EPF
Nasze własne produkcje
Awatar użytkownika
By krawatos
#820846
Dojrzałem do boxa i postanowiłem zrobić go samemu. Możliwe, że cel przerośnie moje możliwości, lecz muszę spróbować.
Jestem totalnie zielony i nie mam pojęcia o drewnie i jego obróbce.
Póki co mam do dyspozycji klocek suchego, lipowego drewna, dremel i piłę :) Jak wykonujecie przestrzeń na flaki w litym drewnie? Frezem, dłutem, a może jeszcze inaczej? Lipa to dobry materiał do boxa czy nadaje się tylko do treningu?
Pytań oczywiście mam więcej i będę je zadawał w miarę postępu prac. Mam nadzieję, że nie narażam się tym tematem na drwiny i śmieszność ;)
By jaro19591
#820888
Ja używałem freza palcowego. Lipa to raczej materiał na rzeźbę artystyczną, jest bardzo miękkim drewnem.
Awatar użytkownika
By krawatos
#820919
Coś tak czułem, że lipa to lipa. Dzięki, będę szukał twardszego drewna.
By jaro19591
#820936
Kawałki ciekawego drewna można kupić w sklepach dla "nożowników".
Awatar użytkownika
By krawatos
#820951
W sklepach dla nożowników faktycznie drewno jest cudne. Juz sobie zamówiłem kawałek stabilizowanego czeczota pod DNA20D. Zanim dotknę czeczota potrenuję na tej lipie, a potem na jakimś twardym drewnie i wsadzę tam kisa. Oczywiście wstawię zdjęcia z faz produkcyjnych licząc na konstruktywną krytykę ;)
Awatar użytkownika
By seth13
#821083
Jak najbardziej, trenuj nawet na lipce. Stare gazdy powiedza ze i scyzoryk wystarczy, ale czasy ida do.... I potrzeba wiekszej bazy sprzetowej i szlifierki na pewno tu ulatwia a do wybebeszania to bym pokusil sie o wiertarke stolowa lub chociarz stojak do klasycznej i imadlo. A gdybys poprosil tampona o tips triki to napewno cos byporadzil
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
By krawatos
#821096