EPF
Mechaniczne i z elektroniką
By gruha0
#805625
Witam mam mały problem z lambo nie za każdym razem gdy przycisnę guzik zasilania to zaskoczy i staje się to coraz częściej 4,5 razy trzeba ponaciskać żeby zadziałało a za 5 min to samo , wie ktoś co może być przyczyną ?
Awatar użytkownika
By Kocior
#806237
Pewnie guziczek już się napracował, ja się też troszkę martwię o mój bo jak za długo wapuję to nagle pokazuje mi oporność grzałki i musze plusem wrócić do napięcia xD Zapewne kiepski mikroswitch zamontowali na płytce. Ile używasz swojego Lambo?
By gruha0
#806605
Dość dużo używam bo i w pracy i w domu cały dzień a idzie to jakoś wymienić bo niekiedy białej gorączki idzie dostać :)
Awatar użytkownika
By Kocior
#806993
Ja swojego też prawie cały dzień katuję, 80% wapowania na Lambo. Ale dopiero od czerwca.
Nie robiłem tego i nie wiem jak to dokładnie w środku wygląda, ale z jakiegoś tam mojego doświadczenia pewnie wyglądało by to tak :trzeba by wyjąć płytkę z elektroniką, wylutować go i kupić oraz wlutować jakiś odpowiednik. Dodam, że to są bardzo często paskudnie małe rzeczy.
Tak bez wprawy w tych rzeczach to nie polecam, bo można kompletnie uszkodzić, tak na amen. Taka sugestia - może wśród znajomych masz jakieś elektronika? Bo rozumiem, że aż trzymiesięczna bodaj gwarancja na elektronikę już minęła?
By trammel
#807850
Psiknij na to od środka po wyciągnięciu aku jakimś kontakt-sprajem. Mikrus jest tam odsłonięty - powinno pomóc.
Awatar użytkownika
By Kocior
#817695
Gdyby ktoś miał taki mankament, że szybka albo wyświetlacz zajdzie morką/plamkami (dzisiaj mi się taki dowciap zrobił) to watka na wykałaczkę, zamoczyć najlepiej w spirytusie i przetrzeć. Potem kolejna watka sucha i jak nowe ;-)
By trammel
#818269
To mi się nie zdarzyło, jednak przy hardcorowym paleniu - robi się czarny. Chyba coś od środka go nieźle podgrzewa. W lambo v1 tego nie ma no ale w nim jest 2,5 a nie 3,2 A .
By czarnyzx
#849325
Witam , również posiadam Lambo 4.0 i czytając wcześniejsze posty powiem tyle , że mój również ma problemy z załączaniem , trzeba czasem 3-4 razy nacisnąć guzik żeby zaczął palić, do tego dochodzi objaw , zaświeca się wyświetlacz i pokazuje mi oporność ale nie jest ona adekwatna do grzałki która ma 2,2 Ohma , tylko pokazuje czasem 3,7 czasem 2,8 i tak dalej , co mu się zmierzy tyle pokaże , podejrzewam że coś nie tak chyba jest z elektroniką , choć to tylko moje podejrzenia . Lambo posiadam od grudnia zeszłego roku. Może wymienić całą elektronikę ?? tylko czy są dostępne??
Awatar użytkownika
By veins
#895854
Bump. :D
Z góry przepraszam za jakość, a raczej jej brak... :D
Lambo z gienkiem i grzałką 0.8 ohm...



Wysyłane z mojego U20i za pomocą Tapatalk 2
By 9452130
#941502
Mam takie pytanie.
Czy to labo dobrze sprawdzi się dobrze jako miernik oporności? Mam możliwość kupna po cenie miernika a nie mam moda z elektroniką który mierzy oporność i jedynym takim pół modem pół ego mam spinnera który nie mierzy a przydało by się to do robienia grzałek pod mechaniki. Plus czasami żeby coś zwykłego poużywać z grzałkami ponad 2 om.
Awatar użytkownika
By Soundtrack
#941529
9452130 pisze:Mam takie pytanie.
Czy to labo dobrze sprawdzi się dobrze jako miernik oporności? Mam możliwość kupna po cenie miernika a nie mam moda z elektroniką który mierzy oporność i jedynym takim pół modem pół ego mam spinnera który nie mierzy a przydało by się to do robienia grzałek pod mechaniki. Plus czasami żeby coś zwykłego poużywać z grzałkami ponad 2 om.


Lambo sprawdzi się jak najbardziej.
Jakbyś chciał coś do sprawdzania oporności to mam do sprzedania takie coś za śmieszną cenę -eGO BOOSTER VV. Jest to regulator napięcia z pomiarem oporności oraz statusem naładowania. To jest przystawka współpracująca ze wszystkimi bateriami typu eGO.
Instaluje się ja na baterię. Atomizer instaluje się na gwint przystawki. Booster ma standardowy gwint eGo/510. Dołączony jest pierścień osłaniający gwint baterii.

Regulacja napięcia w zakresie 3-6V co 0.1V, pomiar stanu naładowania/rozładowania baterii, pomiar oporności grzałki.
Jak byś był zainteresowany proszę o info na PW.
Awatar użytkownika
By zeroone
#943657
To Lambo obsłuży grzałki poniżej 1 ohm?
Awatar użytkownika
By sawas
#943666
powinien. Mój egzemplarz dawał rade od 0.6 w górę.
Awatar użytkownika
By zeroone
#943673
E no to cacuś :), mam okazję odkupić od znajomego za grosze więc się skusze ;).
By herlokpl
#953613
Czesc mam podobny problem co koledzy wyzej z guziczkiem.
Ma ktos z Was tutek jak dostac sie do elektroniki?

Wysłane z mojego GT-I9105P przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
By Aileris
#972869
mam takie głupie pytanko... jak oprócz oczywistości typu upadek mogę zaszkodzić temu zasilaniu? czytałam o wskaźniku rozładowania akumulatorów, nie muszę się bać, że je w Lambo uszkodzę? wystarczy, że wsadzę ogniwo, zakręcę i mogę bez stresu zacząć się bawić?
Awatar użytkownika
By NaK2zAK
#972899
Aileris cóż dojedziesz do 3,5 (5 razy czerwony guzik żeby sprawdzić) parę buszków złapiesz i najzwyczajniej w świecie lambo się wyłączy. Mam najzwyklejsze akumulatory z zestawu i nic się z nimi nie dzieje a czasami jak jestem w terenie palę aż padnie.
herlokpl Tahniell ma filmik jak się dogrzebać do elektroniki
Awatar użytkownika
By Aileris
#972908
dziękuję, czyli mogę bez obaw palić, aż lambo samo mi powie, że akumulator ma dość. coś jeszcze powinnam wiedzieć przy pierwszym w zyciu modzie?
Awatar użytkownika
By emes
#972923
Aileris pisze:dziękuję, czyli mogę bez obaw palić, aż lambo samo mi powie, że akumulator ma dość. coś jeszcze powinnam wiedzieć przy pierwszym w zyciu modzie?


1. Tak - To lambo Ci powie, a dokładnie wyświetli kiedy akumulator jest słaby i nawet mierzy opór grzałki :)
2. Nie dokręcać ViVi NOVA (i pochodnych) do tego moda, bo Labmo ma pin plus na sprężynce który skutecznie w tym parowniku zatyka airhole. Żylaki zrobią Ci się za uszami, a nie zaciągniesz powietrza :P
Problem znika bo zablokowaniu w/w pinu na stałe, przewierceniu na wylot ah w vivce lub zastosowaniu przejściówki 510/510 :)
Miłego chmurzenia *CZAJNICZEK*
Awatar użytkownika
By NaK2zAK
#972924
Hmmm to że jest kłopotliwy w transporcie bardziej niż ego z racji rozmiarów? ;) Poza tym same pozytywy na korzyść moda moim zdaniem. Większa kontrola nad paleniem, regulacja napięcia, możliwość sprawdzenia stanu baterii. Ogólnie przyjemna sprawa. Jedyne na co chyba trzeba uważać to żeby nie upuścić aaa no i ważna sprawa w przypadku Lambo. Jeśli zauważysz że parownik puszcza liquid od spodu sprawdź co jakiś czas i przetrzyj uszczelkę pod górnym pierścieniem bo można zalać elektronikę. Mi się to osobiście nie zdarzyło ale czytałem że tak bywa. Modzika bardzo sobie chwalę.
Awatar użytkownika
By Aileris
#973042
Emes - mam protanka mini i vivi bdc i mam zamiar stosować przejściówkę :) do icleara30 głównie kupiłam Lambo.

NaK2zAK - zamówiłam jeszcze spinnera na wyjście, chociaż z racji prawie 8 miesięcznej córy - głównie będę puffać w domu :)
liczę, że forumowe parowniczki nie zrobią mi psikusa i nie będą przeciekać :)

dziękuję moi drodzy! a to jeszcze podpytam, czy mając Lambo (jeszcze do mnie frunie właściwie ;) ) mogę kupić też vamo v5? czy to identyczny sprzęt i nie ma sensu?
By pawelarc
#975333
vamo v5 - dodatkowo regulacja mocy, można wkręcić parowniki 510 lub eGo, można skrócić do akusów 350 no i mniej nadaje się do obrony... :)

Sent from my GT-P1000 using Tapatalk
Awatar użytkownika
By marcin427
#1001998
xacti pisze:Są gdziekolwiek dostępne osłonki (pierścienie) górnego capa do Lambo? Tak, żeby całość licowała się z parownikiem. ;)
wygrzebuje i podłaczam pod pytanie ?? Moze teraz cos takiego istnieje

Wysłane z mojego GT-N7000 przy użyciu Tapatalka
Pomocy

Witam! Kupiłem e papierosa EGO-CE8 1800mAH,niestet[…]

Szukam czegoś dobrego

Dzień dobry. Mój drugi post tutaj, a zarazem wiem,[…]

Problem z paleniem w OXVA slim pro.

Siema, Mam dość irytujący problem z OXVA slim pro[…]

Liquider

Miał ktoś do czynienia z tymi liquidami? Jak wraże[…]

UWAGA! Na blogu Starego Chemika BARDZO WAŻNE informacje! Dotyczą zdrowia i życia.