EPF
Dyskusje o poszczególnych modelach atomizerów, aktualności i nowości.
Awatar użytkownika
By pol
#1152381
aszer pisze:
pol pisze:
aszer pisze:Witam kupiłem dzisiaj(Ehpro) kayfuna lite + v2 i mam pytanie czy ten klocek(biegun dodatni) z wlotem powietrza w bazie powinien się poruszać czy powinien być na stałe zamontowany?

Powinien być dokręcony.

Kurcze a u mnie się kreci w lewo i prawo.Reklamować czy można dokręcić?

Rozbierz, sprawdź, poskładaj.

W wersji Kayfun Lite PLUS Tobeco (klon) Black edition pin jest podzielony i jest dodatkowa śrubka do regulacji wysokości pin plusa.
post1023570.html#p1023570
Ostatnio zmieniony 18 sie 2014, 23:44 przez pol, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
By aszer
#1152382
Tak też zrobiłem tylko nie wiem czy to się dokręca tą śrubka gdzie montuje się grzałkę?
Ostatnio zmieniony 18 sie 2014, 23:44 przez aszer, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
By emes
#1152383
aszer pisze:Witam kupiłem dzisiaj(Ehpro) kayfuna lite + v2 i mam pytanie czy ten klocek(biegun dodatni) z wlotem powietrza w bazie powinien się poruszać czy powinien być na stałe zamontowany?


Jak @pol powinien być dokręcony. Jednak przed mocnym przykręceniem sprawdź z jakiego metalu jest wykonany centerpin*. Początkowe egzemplarze były zrobione z mosiądzu który strzelał przy mocniejszym dokręceniu palcami. W przypadku ss taki problem nie występuje :) Możesz mocniej dokręcić.
* skuteczną metodą na sprawdzenie centerpinu jest jego podrapanie (w mało widocznym miejscu). Jeśli spod warstwy niklu wyjdzie kolorek złoty to masz pewność, że to jest mosiądz :|
Awatar użytkownika
By pol
#1152385
aszer pisze:Tak też zrobiłem tylko nie wiem czy to się dokręca tą śrubka gdzie montuje się grzałkę?

O czym Ty prawisz?
Awatar użytkownika
By emes
#1152388
emes pisze:
aszer pisze:Witam kupiłem dzisiaj(Ehpro) kayfuna lite + v2 i mam pytanie czy ten klocek(biegun dodatni) z wlotem powietrza w bazie powinien się poruszać czy powinien być na stałe zamontowany?


Jak @pol powinien być dokręcony. Jednak przed mocnym przykręceniem sprawdź z jakiego metalu jest wykonany centerpin*. Początkowe egzemplarze były zrobione z mosiądzu który strzelał przy mocniejszym dokręceniu palcami. W przypadku ss taki problem nie występuje :) Możesz mocniej dokręcić.
* skuteczną metodą na sprawdzenie centerpinu jest jego podrapanie (w mało widocznym miejscu). Jeśli spod warstwy niklu wyjdzie kolorek złoty to masz pewność, że to jest mosiądz :|


edyta:
Rozpędziłem się i dopiero teraz zobaczyłem że chodzi o lite. Śrubokrętem dokręć delikatnie śrubę która wystaje z gwintu mocującego parownik do zasilania. Zwróć przy tym uwagę żeby kostka na górze nie dotknęła bazy.
Awatar użytkownika
By aszer
#1152392
To mamy tak baza atomizera, dwie śrubki do których przykręcamy grzałkę i po środku wlot powierz.Ten grubszy klocek(biegun dodatni) pod nim jest chyba plastik wraz z wlotem powietrza rusza się w lewo i prawo.Chodzi mi o ten element po prawej wraz z wlotem powietrza.

Awatar użytkownika
By pol
#1152398
aszer pisze:To mamy tak baza atomizera, dwie śrubki do których przykręcamy grzałkę i po środku wlot powierz.Ten grubszy klocek(biegun dodatni) pod nim jest chyba plastik wraz z wlotem powietrza rusza się w lewo i prawo.Codzi mi o ten element po prawej wraz z wlotem powietrza.


Od dołu nie ma śrubki pinu?

Awatar użytkownika
By emes
#1152403
aszer pisze:To mamy tak baza atomizera, dwie śrubki do których przykręcamy grzałkę i po środku wlot powierz.Ten grubszy klocek(biegun dodatni) pod nim jest chyba plastik wraz z wlotem powietrza rusza się w lewo i prawo.Chodzi mi o ten element po prawej wraz z wlotem powietrza.



Odwróć bazę do góry kołami - tak żeby zobaczyć gwint do którego przykręca się zasilanie. Zobaczysz tam małe nacięcie na śrubokręt - to jest jednocześnie centerpin i pin plus który trzyma właśnie tą kostkę. Weź (jak już pisałem wcześniej) śrubokręt i dokręć delikatnie właśnie tą śrubę jednocześnie trzymając kostkę w paluszkach swych lub kombinerkach tak żeby pozostała na swoim miejscu i przy próbie dokręcenia całości nie dotknęła bazy którymś rogiem.
Awatar użytkownika
By krzych.s
#1152404
mariogd pisze:
reed pisze:A tuleja mocująca szkło, jest tylko na wcisk i całość trzyma się na tym jednym oringu z każdej strony?


Dokładnie tak,trzyma na oringu góra i dół.
Obrazek

@Reed, też bym się bał.

pol pisze:Może tak wersja?




@Pol, ja taki plastik (albo podobny) mam i mogę swobodnie polecić. Raczej idiotoodporny ten plastik, gwinty bezproblemowo po długim czasie już działają, płyny wprawdzie bezaromatyczne robię, ale pewnie jak zwykle - jeśli nie żrące to będzie ok.

Mutango pisze:
reed pisze:Czyli jak ciasnego dripką będę wyciągał, mam szansę cały baniak zdjąć, a przynajmniej całą górę?
IMO nie do końca przemyślana konstrukcja.

No właśnie. Mnie by zainteresował kit, w którym byłoby takie rozwiązanie jak w Big Buddha Ehpro, czyli cap skręcony z kominem. Wtedy pyrex nie trzyma się na wcisk, i nic nie ma prawa przypadkowo się rozlecieć
Obrazek

Wreszcie ktoś coś kombinuje (kostki do grzałki). Jeszcze poczekam na czterokanałowy, wtedy kupię bez namysłu.
Awatar użytkownika
By aszer
#1152408
Oki dzięki tak zrobiłem i jest ok.Trochę techniki i się człowiek gubi.A tak poza tym super parownik teraz czas na kupno oryginału.
Izolacja to ten plastikowy kawałek pod?
By dar_i_juz
#1152413
krzych.s pisze:
mariogd pisze:
reed pisze:A tuleja mocująca szkło, jest tylko na wcisk i całość trzyma się na tym jednym oringu z każdej strony?


Dokładnie tak,trzyma na oringu góra i dół.
Obrazek

@Reed, też bym się bał.

pol pisze:Może tak wersja?




@Pol, ja taki plastik (albo podobny) mam i mogę swobodnie polecić. Raczej idiotoodporny ten plastik, gwinty bezproblemowo po długim czasie już działają, płyny wprawdzie bezaromatyczne robię, ale pewnie jak zwykle - jeśli nie żrące to będzie ok.

Mutango pisze:
reed pisze:Czyli jak ciasnego dripką będę wyciągał, mam szansę cały baniak zdjąć, a przynajmniej całą górę?
IMO nie do końca przemyślana konstrukcja.

No właśnie. Mnie by zainteresował kit, w którym byłoby takie rozwiązanie jak w Big Buddha Ehpro, czyli cap skręcony z kominem. Wtedy pyrex nie trzyma się na wcisk, i nic nie ma prawa przypadkowo się rozlecieć
Obrazek

Wreszcie ktoś coś kombinuje (kostki do grzałki). Jeszcze poczekam na czterokanałowy, wtedy kupię bez namysłu.



Tu masz 30 mm - przy 22 byloby jednak bardzo ciasno.
A 4 kanały juz gdzieś, w jakimś kaytku widziałem...
Nie pamiętam od kogo i jaka wersja, ale na pewno widziałem.
By dar_i_juz
#1152415
aszer pisze:Oki dzięki tak zrobiłem i jest ok.Trochę techniki i się człowiek gubi.A tak poza tym super parownik teraz czas na kupno oryginału.
Izolacja to ten plastikowy kawałek pod?


Jeden pod kostką, a drugi między śrubą (pin+) a parownikiem.
Awatar użytkownika
By krzych.s
#1152417
dar_i_juz pisze:Tu masz 30 mm - przy 22 byloby jednak bardzo ciasno.
A 4 kanały juz gdzieś, w jakimś kaytku widziałem...
Nie pamiętam od kogo i jaka wersja, ale na pewno widziałem.

A, nie zwróciłem uwagi, że to szersze... Jeśli sobie przypomnisz te cztery kanały to daj znać. Ale pewnie też będzie >22.
Awatar użytkownika
By pol
#1152451
aszer pisze:Oki dzięki tak zrobiłem i jest ok.Trochę techniki i się człowiek gubi.A tak poza tym super parownik teraz czas na kupno oryginału.
Izolacja to ten plastikowy kawałek pod?

Awatar użytkownika
By aszer
#1152494
pol pisze:
aszer pisze:Oki dzięki tak zrobiłem i jest ok.Trochę techniki i się człowiek gubi.A tak poza tym super parownik teraz czas na kupno oryginału.
Izolacja to ten plastikowy kawałek pod?


Pol masz jakieś.uwagi co do mojego wpisu czy tak strasznie Ci się spodobał :)
Awatar użytkownika
By Mutango
#1152695
krzych.s pisze:A ja tu nie widzę jak to zrobione jest... Tylko jedno zdjęcie i nie widać bazy? W sensie, nie ma tu bazy w ogóle?

To jest kit, czyli zestaw tylko tych części, które potrzebne są do przerobienia/liftingu kajtka, czyli jakiegoś kajtka musisz już mieć, żeby go przerobić.
By dar_i_juz
#1152921
a kto ma pomysł, jak wysunąć trzpień pin+ (tak 0,5-1mm) by nic się w środku nie chybotało? Chodzi mi zasilania z konektorami, i np z 4Nine?

o cynie na pin+ w ogóle nie mówmy :)
By user
#1152926
dar_i_juz pisze:a kto ma pomysł, jak wysunąć trzpień pin+ (tak 0,5-1mm) by nic się w środku nie chybotało? Chodzi mi zasilania z konektorami, i np z 4Nine?

o cynie na pin+ w ogóle nie mówmy :)


Zapodać oring pod łepek śruby plusowej.
By dar_i_juz
#1152942
reed pisze:
dar_i_juz pisze:a kto ma pomysł, jak wysunąć trzpień pin+ (tak 0,5-1mm) by nic się w środku nie chybotało? Chodzi mi zasilania z konektorami, i np z 4Nine?

o cynie na pin+ w ogóle nie mówmy :)


Zapodać oring pod łepek śruby plusowej.



:)
własnie tak zrobilem... (tyle, że wziąłem oring z jednorazowej zapalniczki - tam są dwa przydatne oringi)...na razie działa, ale nie wiem.. to tylko guma... myślałem, o tym aby zamiast takiego oringu, nawinąć parę nitek ze sznurka? Co myślisz, Pol?
Awatar użytkownika
By krzych.s
#1152943
dar_i_juz pisze:
reed pisze:
dar_i_juz pisze:a kto ma pomysł, jak wysunąć trzpień pin+ (tak 0,5-1mm) by nic się w środku nie chybotało? Chodzi mi zasilania z konektorami, i np z 4Nine?

o cynie na pin+ w ogóle nie mówmy :)


Zapodać oring pod łepek śruby plusowej.



:)
własnie tak zrobilem... (tyle, że wziąłem oring z jednorazowej zapalniczki - tam są dwa przydatne oringi)...na razie działa, ale nie wiem.. to tylko guma... myślałem, o tym aby zamiast takiego oringu, nawinąć parę nitek ze sznurka? Co myślisz, Pol?

Jak wyżej napisałem - podkładka. Jeśli ma być bardzo cienka, sam wykonaj z blaszki, kawałka plastiku itp.

PS. Dziurkacz?
By dar_i_juz
#1152979
"Jak wyżej napisałem - podkładka. Jeśli ma być bardzo cienka, sam wykonaj z blaszki, kawałka plastiku itp.
PS. Dziurkacz?"

W zapalniczce jest jeszcze taka, mała, biała plastikowa tulejka - twardością przypomina izolatory od Kaytka...
Po odpowiednim przycięciu, kto wie czy się nie przyda...
Awatar użytkownika
By kuuubicki
#1157940
Bazyloss pisze:doleciało, ale to raczej Pico niż Nano, wysokość tubki to 24mm


czyli większy czy mniejszy niż nano ? :)
Awatar użytkownika
By krzych.s
#1164269
Krasnal45 pisze:
kalin20 pisze:Juz grzałki wychodzą ok. Dziś microcolia ma wacie zrobiłem i całkiem inny smak i kop jak na moim poprzednim protanku.
Mam pytanie czy opłaca się duala microcolia zrobić?
Widziałem kilka filmów na YouTube i całkiem fajnie to wygląda.
Jakiej średnicy wybrać igły do tego i ile drutu użyć żeby oporność nie była problemem dla evica?

Wybacz, ale w takim układzie, jakiejkolwiek byś oporności nie zrobił żeby Evic ruszył, to i tak on nawet drutu porządnie nie podgrzeje, o odparowaniu liquidu nie mówiąc.

Co mi dasz, gdy to zrobię? Znów podważanie fizyki, jak ja to lubię...
Awatar użytkownika
By maksioo
#1166563
Witam, wczoraj kupiłem Kajtka lite v2 ehpro. Pierwszy setup o ile dobrze pamiętam 5 zwoi na dodanym do zestawu drucie i wyszło 0,3 ohm. Zasilanie ( sigelei legend 15w) wykrylo i pokazało ze za mało. Drugi setup na 0,18 i wyszło mi 1,9 ohm. Póki co nic nie cieknie, żadnego bobra. Pytanie jakiej grubości drut jest dodany do zestawu i jaką najmniejsza grzalke mogę ukrecic aby legend to uciagnal.
______________________________________
Panowie jeszcze jedno pytanie, skończyłem zbiornik i postanowiłem zalać kolejny. Pierwszy zonk że przy zalewaniu końcówki zbiornika zaczęło kapac z dripa (jest możliwość przelania kajtka??) i po kilkudziesięciu chmurach zaatakował mnie bubr i to straszny...
Awatar użytkownika
By amisiek1969
#1166991
maksioo pisze:Panowie jeszcze jedno pytanie, skończyłem zbiornik i postanowiłem zalać kolejny. Pierwszy zonk że przy zalewaniu końcówki zbiornika zaczęło kapac z dripa (jest możliwość przelania kajtka??) i po kilkudziesięciu chmurach zaatakował mnie bubr i to straszny...

Tak. Jest możliwe, że nalałeś za dużo liquidu do Kaytka. Jednak ten wyciek z dripa, to prawdopodobnie nadmiar liquidu w komorze grzałkowej. Nadmiar na tyle mały, że Kaytek nie zaczął siorbać, lecz na tyle duży, że po odwróceniu liquid wyciekł przez dripa.

Odnośnie bobra. Przy zbyt dużej ilości liquidu w baniaku może wystąpić bóbr. Baniak się nie odpowietrza, ponieważ pozostawiona poduszka powietrzna wewnątrz jest zbyt mała, żeby podczas zaciągania odpowiednio się rozprężyć i podać kolejną dawkę liquidu na knot. Przy tankowaniu zostaw więcej miejsca na powietrze. Jeśli masz przeźroczystą tulejkę, to zalewaj tylko do jej górnej krawędzi przy odwróconym Kaytku do góry dnem.

PS. Na pozostałe potania nie odpowiem, z powodu nie znajomości parametrów zasilania i drutu załączonego przez Chińczyków.
--
Tapa tapa z jotki :D
Awatar użytkownika
By agregat76
#1167481
maksioo pisze:Pytanie jakiej grubości drut jest dodany do zestawu

W zestawie z Kayfun Lite Plus V2 i 3.1 (oba EHPRO) od e-dyma jest drut o grubości 0,30. Tyle podaje syfmiarka :) Czy jest to Kanthal A1, D czy też inny to tego nie wiem.
Na jakiej średnicy kręciłeś te 5 zwoi?
Awatar użytkownika
By amisiek1969
#1167862
Nie używałem tego drutu, jednak z ciekawości wyjąłem go z pudełka i sprężystością jest podobny do NiCr, więc opór może być jeszcze mniejszy.

--
Tapa tapa z jotki :D
Awatar użytkownika
By maksioo
#1167898
Ja bym raczej powiedział że średnica zbliżona jest do wykałaczki. No nic kupiłem u @szoferka kanthala 0.30 i przy chyba 6 zwojach na igle 1.8 sigelei pokazuje 1.2 ohm'a. Zrobiłem microcoil i zasiadla szmata. Jak dla mnie chmura jest duuuuza i smak bardzo dobry.
Awatar użytkownika
By nesh007
#1167942
Moi drodzy koledzy :) mam pytanie na szybko, a nie będę zaśmiecał działu szybkie pytanie. Dopadłem wczoraj z wymiany Kaytka Lite. Wcześniej miałem już ten parownik ale w wersji 3.1. Skręciłem setup micro na śrubokręcie z zestawu drutem Kanthal A1 0,3 ok 9 zwojów, wyszło 1,7 łoma. Waty dałem myślę że w normie, nie za dużo nie za mało. Smak i kop jest ok, ale występuje tzw. siorbanie i lekko go zalewa od spodu/przez otwór powietrza :/ widziałem, że śrubka od wlewu ma zmienioną uszczelkę na dość dziwną, a teraz nie mam możliwości jej wymiany. Może wie ktoś co jest powodem? Grzałka imo jest na dobrej wysokości, jej dolne zwoje są na wysokości łebków śrubek
Awatar użytkownika
By Szaddam
#1167943
@nesh007 - jednak masz za dużo waty, zmniejsz ilość.
Awatar użytkownika
By nesh007
#1167951
Szaddam pisze:@nesh007 - jednak masz za dużo waty, zmniejsz ilość.

A przypadkiem nie za mało :D ?
Awatar użytkownika
By Szaddam
#1167952
Może powiem tak - za każdym razem, gdy kajtek mi siorbał, zmniejszałem ilość waty i to rozwiązywało problem :)
nawet nie wiem jakie są objawy zbyt małej ilości?)
Raz zdarzył mi się inny przypadek - niedokładne skręcenie tulejek ... może to to?
Awatar użytkownika
By hilton1
#1167955
Jesli wszystko jest szczelne, to pozostają dwa powody siorpania i wycieku.

1.Za mało waty. ( i w Twoim przypadku obstawiam te powód )
2. Zbyt nisko grzałka.
Awatar użytkownika
By agregat76
#1167957
amisiek1969 pisze:Nie używałem tego drutu, jednak z ciekawości wyjąłem go z pudełka i sprężystością jest podobny do NiCr, więc opór może być jeszcze mniejszy.

Jeśli byłby to Nikrothal80 o grubości 0,30mm to opór wynosi 15,3 Ω/m. Grzałka zrobiona przez kolegę maksioo powinna mieć ok 0,66Ω.
Koniec OT bo to nie temat o drutach :wink:

Szaddam pisze:Może powiem tak - za każdym razem, gdy kajtek mi siorbał, zmniejszałem ilość waty i to rozwiązywało problem :)
nawet nie wiem jakie są objawy zbyt małej ilości?)
Raz zdarzył mi się inny przypadek - niedokładne skręcenie tulejek ... może to to?

Mi wczoraj zaczął siorbać Kayfun Lite+ v2. Wypalone pół baniaka. Odessałem liquid z obu AH za pomocą zrolowanych rogów ręcznika papierowego i gitarra :lol:
Nie mam pojęcia co mu odwaliło. Może gotowy liquid od e-dyma mu się nie spodobał :?: :D Od dawna palę swoje samoróbki.
Awatar użytkownika
By kuuubicki
#1168117
[quote="maksioo"]Witam, wczoraj kupiłem Kajtka lite v2 ehpro. Pierwszy setup o ile dobrze pamiętam 5 zwoi na dodanym do zestawu drucie i wyszło 0,3 ohm. Zasilanie ( sigelei legend 15w) wykrylo i pokazało ze za mało. Drugi setup na 0,18 i wyszło mi 1,9 ohm. Póki co nic nie cieknie, żadnego bobra. Pytanie jakiej grubości drut jest dodany do zestawu i jaką najmniejsza grzalke mogę ukrecic aby legend to uciagnal.
przeca tam ten drut ma coś koło 0,20 mm to jak 5 zwoi dało koledze 0,3 ohm ?:OOOOOO
musiałeś śrubki nie dokręcić albo drut zewrzeć z czymś ( bazą itp) i błędny pomiar miałeś :)
Awatar użytkownika
By TommyBlack
#1168130
agregat76 pisze:
amisiek1969 pisze:Nie używałem tego drutu, jednak z ciekawości wyjąłem go z pudełka i sprężystością jest podobny do NiCr, więc opór może być jeszcze mniejszy.

Jeśli byłby to Nikrothal80 o grubości 0,30mm to opór wynosi 15,3 Ω/m. Grzałka zrobiona przez kolegę maksioo powinna mieć ok 0,66Ω.
Koniec OT bo to nie temat o drutach :wink:

Szaddam pisze:Może powiem tak - za każdym razem, gdy kajtek mi siorbał, zmniejszałem ilość waty i to rozwiązywało problem :)
nawet nie wiem jakie są objawy zbyt małej ilości?)
Raz zdarzył mi się inny przypadek - niedokładne skręcenie tulejek ... może to to?

Mi wczoraj zaczął siorbać Kayfun Lite+ v2. Wypalone pół baniaka. Odessałem liquid z obu AH za pomocą zrolowanych rogów ręcznika papierowego i gitarra :lol:
Nie mam pojęcia co mu odwaliło. Może gotowy liquid od e-dyma mu się nie spodobał :?: :D Od dawna palę swoje samoróbki.


Sprawdź gęstość swojego liquidu i tego który wyciekał. :wink:
  • 1
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
Pomocy

Witam! Kupiłem e papierosa EGO-CE8 1800mAH,niestet[…]

Szukam czegoś dobrego

Dzień dobry. Mój drugi post tutaj, a zarazem wiem,[…]

Problem z paleniem w OXVA slim pro.

Siema, Mam dość irytujący problem z OXVA slim pro[…]

Liquider

Miał ktoś do czynienia z tymi liquidami? Jak wraże[…]

UWAGA! Na blogu Starego Chemika BARDZO WAŻNE informacje! Dotyczą zdrowia i życia.