By daras25 - 19 lip 2014, 14:52
Posty: 2204
Rejestracja: 16 maja 2011, 22:54
Posty: 2204
Rejestracja: 16 maja 2011, 22:54
- 19 lip 2014, 14:52
#1134868
Z pewnością wiele osób słyszało o tym rozwiązaniu napełniania kajtka .
Oryginał jest produkowany przez Mod Factory z Włoch
Krótka recka Todda
Jakoś nigdy nie interesował mnie alternatywny sposób napełniania i robiłem to tradycyjnie przez odkręcenie śrubki , ale w sumie dla czego by nie spróbować ?
Żeby nie wyrzucać pieniędzy na darmo postanowiłem wypróbować to na zwykłej plastikowej tulejce .
Wiertło 1,3 - 1,5 mm
Najbezpieczniej wywiercić ten otwór trzymając wiertło w palcach ( lepsza kontrola ) , oczywiście najlepiej jak będzie nowe i ostre .
Otwór musi być zaraz nad o-ringiem ponieważ gwint na tulejce jest krótszy niż w oryginalnym GR .
Otwór wywierciłem prostopadle a następnie lekko rozkalibrowałem pod kątem .
Dodatkowo bardzo pomocne jest oznaczenie miejsca na widocznej części tulejki bo nie możemy sobie pozwolić na luksus rozkręcenia tak aby był widoczny otwór i tym samym wiertłem możemy zaznaczyć punkt .
I w sumie to już wszystko . Prosta i szybka czynność która może w niektórych sytuacjach ułatwić na życie
Podpowiem tylko że otwór do napełniania musi się znajdować od dołu i do samego tankowania należy naszego moda odwrócić " do góry nogami " .
Tak samo jak w oryginale zalewamy poniżej o-ringa i jeżeli przesadzimy to lq zostanie wypchnięty = mokre paluchy
Testowałem ten sposób przez niecałe 3 dni po czym zdecydowałem się na zakup bo faktycznie jest proste i niezawodne rozwiązanie .
Oryginał jest produkowany przez Mod Factory z Włoch
Krótka recka Todda
Jakoś nigdy nie interesował mnie alternatywny sposób napełniania i robiłem to tradycyjnie przez odkręcenie śrubki , ale w sumie dla czego by nie spróbować ?
Żeby nie wyrzucać pieniędzy na darmo postanowiłem wypróbować to na zwykłej plastikowej tulejce .
Wiertło 1,3 - 1,5 mm
Najbezpieczniej wywiercić ten otwór trzymając wiertło w palcach ( lepsza kontrola ) , oczywiście najlepiej jak będzie nowe i ostre .
Otwór musi być zaraz nad o-ringiem ponieważ gwint na tulejce jest krótszy niż w oryginalnym GR .
Otwór wywierciłem prostopadle a następnie lekko rozkalibrowałem pod kątem .
Dodatkowo bardzo pomocne jest oznaczenie miejsca na widocznej części tulejki bo nie możemy sobie pozwolić na luksus rozkręcenia tak aby był widoczny otwór i tym samym wiertłem możemy zaznaczyć punkt .
I w sumie to już wszystko . Prosta i szybka czynność która może w niektórych sytuacjach ułatwić na życie
Podpowiem tylko że otwór do napełniania musi się znajdować od dołu i do samego tankowania należy naszego moda odwrócić " do góry nogami " .
Tak samo jak w oryginale zalewamy poniżej o-ringa i jeżeli przesadzimy to lq zostanie wypchnięty = mokre paluchy
Testowałem ten sposób przez niecałe 3 dni po czym zdecydowałem się na zakup bo faktycznie jest proste i niezawodne rozwiązanie .