EPF
Masz problem techniczny lub odkryłeś ciekawe rozwiązania? Podziel się z innymi!
By zubek59
#1402487
Witajcie. Zakupiłem niedawno zestaw SMOK XPRO M80 PLUS + SUBTANK MINI.
Na tym zestawie jest cholernie mocny, nie da się palić. Zmieniłem liquid z 6 nikotyny na 3mg, dalej to samo.
Pomogło zamontowanie ustnika od Milda, troszkę lepiej, jednak w ustawieniach mam 9W nie więcej, ponieważ strasznie gryzie.
Dziś zakupiłem P1 0mg nikotyny no i niewiele lepiej, strasznie gryzie.
Ma ktoś jakiś pomysł, czym to może być spowodowane? Jestem początkujący, nie palę analogów kilka dni.
Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
By Tymon78
#1402499
Trzeba było kupić vivkę i egona. Vivi z grzałką 2.4 Ohm...
By zubek59
#1402528
Nie zakropliłem właśnie, sprzedawca nic mi o tym nie powiedział:) Mam w zestawie drugą grzałkę spróbuję. Dzięki za pomoc! O trybach nic nie wiem, mam ustawiane na Wattage Mode, temp setting najniższe 200F.
Awatar użytkownika
By bofh
#1402536
@el.guitar myślę, że dobrze Ci napisał - wskazanie na spaloną watę wskutek albo nieodczekania do jej nasiąknięcia, albo potraktowanie grzałki zbyt wysoką mocą (ustawienie na nikiel lub pojechanie na duuuużo watów). Sądzę, że po prostu kupiłeś sobie sportowe auto nie mając pojęcia o prowadzeniu samochodu...
Awatar użytkownika
By el.guitar
#1402545
zubek59 pisze:Nie zakropliłem właśnie, sprzedawca nic mi o tym nie powiedział:) Mam w zestawie drugą grzałkę spróbuję. Dzięki za pomoc! O trybach nic nie wiem, mam ustawiane na Wattage Mode, temp setting najniższe 200F.

A czytanie instrukcji jest takie niemęskie...
By zubek59
#1409530
Witam ponownie:) Słuchajcie kupiłem 2 grzałki do tego swojego zestawu 0.5 OCC. Sprzedawca powiedział, że nie trzeba zakraplać przed użyciem, wziąłem 2.
Jedną zakropliłem, drugą nie. Wlałem Milda nikotyny 0. Na obydwu grzałkach nie da się palić, strasznie gryzie w gardło...
Ja wiem, że to sportowe auto dla laika, jednak nie da się tego palić. Wczoraj omal nie zapaliłem analoga:)