EPF
Mechaniczne i z elektroniką
Awatar użytkownika
By maras
#596323
Mam problem z Lambo V2 VV Mod ( 4.0 L-Rider ). Nie idzie nic przykręcić z vivi. Zakupilem zestaw u e-dyma na promocji. Przyszło szybko, ładnie. Do montowania Vivi Nova Tank - dupa - za luźno siedzi - buja się. Nie idzie stabilnie dokręcić. Ok - poleciałem do sklepu - zakupiłem następnego vivi Nova Tanka Volisha - ten się wkręcił ale nie mogę pociągnąć. Ktoś poradził, żeby zakupić przejściówkę 510/EGO- zakupiłem - szła długo ale doszła [Poczta Polska przed świętami]. Otwieram kopertę - jest przejściówka. Siadam - wkręcam i dupa - tak samo lata jak Vivi. Co jest? Może ktoś ma podobny problem - coś mam nie tak z gwintem czy jak? gwint w Lambo jest jak by za duży - przejściówkę ale i klirki po prostu można wyjąć - nie da się wkręcić - wylatuje. Nie wiem co robić - odsyłać z prośbą o wymianę?
Proszę niech ktoś podpowie jaki parownik do tego dokupić, żebym już nie musiał zmieniać i kombinować czy będzie wypadał czy nie - załamany jestem.
Ostatnio zmieniony 19 gru 2012, 17:23 przez maras, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
By maras
#596355
mariogd pisze:napisałem Ci na pw.


Nie rozwiązuje mego problemu z gwintem w Lambo - przejściówka ego/510 lata w lambo, klirki też latają. Czy jakiś konkretny parownik nie będzie latał? Mam wszystkie klirki pod gwint ego i nie mam jak sprawdzić czy baniak z gwintem 510 nie będzie latał. Oprócz reklamacji, ktoś może widzi jakiś wyjście?
Awatar użytkownika
By maras
#596679
Już spakowałem, napisałem protokół reklamacyjny i czekam na wiadomość od e-dyma. Nie lubię takich sytuacji, nie są miłe.
By trammel
#597014
Musisz mieć skopany egzemplarz. U mnie wszystko ładnie się wkręca - vivi nova v3, crystal2, softipy w baniaku i eternit.
Nie próbowałem ego, chciaż mam vivi mini cc, ale nie lubię tego parownika.
Nawet wydaje mi się że gwint jest jakby ciaśniejszy niż na innych zasilaniach.
Awatar użytkownika
By muffas
#597271
również mam Lambo V2 i u mnie nic takiego się nie działo, wszystko wkręca się elegancko i nic nie lata, co do vivi to mam nova tanka v3 w przypadku którego jest problem z drożnością kanału powietrznego, ale można po prostu kawałek zawiniętego spinacza wsadzić we wlot od vivi i problem znika (można założyć też na przejściówkę 510-eGo i też jest dobrze, tylko nie wygląda zbyt rewelacyjnie, przy czym jakbym się przejmował wyglądem to pewnie miałbym vision spinnera a nie Lambo)
By user
#604490
ŁAŁ!!!
Na tak kolorowym, to ze 3,7 raza lepiej sie musi chmurzyc :shock:
Normalnie wymiata!


reed - TapataiPhonicznie
Awatar użytkownika
By maras
#610340
No już mam - wymienił mi e-dym na drugi, tylko kurka, problem jest we wskazaniu oporności grzałek i naładowania baterii. Ale już się wszystko wkręca;-) Najważniejsze.

I odesłałem bo niestey sie wywaliło - przestało dawać napięcie. To już drugie z wadą.
By pancio123
#625282
Panowie! Nie wiem jak to jest mozliwe, kupilem dzisiaj tube lambo 4.0. W sklepie wszystko smigalo pieknie. Po powrocie do domu odkreciłem parownik(vivi nowa), po ponownym montażu nie można złapać bucha!!! Ciagne i ciagne ... Nacie jakis pomysł???
By pancio123
#625395
Mam kolejne pytanie...
czy w Waszych lambo 4.0 ten pin środkowy też wypada???(możę trochę źle to tłumacze), ale chodzi mi o to że jak zdejmuję parownik to ten "bolec" srodkowy z lambo wypada, jesli chodzi o całą reszte to jest OK.

Jest to normalne? :roll:
Awatar użytkownika
By Wegierek86
#625409
W moim było tak samo zawsze gdy stosowałem jakieś vivi pin potrafił zostać w kanale powietrznym parownika. Poradziłem sobie z tym tak, że po włożeniu pinu na swoje miejsce i wciśnięciu go trochę do środka przygiąłem górną część tulejki w której się rusza. Trzeba to robić delikatnie ponieważ jeśli przygniesz zbyt mocno, pin nie będzie pracował góra-dół i po każdym wkręceniu nowego parownika pin może pozostać w pozycji wciśniętej.
By pancio123
#625421
Wegierek86 pisze:W moim było tak samo zawsze gdy stosowałem jakieś vivi pin potrafił zostać w kanale powietrznym parownika. Poradziłem sobie z tym tak, że po włożeniu pinu na swoje miejsce i wciśnięciu go trochę do środka przygiąłem górną część tulejki w której się rusza. Trzeba to robić delikatnie ponieważ jeśli przygniesz zbyt mocno, pin nie będzie pracował góra-dół i po każdym wkręceniu nowego parownika pin może pozostać w pozycji wciśniętej.


Zobacze jutro podjadę do sklepu gdzie kupiłem(e-dym.pl) i zobacze moze oni coś poradzą :roll:
Więc widze że nie jestem jedyny...
Awatar użytkownika
By maras
#625454
pancio123 pisze:Panowie! Nie wiem jak to jest mozliwe, kupilem dzisiaj tube lambo 4.0. W sklepie wszystko smigalo pieknie. Po powrocie do domu odkreciłem parownik(vivi nowa), po ponownym montażu nie można złapać bucha!!! Ciagne i ciagne ... Nacie jakis pomysł???


Ja po radach z forum zastosowałem przejściówkę ego/510 i już nie ma problemu z zatkaniem kanałów powietrznych w chińskich parownikach.
By jazzik76
#629319
U mnie rozgięcie pinu pomogło ale tylko w przypadku ViVi Slim działa dobrze, natomiast ViVi Nova Tank v3 nie chce ruszyć :(
By trammel
#632216
Może to być problem nie z pinem, ale z rantem głowicy moda ( ten zewnętrzny sfazowany ) który dochodzi po wkręceniu do dolnego capa parownika i nie przepuszcza powietrza. Nawet gdzieś widziałem że ktoś ten rant naciął brzeszczotem. Lepszym wyjściem do vivi nova tak jak ktoś wyżej radzi będzie jednak przejściówka.
Awatar użytkownika
By reiko
#633732
witam posiadaczy Lambo4. Mam do Was 3 pytanka.

1. Jakie aku używacie ? te z zestawu czy coś dokupowaliście ?

2. Ta przejściówka ego\510 bedzie ok ? Jeśli tak to czy przy zamówieniu coś dopisywać, gdyż na obrazku są 4 sztuki różniące się od siebie.

3. Jaki parownik do tego dobrać. Mam Vivi nova z e-dyma i problem z ciągiem (wiem wiem przejściówka) ale czego Wy używacie ?

Pozdrówki
By trammel
#633818
1.Ja mam ICR-ki samsunga od woytazo i są super. Pojemność chyba 2800mAh. Oprócz tego jakieś 1800 z zestawu ( dużo słabsze ) i kilka starych samsungów z laptopa.

2.Myślę że każda będzie ok. ale zapytaj najlepiej w e-dymie bo na zdjęciu są różne wersje.

3.Ja na swojej vivi novej v3 z e-dyma podciąłem na dolnym kapie od spodu brzeszczotem taki rowek obok gwintu. Po przekątnej. Jest przepływ powietrza taki sam jak na samej vivce nie wkręconej do moda .

Moje zdanie jest takie że to nie pin teleskopowy blokuje powietrze, ale dolny kap dochodzi do rantu głowicy i wszystko zatyka.Zwłaszcza jak się za mocno dokręci.
Jak zastosujesz przejściówkę to nie ma tematu i na wszystkich parownikach będzie ok.
Awatar użytkownika
By hajdass
#669408
Jak wygląda sprawdzanie stanu betrii ? Bo po pięciokliku pokazuje 3.9 rozumiem że wartości powinny być międzi 4.2 a 3.5 ?
Awatar użytkownika
By Krasny
#669418
hajdass pisze:Jak wygląda sprawdzanie stanu betrii ? Bo po pięciokliku pokazuje 3.9 rozumiem że wartości powinny być międzi 4.2 a 3.5 ?


3.9 jest w zakresie 3.5-4.2 :-)
Mam nadzieje ze Lambo dotarlo cale i zdrowe i jestes zadowolony.
Awatar użytkownika
By Krasny
#669595
Jest prosty sposób na Lambo i ViVi Nova, nie inwazyjny czyli żadnego rozcinania podginania itp. pisałem o tym tu
vivi-nova-tank-v3-i-lambo-problemy-z-uciagiem-rozwiazanie-t36383.html
Awatar użytkownika
By muffas
#670017
Krasny pisze:Jest prosty sposób na Lambo i ViVi Nova, nie inwazyjny czyli żadnego rozcinania podginania itp. pisałem o tym tu
vivi-nova-tank-v3-i-lambo-problemy-z-uciagiem-rozwiazanie-t36383.html


też przez jakiś czas korzystałem z tego rozwiązania (opisywałem to nawet na którymś z konkurencyjnych forów, ale nie chce mi się szukać linka, bo to nie ma żadnego znaczenia) ale jak zacząłem do codziennego vapowania w pracy używać bateryjki ego (lambo jednak za ciężkie) to zaczęło mnie to rozwiązanie drażnić, a i po jakimś czasie zauważyłem skoki oporu do 2.4 Ohm przy grzałce 1.8

na chwilę obecną po prostu przykręcam przez przejściówkę 510->ego chociaż wygląda to nie oszukujmy się - beznadziejnie, to jednak mi wystarcza, zwłaszcza że konfiguracji lambo + vivi tank używam tylko w sytuacjach awaryjnych (np jak padnie batka ego, a mam ochotę zapalić akurat to co mam w vivi)

co do vivi slim to nie mam z nim żadnego problemu, dobry przewiew bez poprawek/modyfikacji
Awatar użytkownika
By kapa
#736997
gruha0 pisze:Witam posiadam lambo v2 od e-dyma i vivi nova vilish pasują bez problemu nic nie trzeba przerabiać :D

ja również z Vivi od Volisha nie mam problemów. Czasami miałem problemy z ciągiem, ale wystarczyło wykręcić i wkrecic parownik.
Awatar użytkownika
By Gabber
#773440
Chciałbym rozwiać pewne wątpliwości i mity na temat lambo 4.0.

Mam od niedawna, zakupiony zestawik (nie samo body) za 129zł w ED.
Problemów, nie ma, poza latającymi przyciskami + i -. Jeżeli można uznać to za problem. Generalnie świetny mod, po wkręceniu przejściówki, wykrywa pięknie wszystkie parowniki od chińczyków po klony vision cc, oryginał vision cc, vivi slim, vivi nova, vivi gt (monacco, o zgrozo...) i tank od tellssona, też wykrywa. Także działa na wszystkim. Mierzone, sprawdzone podawanie napięcia, daje prawie idealnie to, co ustawimy. Na grzałce 1.2ohm też daje radę i parownik, aż huczy pompując parę z edymowego mentholu (guma orbit)

Jedyne do czego faktycznie można się przyczepić to akumulatory w zestawie. Jednak za 129zł... mod idealny. Taka jest prawda. Poprzednio miałem joye 18650 flat, ze stabilizacją na 3.4V... sprzedałem, dołożyłem. Jest różnica i jest lepiej, przede wszystkim ta kontrola. Opis na stronie nie kłamie. Jeśli szukasz czegoś więcej to jednak zmienne napięcie, plus dobre wykonanie, solidne body... to jest to.
Awatar użytkownika
By Kocior
#785007
Fakt, plus i minus latają niemiłosiernie w moim Lambo4. Ale po kilku dniach nie zwraca się na to uwagi, a ktoś stojący obok też tego nie słyszy za bardzo (nie musimy się bać, że ktoś posądzi nas o rozklekotanego moda).

U mnie był jeden problem, mianowicie po pierwszym wykręceniu pokrywki z plusem (niechcący, MT3 było zakręcona lepiej i samo tak wyszło) bolec zaczął raz kontaktować, a raz nie (właściwie częściej nie stykał). Nawalczyłem się z tym jak szalony, Co rusz wyciągałem i chowałem ten paskudny bolec, a nie chciałem rozbierać moda w środku.
W końcu wziąłem w dłoń lutownicę, pobieliłem bolec cyną i lekko dopiłowałem jeden bok iglaczkiem. Teraz siedzi pewnie i nie przestaje kontaktować po każdym dolaniu liquidu do Kangera. Polecam.

Z vivi walczyłem na milion sposobów, a w końcu wyrwałem jednak plus z clearomizera, zagiąłem go szczypcami tak żeby nie wchodził w niego bolec z Lambo, pogłębiłem nieco rowki piłką do metalu i święty spokój.

Obydwa wyżej opisane rozwiązania działają od trzech dni bez problemów ;-)
Awatar użytkownika
By jaras27
#786156
Witam...będę wdzieczny za podpowiedź jak odkręcić głowicę od lambo.
Oczywiście sposobem , który nie pokaleczy głowicy.
By voyteg
#786355
Kocior pisze:U mnie był jeden problem, mianowicie po pierwszym wykręceniu pokrywki z plusem (niechcący, MT3 było zakręcona lepiej i samo tak wyszło) bolec zaczął raz kontaktować, a raz nie (właściwie częściej nie stykał). Nawalczyłem się z tym jak szalony, Co rusz wyciągałem i chowałem ten paskudny bolec, a nie chciałem rozbierać moda w środku.
W końcu wziąłem w dłoń lutownicę, pobieliłem bolec cyną i lekko dopiłowałem jeden bok iglaczkiem. Teraz siedzi pewnie i nie przestaje kontaktować po każdym dolaniu liquidu do Kangera. Polecam.


Czy to mozna podciagnac pod reklamacje elektroniki w e-dym?

-- [scalono] 15 cze 2013, 14:55 --

Kocior pisze:U mnie był jeden problem, mianowicie po pierwszym wykręceniu pokrywki z plusem (niechcący, MT3 było zakręcona lepiej i samo tak wyszło) bolec zaczął raz kontaktować, a raz nie (właściwie częściej nie stykał). Nawalczyłem się z tym jak szalony, Co rusz wyciągałem i chowałem ten paskudny bolec, a nie chciałem rozbierać moda w środku.
W końcu wziąłem w dłoń lutownicę, pobieliłem bolec cyną i lekko dopiłowałem jeden bok iglaczkiem. Teraz siedzi pewnie i nie przestaje kontaktować po każdym dolaniu liquidu do Kangera. Polecam.


Czy to mozna podciagnac pod reklamacje elektroniki w e-dym?
Awatar użytkownika
By jaras27
#786563
karolas123 pisze:Łapiesz za nią i odkrecasz, jak nie idzie to wytrzyj do sucha owin np dedka rowerową i odkręc.


:beer: Stary...szacunek za tą dętkę...naprowadziłeś mnie na gumowe rękawice...głowica odkręcona.Plusik za pomoc...pozdro
By karolas123
#786580
Spoko, doradziłem jak komus kto nie ma zaplecza narzedziowego, bo nie wiedzialem co masz :-D. Za to patrze ze nad ort musze popracowac.;p
Awatar użytkownika
By Kocior
#787150
voyteg pisze:
Kocior pisze:U mnie był jeden problem, mianowicie po pierwszym wykręceniu pokrywki z plusem (niechcący, MT3 było zakręcona lepiej i samo tak wyszło) bolec zaczął raz kontaktować, a raz nie (właściwie częściej nie stykał). Nawalczyłem się z tym jak szalony, Co rusz wyciągałem i chowałem ten paskudny bolec, a nie chciałem rozbierać moda w środku.
W końcu wziąłem w dłoń lutownicę, pobieliłem bolec cyną i lekko dopiłowałem jeden bok iglaczkiem. Teraz siedzi pewnie i nie przestaje kontaktować po każdym dolaniu liquidu do Kangera. Polecam.


Czy to mozna podciagnac pod reklamacje elektroniki w e-dym?

-- [scalono] 15 cze 2013, 14:55 --

Kocior pisze:U mnie był jeden problem, mianowicie po pierwszym wykręceniu pokrywki z plusem (niechcący, MT3 było zakręcona lepiej i samo tak wyszło) bolec zaczął raz kontaktować, a raz nie (właściwie częściej nie stykał). Nawalczyłem się z tym jak szalony, Co rusz wyciągałem i chowałem ten paskudny bolec, a nie chciałem rozbierać moda w środku.
W końcu wziąłem w dłoń lutownicę, pobieliłem bolec cyną i lekko dopiłowałem jeden bok iglaczkiem. Teraz siedzi pewnie i nie przestaje kontaktować po każdym dolaniu liquidu do Kangera. Polecam.


Czy to mozna podciagnac pod reklamacje elektroniki w e-dym?


To mozna podciagnac chyba tylko pod badziewne i niedbale wykonanie. Poszli na latwizne i bolec plusowy mial luzno stykac z plusem na plytce, zalutowal bym go na stale, ale to by sie akurat wiazalo z utrata gwarancji pewnie. Powinni zwyczajnie dopracowac to.
By trammel
#787176
Gdybyś jednak odkręcił głowicę moda to wiedziałbyś że pin plusowy nie styka się luźno z plusem na płytce.
To jest taki teleskop ze sprężynką w środku - którego drugi koniec (rurka w której pin chodzi ) jest wlutowany w płytkę tejże elektroniki.
Może przyczyną niełączenia u Ciebie była kiepska sprężynka. A prąd jak bolczyk pina jest lekko wciśnięty idzie w większości przez tą sprężynkę.
Awatar użytkownika
By Kocior
#787303
trammel pisze:Gdybyś jednak odkręcił głowicę moda to wiedziałbyś że pin plusowy nie styka się luźno z plusem na płytce.
To jest taki teleskop ze sprężynką w środku - którego drugi koniec (rurka w której pin chodzi ) jest wlutowany w płytkę tejże elektroniki.
Może przyczyną niełączenia u Ciebie była kiepska sprężynka. A prąd jak bolczyk pina jest lekko wciśnięty idzie w większości przez tą sprężynkę.


A widzisz, u mnie od początku nie był wlutowany. Wyszedł bardzo ładnie, bez oporu razem z głowicą xD

To muszę zwrócić honor Lambo, przyajmniej trochę. Tylko moja sztuka taka parszywa, że bolec był kiepsko załapany i odszedł. Sprawa wyjaśniona.
Ale nie będę go przylutowywał (a właściwie lepił cyną do wycięcia w płytce), teraz trzyma się pobielony na wcisk i mogę sobie regulować jego wysokość przy zmianie z kangera na vivi i inne ;-)
By voyteg
#787592
trammel pisze:Gdybyś jednak odkręcił głowicę moda to wiedziałbyś że pin plusowy nie styka się luźno z plusem na płytce.
To jest taki teleskop ze sprężynką w środku - którego drugi koniec (rurka w której pin chodzi ) jest wlutowany w płytkę tejże elektroniki.
Może przyczyną niełączenia u Ciebie była kiepska sprężynka. A prąd jak bolczyk pina jest lekko wciśnięty idzie w większości przez tą sprężynkę.



Jaka sprężynka, u mnie nie rzuca sie nic w oczy, zgubilem?
Awatar użytkownika
By xacti
#788552
Są gdziekolwiek dostępne osłonki (pierścienie) górnego capa do Lambo? Tak, żeby całość licowała się z parownikiem. ;)
Awatar użytkownika
By Kocior
#790619
Muszę się pochwalić, że zgubiłem podczas grzebania w ep ten nieszczęsny mały bolec od plusa.
Teraz palę bez niego, na kangerze, na vivce (nawet założyłem niemodyfikowany plus z drugiej) i chwilę na mt3. Zrządzenie losu - jest super ;-)
Zero problemów z kontaktem, dostawa powietrza niepopsuta niczym. Bomba ;-)
Awatar użytkownika
By sawas
#798259
Ma ktoś panent na obluzowujący się gwint 510 w głowicy labmbo? U mnie zaczyna latać na boki, chyba się troche wyrobił i łatwo przekrzywić parownik. Zwalczył ktoś już taką dolegliwość?
Awatar użytkownika
By Kocior
#798315
Tak. On u mnie przynajmniej jest na wcisk wkladany od góry, patrząc na zewnętrzną stronę/wierzch.
Bierzesz mały młoteczek, drewniany kołek (taki meblowy najlepiej) i... walisz aż do uzyskania pożądanego efektu ;-)
Awatar użytkownika
By sawas
#798316
Czyli polecasz go na chama wepchnąć ile tylko wlezie? Bo u mnie in siedzi w sumie ładnie, tyle, że stuknięcie w parownik i wtedy się przekrzywia.
Awatar użytkownika
By Kocior
#798329
U mnie było podobnie, tzn. parownik się przechylał o kilka stopni jak krzywa wieża.
W końcu upadło mi lambo z czymś zakręconym na podłogę. Okazało się w skrócie, że ta metalowa tulejka z gwintem wewnętrznym wypadła kompletnie. Więc wbiłem to i wypoziomowałem (też tym samym sposobem). Parownik przykręcony do lambo teraz jest prosty i sztywny jak k**** od 5 dni ;-)

Wieczorem mogę jakieś foto wrzucić, bo teraz mnie w domu nie ma.
Problem ze sprzętem

Hej, mam Urse Nano 2 i w ciągu 2 tygodni spaliły m[…]

Mam proble z Nordem5

Zakupiłem go wczoraj w sklepie, dostałem z nim w o[…]

Pomocy

Witam! Kupiłem e papierosa EGO-CE8 1800mAH,niestet[…]

Szukam czegoś dobrego

Dzień dobry. Mój drugi post tutaj, a zarazem wiem,[…]

UWAGA! Na blogu Starego Chemika BARDZO WAŻNE informacje! Dotyczą zdrowia i życia.