerwono baterii w czasie zaciągania? Bateria nowa naładowana... Aha, zaciągniecie "normalne"-ani nie długie, ani nie krótkie-takie w sam raz.Cały zestaw nowy, używany 2 dni. Oczywiście atomizer się nie grzeje-dymku i ogólnego efektu brak. Mam też drugą baterię i wiem, że miga jak jest już na wyczerpaniu, ale na zielono... Jak do tej pory wszystko było ok a tu nagle taka nie miła niespodzianka...Szukałam na forum rozwiązania mojego problemu, ale nie znalazłam. Proszę o pomoc.
By meroll
#76914
Ale bateria jest nówka!W środę kupiona...Możliwe żeby tak od razu padła?Miał ktoś z Was taki przypadek?W instrukcji dołączonej do zestawu nic nie pisze na temat mrugania baterii na czerwono...
Jak dobrze,że przed zakupem pierwszego e-papierosa poczytałam trochę forum i kupiłam 2 baterie bo zostałabym na lodzie i musiałabym wrócić do analogów.Z jedną baterią będzie ciężko, ale lepiej jedna niż żadna...
Awatar użytkownika
By slodziak69
#76915
Baterie migają z dwóch powodów ( podczas używania ) :

1. Odcięcie przy dłuższym zaciąganiu się
2. Przy rozładowaniu
By meroll
#76919
Teraz palę na takiej samej baterii i przy dłuższym zaciąganiu owszem miga, ale na zielono, a jak jest wyładowana to też miga na zielono. Wrzucę do ładowarki tą felerną baterię i jak się naładuje to sprawdzę bo może po prostu jedna miga na zielona a druga na czerwono(mimo,że są to identyczne baterie). Nawet jakby tak było to i tak musi być coś z tą baterią nie tak bo wczoraj była naładowana - a dziś jak ją wkręciłam byłaby już wyładowana??Sama by się przecież nie rozładowała jakby była sprawna...
Awatar użytkownika
By waldo
#76923