EPF
Awatar użytkownika
By krawatos
#1090558
Brodacz zrobił dobrą robotę. Świetnie pokazał plusy i minusy.
Czekanie na uaktywnienie się elektroniki przed zrobieniem chmurki jest największą wadą tego chipu. Przy cenie tego moda warto pomyśleć o włożeniu do środka oryginalnego dna30 ;)
By szyroki
#1097104
Nie trzeba wciskać i czekać, można przytrzymać i pali po mniej niż 2s. Naciskasz guzik podnosząc ze stołu i trzymasz. Pakujesz w twarz i akurat zaczyna palić. Nie widzę problemu. Wiem, bo miałem wersję z FastTech i poszła dalej.
Awatar użytkownika
By krawatos
#1099231
szyroki pisze:Nie trzeba wciskać i czekać, można przytrzymać i pali po mniej niż 2s. Naciskasz guzik podnosząc ze stołu i trzymasz. Pakujesz w twarz i akurat zaczyna palić. Nie widzę problemu. Wiem, bo miałem wersję z FastTech i poszła dalej.

No właśnie w dłuższym użytkowaniu może to być uciążliwe, przynajmniej dla mnie. Często jestem czymś zajęty i sięgam po boxa w wolnej sekundzie i potem znów do pracy. Aby chmurzyć w miarę komfortowo musiałbym się przestawić, nabrać nawyku wyciskania guzika przynajmniej 2 sekundy zanim włożę do paszczy drip. Ta przypadłość pewnie zniknie jeśli się pojawi coś w stylu v2, ale na dziś dzień dla mnie byłoby to wkurzające.
Awatar użytkownika
By sliwa404
#1099403
krawatos - nie jest wkurzające, uwierz na słowo :D. Dzisiaj doszedł, walnąłem ze 100 buszków i już jestem przyzwyczajony. W momencie jak chwytam boxa w łape to klikam przycisk, zanim dojdzie mi z dripem do mordy, to już podaje napięcie - swoją drogą na moją mordę to nawet czyste i przejrzyste. W porównaniu do oryginału przeszkadza mi wyświetlacz, który jest po prostu inny, czcionka jest chudsza i wyższa od oryginału. Wykonanie Cany w środku jest akceptowalne, przynajmniej nie ma tyle gluta co w oryginale kiedyś było, bo nie wiem jak teraz jest. Aluminium dość dobrej jakości, anodyzowana powłoka również wydaje się być wytrzymała. Ładowarka jest lekko źle osadzona w obudowę i porównaniu do wycięcia jest lekko krzywa, tak samo głowica 510. Parowniki mają odchył rzędu 2-5 stopni. Ja zrobiłem to na zasadzie naciągania, po prostu parownikiem pociągnąłem w drugą stronę i jest prosto. Za taką kasę warto brać, jako wół roboczy idealne :)
Awatar użytkownika
By krawatos
#1099715
Dzięki @sliwa404 To jest obiektywana opinia jakiej szukałem :)
Jak się spotkamy to dasz pociągnąć na próbę ;)
Awatar użytkownika
By jarek1560
#1100048
kolego sliwa404 wżuć foty boxika jak możesz
Awatar użytkownika
By jarek1560
#1100167
dzięki kolego szyroki. A możesz jeszcze strzelić fote bebechów?
By user
#1102497
krzysiekKrk pisze:Czy mi się wydaje czy na górze elektroniki we wnętrzu jest czerwony mikrowłącznik?

Uruchamia mechanizm autodestrukcji z minimalnym opóźnieniem.
Awatar użytkownika
By Goldi
#1102499
krzysiekKrk pisze:Czy mi się wydaje czy na górze elektroniki we wnętrzu jest czerwony mikrowłącznik?

No jest i co? Oprócz niego są jeszcze 2 mniejsze na płytce. Oryginalne DNA też jest tak zbudowane.
Awatar użytkownika
By Goldi
#1102565
krzysiekKrk pisze:Domyślam się że nie jest to ani włącznik, ani + , -. Więc co? Jakie ma zastosowanie?

No właśnie to jest włącznik, plus i minus. Jednak w większości modów do płytki elektroniki dołącza się dodatkowe zewnętrzne przyciski a te na płytce pozostają nieużywane.
Awatar użytkownika
By jarek1560
#1102690
Dzięki sliwa404 za zdjęcia
Awatar użytkownika
By sliwa404
#1104590
Ostatnio dyskusja toczyła się w temacie o Hanie 30W. Ja jako posiadacz klona Hany, z klonem chipa DNA20 chciałbym napisać kilka słów na temat tej elektroniki po kilku dniach użytkowania i kilku godzinach liczenia i sprawdzania.

Więc od początku :

Dripper - Grzałka DC 1,3om'a według DNA20, według multimetru 1-1,1om'a.
W przypadku tego setup'u na nastawie 20W według DNA napięcie podawane na parownik to 4,9V. No i prosto ze wzoru można wyliczyć, że dla grzałki o wartości 1,3om'a - a taki opór pokazuje DNA20 - wychodzi nam ~18,5W. Jednak dla grzałki o wartości 1,1om'a, a taki opór jest według miernika to wychodzi nam ~22W.

Nie mniej jednak, zmierzyłem również napięcię na wyjściu pod obciążeniem, również tym samym multimetrem. No i teraz tak :
a)Grzałka o wartości 1,3om'a według DNA20, nastawa na 20W, na modzie pokazuje 4,9V, na mierniku pokazuje 4,7V. Według wartości sprawdzanych miernikiem wychodzi nam coś około ~20W. Wartości moda możecie sami sobie wyliczyć, ale jak widać, jest to o 1,5W mniej!

Dripper, grzałka według DNA20 ma 2om'y, według multimetru 1,8om'a. Jest to grzałka Single Coil.
Napięcie wyświetlane przez moda przy nastawie 20W wynosi 5,8V. Przy oporze wyświetlanym na elektronice daje nam to niecałe 17W! Jednak multimetr pokazuje opór 1,8om'a a napięcie 5,7V. Wychodzi nam wtedy 18W.

Jak sami widzicie, klon nie najlepiej radzi sobie z przeliczaniem watów z napięcia i oporu, a ponad to ciężko mu idzie z podawaniem napięcie wyższym jak 5,9V. Po prostu nie ogarnia napięcia wyższego jak 5,9V. Ja staram się trzymać z grzałkami na poziomie 1,5-1,7om'a, bo wtedy najbardziej rzeczywiste są pomiary. Nie mniej jednak na klonie DNA20 ciężko jest osiągnąć to, co sobie założyliśmy, dlatego ja wapuje na gębę. Jak mi smaczy, tak zostawiam. Sprawdzane było kilka nastaw, oprócz 20W sprawdziłem również 15W oraz 12W. Na obu sytuacja była podobna. Zawsze brakuje mu tego 1W do nastawionego. Ale to wszystko jest zależne od grzałki.

Multimetr mój działa dobrze, tego jestem pewien. Także mam nadzieję, że takie info coś wam pomoże w trakcie zakupu. Dodam tylko, że sprawdzałem w ten sam sposób kiedyś oryginał DNA20, i nigdy nie trafiłem na takie rozbieżności. Maksymalny odchył to 0,3-0,4W ale to i tak rzadkość była, przeważnie przy ekstremalnie niskich lub głupio wysokich oporach.
Awatar użytkownika
By Wąski
#1105960
Pomiar rezystancji multimetrami i to co pokazuje elektronika moda, obarczone są dużym błędem. Możesz śmiało przyjąć +/-0,5Ω (najprawdopodobniej jest więcej).
Zatem wszystkie Twoje rozważania nie mają sensu. Olej to. *ISH*
Miernik rezystancji w okolicach 1Ω, może służyć jako orientacyjny wskaźnik i tyle.
*PIWKO*
Awatar użytkownika
By sliwa404
#1106232
Multimetr mierzy mi bardzo dobre oporność, i nie zgodzę się tutaj z odchyłem rzędu 0,5om'a. Wiem ile taka grzałka powinna mieć, i nie wierzę w to, że ma mniej/więcej o 0,5om'a. Zrobiłem grzałkę 2 om'y, jest 1,8om'a na wyświetlaczu, 2,0 na multimetrze.
Awatar użytkownika
By Wąski
#1106494
Co innego trafić z pomiarem, a co innego błąd pomiaru.
Życie w niewiedzy i poleganie w nauce na wierze, też jest jakimś wyjściem... ;)
Dla doświadczonego wapera nie trza mierników. Wystarczy umiejętność liczenia do pięciu i wykałaczka. :kulam
Awatar użytkownika
By krawatos
#1126243
Samozapłon. Kupiony na ft i nie wiem, która wersja. Znalezione na facebooku
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
By mariogd
#1126375
krawatos pisze:Samozapłon. Kupiony na ft i nie wiem, która wersja. Znalezione na facebooku
Obrazek
Obrazek

To jest ten 30w,bo do nich wkładają efest 2500mah.Do 20w wkładają czerwone efesty 2000mah.
By Rafto
#1129578
Goldi pisze:
robcie2 pisze:jest juz w zapowiedzich w VaporFreak i w roznych kolorkach : https://www.vapor-freak.de/Neu-im-Sorti ... a-Modz-Box

A no jest i jak wynika z opisu jest to cała kompletna obudowa Hana Modz (przyciski, śrubki i takie tam). Elektronikę trzeba sobie dokupić osobno. Zresztą zdaje się, że kilka postów wcześniej ktoś szukał takiej obudowy. Tylka ta cena, droższe to niż cały chiński box z elektroniką. A może to chińczycy chcą nas zrobić w balona? :wink:


Są już na FT za 20.43 $.
DIY Enclosure Case for HANA MODZ


Pomocy

Witam! Kupiłem e papierosa EGO-CE8 1800mAH,niestet[…]

Szukam czegoś dobrego

Dzień dobry. Mój drugi post tutaj, a zarazem wiem,[…]

Problem z paleniem w OXVA slim pro.

Siema, Mam dość irytujący problem z OXVA slim pro[…]

Liquider

Miał ktoś do czynienia z tymi liquidami? Jak wraże[…]

UWAGA! Na blogu Starego Chemika BARDZO WAŻNE informacje! Dotyczą zdrowia i życia.