EPF
Mechaniczne i z elektroniką
Awatar użytkownika
By Tianski
#794154
Może go zalało, poczekaj z dzień-dwa ,ew podsusz suszarką tylko uwazaj na szybkę, żeby jej nie stopić i wtedy zobacz czy nie zaparował od środka. Sprawdź jezcze na wszelki wypadek na mierniku te baterie, podładuj je, ustaw na ampery (zwykle mierniki mają do 20 amper i sprawdzanie do 15-20 sekund) i zobacz jaki bedzie wynik (bedzie spadał), może faktycznie te batki juz padły.
By Smoker
#794199
greg63 pisze:Moje vamo v2 ss od wczoraj pokazuje błąd 02,mrugnie kilka razy i się wyłącza. Wszytko to przy poziomie naładowania aku 3,7-3,9v. Było o kodzie 02,ale nie wyłączaniu się. Miał już ktoś coś takiego? (...)


Mój zachowywał się dokładnie tak samo jak opisałeś, przy próbie reanimacji starych aku Samsung. 02, samoczynne wyłączenie przy 3,7-3,9. Rzuciłem te aku w kąt po kilkunastu cyklach.

Wczoraj przeczytałem twój post i załadowałem stare aku jeszcze raz. Niespodzianka :) Bez problemu wyparowałem Protank 2,5om @8W i jeszcze dolałem. Męczyłem go mocno żeby wyłączył się, seriami po kilkanaście sekund - ale ani razu tego nie zrobił. Gdy w końcu padł to na wyświetlaczu zobaczyłem 3,0V, potem skoczyło do 3,5V, parę buchów, 3,1V i ciągle działał. Jedyny negatywny efekt w okolicach 3,3V to czasami opóźnienie działania. Teraz od rana męczę drugiego starego Samsunga i na razie zachowuje się kulturalnie.
Awatar użytkownika
By Tianski
#796416
Slimxx obiecałem tutka jak rozbebeszyć vamo.

Uwaga: Przeczytac post do końca i dopiero wtedy podjąć decyzję o rozkrecaniu vamo. Jeśli jesteś osobą, która np nie zawsze pamięta, lub po porstu nie wie w którą stronę się wykręca zwykła śrubkę radzę nie rozbierać urządzenia.
Z góry powiem, że rozebrałem dwa vamo (jeden złozyłem, co do drugiego mam ciekawy plan ale to juz w innym temacie), jeden od ego2 - zaokraglony rant głowicy z otworem 16mm, drugi kupiony z forum - z ostrym kantem i mniejszą średnicą wewnętrzaną głowicy bo14, 9mm ,oba ss v2.
Co potrzebujemy?
Czas - nie da się tego zrobić szybko (moze za którymś razem tak), nożyk odłamywany lub inny cienki, pensetę, młotek (najlepiej gumowy :) ), rurkę/kijek drewniany fi 11 do 19mm (jeśli ściągamy głowicę do jej wbicia), lutownicę+cynę+kalafonię lu inny topnik, taśmę malarską lub inną lekkoklejacą (izolacja), drewnianą deskę (lub 2 w przypadku braku gumowego młotka),
agrafkę, suszarkę (zależy czy szybka ekranu jest przyklejona).

Zaczynamy
Skręcamy pacjenta tak jak go stworzyli (z kubkiem pod aku 650), łapiemy rękami, jedną za rurkę z elektroniką, drugą za kubki od aku i kołyszemy (wykonujemy ruch jakbyśmy chcięli jego końcami rysować małe koła) jednoczesnie rozciągając go, jeśli nie idzie to trochę mocniej.
Obrazek
Jak już zauważymy, że elementy zaczynają się rozsuwać, to sprawdzamy czy tulejka łącząca obydwa elementy zostaje nieruchoma w kubku 350 (obserwować kołnierz tulejki)
Obrazek

Jeśli tulejka zostaje w rurce z elektroniką, mamy problem. Musimy uzyć innej metody przez ściągnięcie glowicy, pokazanej na filmie z pierwszych ston tematu. w takim przypadku musimy postawić vamo kubkiem aku do dołu na np desce dewnianej i ręka doscisnąć z powrotem oba elementy.
Nieradzę wydobywać owej tulejki, gdyż grozi to jej zniszczeniem (jest z chromowanego mosiądzu) lub zniszczeniem elektroniki.
Jeśli tulejka łacząca została w kubku 350 (jej kołnież w nim siedzi) rozsuwamy delej elementy aż bedziemy trzymać w rękach rozpołowione vamo.
Obrazek
Delikatnie nożykiem odłamywanym, podważamy szybkę, raz z jednej, raz z drugiej strony aż ją wyjmiemy całkowicie - trzeba zachować szczególną ostrożność, gdyż mozemy uszkodzić wyświetlacz wkadają za głęboko nożyk w urządzenie .
Obrazek
W jednej wersji vamo szybka była przyklejona od wewnątrz klejem na gorąco - cieżko schodziła ale szuszarka ulatwiła sprawę.
Obrazek
Teraz przyklejamy mały kawałek taśmy malarskiej, lub innej, która ledwo co się lepi a nie odpada i naklejamy na wyświetlacz - ochroni go przed ewentualnymi uszkodzeniami.

Za pomacą śrubokręta, nożyka, wysuwamy plastikową rynienką trzymającą elektronikę na miejscu.
Obrazek
Obrazek

Patrzymy jak są ułożne przewody masy i plusa i zapamiętujemy. Obracamy rurkę ekranem w dół idelkatnie wysuwamy elektronikę tak 3-4mm,
Obrazek
po czym obracamy elektronikę wewnątrz rurki i wyjmujemy mały przcisk wpychając go i przechylając rurkę głowica do dołu. Obracamy w druga stronę u wyjmujemy drugi. Przycisk power narazie zostaje ma miejscu.
Obrazek

Wyciągamy pin plus - moża wypchnąć np go wykalaczka przez szczelinę między wyświetlaczem a rurką elektroniki lub tradycyjnie podwazyć go,raz z jednej raz z drugiej storny malym płaskim srubokrętem, zakrzywioną na koncu agrafką itp itd.
Obrazek
Obrazek
ściągamy z pinu + gumową uszczelkę i odlutowyjemy przewód (biały) z pinu , odlutowywujemy przewód masy (w jednym vamo był nad ekranem, w drugim po przeciwległej stronie). Odwracamy rurkę ekranem w dół, zwracając uwage, aby przycik power był na swoim i delikatnie trzymając elektronikę za styk + z baterią unosimy wewnątrz rurki ekran i wysuwamy całość na zewnątrz.

vamo rozłożone na częsci pierwsze
Obrazek

Składamy w kolejności odwrotnej czyli
1. Trzymając rurke elektroniki poziomo, otworem na wyświetlacz w dół wkładamy przycisk power.
2. Wkładamy elektronikę nie swuwamy jej do końca, podnosząc ją tak aby kubki cewek prawie dotykały scianki rurki (aby wyswietlacz nam przeszedł nad przyciskiem power.
3. Dolutowywujemy przewod masy , przekladamy kabel plusa przez głowicę i dolutowywyjemy pin +.
4. Wkładamy pensetą małe pczyciski , dosuwamy płytke elektroniki zwaracajac uwage aby przyciski ułożyły się na mikrostykach i sprawdzamy poprawność ułozenia przewodów.
5. Wsuwamy rynienkę podtrzymująca elektronikę.
6. Wkladamy pin +.
7. łaczymy rurkę eletroniki z rurką aku - stawiamy rurkę 350 na prostej desce i nakładamy na niego rurkę eletroniki, po czym dociskamy ją .
Jeśli po złożeniu vamo, bez wkreconego parownika pokazuje nam "lowΩ" to mamy rozcięta uszczelke pod pinem +.

Uszczelkę pinu + mozemy zaadoptować np z rozkreconej przejsciowki 510-510 koszto ok 9 zł - w którym są dwie uszczleki.
Ostatnio zmieniony 28 cze 2013, 01:14 przez Tianski, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
By Tianski
#796420
Ściąganie głowicy z rurki elektroniki: potrzebujemy rurkę lub kijek drewniany fi 11 do 19mm.
sprawdzamy i zapamietujemy położenie bolca masy wzgledem rurki elektroniki. Wkladamy ja/go w rurkę elektroniki (uważając aby nie opierał sie na bolcu od masy) po czym uderzając w niego młotkiem wybijamy głowicę rurki.
Składamy, kładąc rurkę na desce(przyciskiem power do dołu), nakładamy głowicę i przez inną deskę, gumę lub najlepiej gumowy mlotek i wbijamy ją.

poniżej foto przedstawiające gwint 510/ego ktory jest wbijany w głowice oraz jego wymiary
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Foto kubka 350 i tulejki łaczaczej (wciskanej w kubek)
Obrazek

gwint z głowicy (bez uszkadznia) możemy wybić uzywając rurki fi 14 w ściance 1 mm, lub 15 w 1,5mm (ta wymaga zeszlifowania jej do średnicy 14,9mm). rurka wejdzie miedzy piersicen głowicy a gwint ego.
Następnie Trzeba położyć głowicę na otworze w drewnie lub czmymś innym np na rurce o srednicy wewnętrznej 20.3mm gwinętm do góry, włozyć wyzej wymienioną rurkę którą nalezy potraktowac młotkiem.
Zabieg ten przyda się, jak ktoś chce obniżyć gwint w celu usuniecia przerwy miedzy parownikiem a głowicą ( dla viwek mozna zrobić rowek w głowicy ) lub jak padnie gwint, a jakis dostawca zlituje sie nad nami i załatwi od chinczyków tą cześć na handel ku obopólnej radości :)

Przepraszam za kiepskie zdjęcia i ich małą ilość ale ciężko jest zrobić coś dobrego w kiepskim świetle i bez statywu , dalatego proszę o wyrozumałość , tymbardziej, że to moj pierwszy fofo tutek.
Jeśli będzie jakaś aktualizacja zdjęć (a pewnie za jakis czas rozbiore vamo - szczotkowanie trwałe nie jest) to bedę ją robił tutaj (jesli moderatorzy pomogą) :)
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 28 cze 2013, 01:37 przez Tianski, łącznie zmieniany 4 razy.
Awatar użytkownika
By slimxx
#796422
Pospany na szybko 2 pytania.
Jak zamocowałeś z powrotem szybkę? Na klej?
Jak po tej operacji Vamo się w kupie trzyma? Cała operacja nie wprowadza niepotrzebnych i nadmiernych luzów w konstrukcję?

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
By Tianski
#796427
1. Szybka sie trzyma - nakleiłem na jej góre i dół przezroczystoą folie, dociąłem nozyczkami i włożyłem na miejsce.
2. Wszystko się trzyma, przecież ta tulejka nie robi kilomera po rurce, a nie kołyszemy też nie wiadomo jak mocno , max +-2 stopnie, mozna ja lekko udeżyć mlotkiem od góry - rozklepać ale to raczej po którymś tam rozłożeniu.
Awatar użytkownika
By jomat
#796435
Niestety Pospanemu za tutorial mogłem dać tylko jednego +

Nawet jak jesteś tu przez przypadek to daj plusika Pospanemu !!!

Już nikt nigdy rozbierając durne Vamo nie zniszczy sobie kombinerkami głowicy,
sposób będzie cytowany na wszystkich forach Galaktyki :D
Awatar użytkownika
By slimxx
#796442
Dobra dobra a kto go do tego zmotywował :D Biorę 10% od + Pospanego :>

Edit: Pospany dzięki jeszcze raz za inspirację i natchnienie. Myślałem, że nie wytrzymam do weekendu.

Dziś zaopatrzony w pilnik do metalu (12 PLN castorama), papier 600 i 1200 (8 PLN castorama) oraz autosol z promocji w Juli przystąpiłem do dzieła :D. Na pierwszy ogień poszedł PIN. Po wyciągnięciu z uszczelki okazało się, że ma tam całkiem sporo luzu, więc nie scierałem grzybka, a jedynie bez odlutowywania przeleciałem na okrętke papierem 1200, co by lepszą powierzchnie styku uzyskać. Następnie głowice wamo owinąłem z boku taśmą papierową - tą miałem w domu i na pilnik. Szczerze to zdziwiony byłem jak łatwo ten mosiądz schodzi. 3 minuty starannego szlifowania (pilnik na płaskiej powierzchni, wamo prostopadle po 2,3 ruchach obrót o 45 stopni) pilnik zjadł cały rant i zaczał łapać głowice. Następnie na płaski blat - wybacz parapecie :D papier 600, a potem 1200. Na koniec trochę autosolu i ręcznikiem papierowym głowicę doprowadziłem ponownie na błysk. Na koniec pare obrotów pinu Agi na 1200 dla styku i efekt zamierzony uzyskany. Powapujemy a jutro (jak wytrzymam) poleci zestaw z APV :D
By allaszek84
#799094
witam... wczoraj moje vamo rypnelo dosc mocno o podloge... teraz sie samo wylacza i dopiero jak sie je "opuka" badz potrzasnie albo pokreci przy zakretce z sprezyna zaczyna dzialac na chwile... operacja dziala za kazdym razem ale to uporczywe... coz sie tam w srodku moglo stac ??
Awatar użytkownika
By Tianski
#799113
allaszek84 pisze:witam... wczoraj moje vamo rypnelo dosc mocno o podloge... teraz sie samo wylacza i dopiero jak sie je "opuka" badz potrzasnie albo pokreci przy zakretce z sprezyna zaczyna dzialac na chwile... operacja dziala za kazdym razem ale to uporczywe... coz sie tam w srodku moglo stac ??



Spróbuj wyczyścić gwinty, rozciągnać sprzeżynę, jak to nic nie da to rozbebeszyc rursko bo pewnie jakiś lut/luty poszły i sprawdzic: czy nie poszedł pin od plusa baterii, przewód masy nad wyświetlaczem, bebechy na płytce.
By allaszek84
#799144
dzieki wielkie za szybka odp. rzecz dziwna odkrylem... jak mocno dokrece vivke to dziala o_0 a znacie jakis serwis do vamo... bo samemu wole sie niepodejmowac ;d
Awatar użytkownika
By Tianski
#799170
Jak łaskawie wypełnisz w swoim profilu brakujące dane - miescowośc to bedzie łatwiej.
Tak czy innaczej wymiana uszczelki pod pinem + jest łatwa, jedynie co to kup sobie przejściówke 510-510 i pobierz z niej uszczelkę, jak ja wymienić masz w tutku na tej stronie.
jak sie nie czujesz na siłach to podejdz do jakiegokolwiek sklepu z ep w kórym robią serwis.
By allaszek84
#799249
dzieki wielkie pospany plus juz polecial rozebralem swojego vamo w polowie drogi po sciagnieciu szybki i wyciagnieciu tulei zawrocilem i zlozylem go spowrotem i kosmos dziala bez zarzutu... szok.... przy okazji: jak wyciagnac przyciski w razie czego ?
By qbencjusz
#802814
Podstawowa różnica to brak wyboru trybu avg i rms, jest jeden tryb. Co do reszty odpowiem sentencją najczęściej padającą na tym forum "było o tym". A tak na serio jest gdzieś w tym temacie ale poza tym co napisałem jakaś kosmetyka zdaje się bo nie zakodowałem. A Zbyszek Wodecki kiedyś śpiewał do kultowej kreskówki "jest gdzieś lecz nie wiadomo gdzie". Kwintesencja forum
By abbs
#802835
Generalnie różni się trybami. W v2 masz tak jak napisał kolega wyżej, a w praktyce korzystasz tylko z rms i tylko taki jest w v3 (cytat z tego wątku gdzieś jest) poza tym v3 masz wyświetlacz oled. V2 ss jest z ss a v3 ss moim zdaniem też z ss ale tu już zdania są podzielone. :mrgreen: bądź co bądź magnes się łapie do v3. Chyba tyle
Pozdrawiam

Tapatalknięte palcyma
Awatar użytkownika
By mater
#802846
-v3 jest dłuższe ale o dziwo lżejsze,
-v3 dzieli się na 5 części a v2 na 3,
-v3 jest gorzej spasowane bo tuleje potrafią się w dłoni same lekko rozkręcić,
-mają zupełnie inne menu ( w v2 jest bardziej intuicyjne),
-inne wyświetlacze,
-v2 podaje jeszcze przez chwile napięcie poz zwolnieniu przycisku a v3 nie (przyzwyczaiłem się do tego i w v3 mi tego brakuje)
-v3 jest tylko w wersji chrom (chyba :?: ) i w porównaniu do v2 ss wygląda wg mnie gorzej
-v2 sprawia wrażenie bardziej solidniejszego
-i najgorsze na koniec: w v3 grzeje się głowica podczas vapowania :x
na razie tyle różnic wychwyciłem ale pewnie jeszcze coś się znajdzie :D
By qbencjusz
#802854
Masz oba i wapujesz? Porównianie raczej z życia wzięte
A raczej powinienem zapytać kiedy sprzedajesz v3
Awatar użytkownika
By mater
#802857
Dokładnie mam oba :D na razie jeszcze trochę zamierzam się pobawić więc o sprzedaży nie myślę :lol:
By qbencjusz
#802863
Jeszcze bym przełknął ten wygląd jakby miała za tym iść zmiana w kierunku poprawy. Wyleczyłeś mnie. A 650-tka nadal lata w tubie czy chociaż z tym sobie poradzili?
Awatar użytkownika
By mater
#802872
W obydwu trzeba mocniej potrząsnąć żeby zagrzechotało, ale v2 w tym temacie chyba sobie też lepiej radzi.
Awatar użytkownika
By mater
#802887
Może i masz racje ale przydało by się więcej recek od użytkowników v3 bo na razie cicho jak makiem zasiał :mrgreen: Zresztą przydało by się założyć nowy wątek dla v3 bo w sumie to nowa konstrukcja :wink:
Awatar użytkownika
By daniel83
#802896
Konstrukcja nowa ale moim zdaniem v3 to swoja nowoscia nie powala zdecydowanie v2 jest lepszy
z wygladu napewno lepiej v2 wypada w kwesti wapowania na v2 lepiej mi sie wapuje bo v3 jak ogniwo troche slabsze jest juz to ma takie dziwne nawyki ze czasami podczas zaciagania kiepsko z chmura prawie jej nie widac co na v2 ani razu mi sie nie zdarzylo co chwile trzeba polerowac v3 bo strasznie sie palcuje ogolnie to polecam wersje v2 jak dla mnie lepsza
By qbencjusz
#802906
Brakowało w tym topiku więcej o v3. Ciekawe rzeczy. Widzieliście u e-dym'a komentarze pod v3 są od v2 (apv).? Taka "niezamierzona" pomyłka
Awatar użytkownika
By slimxx
#802911
@mater Grzejąca głowica (mówie z doświadczenia związanego z użytkowaniem V2) prawdopodobnie to wynik słabego kontaktu parownika z pinem. Spróbuj wyciągnąć wykałaczką/małym srubokrętem pin do góry - ewentualnie lepiej dokręcić parownik.

Pozdrawiam
S.
Awatar użytkownika
By nok
#802912
mater pisze:-v3 jest dłuższe ale o dziwo lżejsze,
-v3 dzieli się na 5 części a v2 na 3,
-v3 jest gorzej spasowane bo tuleje potrafią się w dłoni same lekko rozkręcić,
-mają zupełnie inne menu ( w v2 jest bardziej intuicyjne),
-inne wyświetlacze,
-v2 podaje jeszcze przez chwile napięcie poz zwolnieniu przycisku a v3 nie (przyzwyczaiłem się do tego i w v3 mi tego brakuje)
-v3 jest tylko w wersji chrom (chyba :?: ) i w porównaniu do v2 ss wygląda wg mnie gorzej
-v2 sprawia wrażenie bardziej solidniejszego
-i najgorsze na koniec: w v3 grzeje się głowica podczas vapowania :x
na razie tyle różnic wychwyciłem ale pewnie jeszcze coś się znajdzie :D

jest i SS
http://www.e-dym.pl/MODY/Zestawy_i_bate ... 50_SS.html
By qbencjusz
#802917
Ta wersja nok świeci się jak psu jajca, stąd mater pisał że tylko chrom. Już kilka osób pisało po otrzymaniu że ss to nie jest
Awatar użytkownika
By mater
#802918
Ciekawe jak wygląda na żywo to ss, bo w pierwszym rzucie to chrom udawał "ss" :lol:
Awatar użytkownika
By daniel83
#802921
W drugim rzucie ja tez dostalem chrom a wyraznie pisze ss kolega qbencjusz ma racje swieci sie jak psu jajka
By abbs
#803020
Ja tam nie chce sieć fermentu, ale mam v3 z pierwszej dostawy e - dym i na 99% nie jest to mosiądz. Za ciężkie i magmetyczne. Od środka wygląda jak nie polerowane ss. Zapewne jest to chromowane ss ale po co to już tylko Chińczycy wiedzą :wink:

Tapatalknięte palcyma
Awatar użytkownika
By Amix
#803388
Od e-dyma jest SS i bardzo fajnie działa.
Moim skromnym zdaniem wyświetlacz jest zdecydowanie przyjaźniejszy.
-v2 podaje jeszcze przez chwile napięcie poz zwolnieniu przycisku a v3 nie (przyzwyczaiłem się do tego i w v3 mi tego brakuje)

Kwestia przyzwyczajenia i nie jest to minus.
-i najgorsze na koniec: w v3 grzeje się głowica podczas vapowania

Nic takiego nie ma miejsca
-v3 jest dłuższe ale o dziwo lżejsze,

Górna tulejka jest odkręcana i dlatego można wapować bez niej.
Będę wieczorem w domu - zważę.
Awatar użytkownika
By daniel83
#803393
Amix pisze:Od e-dyma jest SS i bardzo fajnie działa.
Moim skromnym zdaniem wyświetlacz jest zdecydowanie przyjaźniejszy.
-v2 podaje jeszcze przez chwile napięcie poz zwolnieniu przycisku a v3 nie (przyzwyczaiłem się do tego i w v3 mi tego brakuje)

Kwestia przyzwyczajenia i nie jest to minus.
-i najgorsze na koniec: w v3 grzeje się głowica podczas vapowania

Nic takiego nie ma miejsca
-v3 jest dłuższe ale o dziwo lżejsze,

Górna tulejka jest odkręcana i dlatego można wapować bez niej.
Będę wieczorem w domu - zważę.

To chyba e-dym daje tylko wybranym ss chyba ze chodzilo ci o to ze jest to ss ale chromowane
Awatar użytkownika
By xacti
#810154
Zepsułem gwint 510, jedynym wkręcającym się parownikiem, który posiadam jest Aga-t+. Niby fajnie, ale często przydałoby się użyć czegoś innego. O ile samą operację rozdziewiczenia i potem złożenia Vamo mógłbym (mam nadzieję ;) ) przeprowadzić, o tyle sprawa zanabycia vamowskiego gwintu jest trudniejsza. Był ktoś w podobnej sytuacji i może polecić co zrobić w tym przypadku? :)
Awatar użytkownika
By oem20239
#810598
Ja wybiłem stary gwint z głowicy po rozebraniu a w jego miejsce wbiłem mosiężną podstawę grzałki T3 z obciętym kominem na zero. A w gwint tej podstawy wkręciłem przejściówkę ego/510 i przylutowałem kable od spodu. Teraz vamo ma tylko gwint 510 więc jak chce się wkręcić coś z ego to w to wkręcam drugą przejściówkę. Gwint wystaje około 1-2 mm nad głowicę by była szczelina dla powietrza.Całość od środka zalana poxipolem dla pewności.
Awatar użytkownika
By kubadadej
#810658
Dzień dobry.

Mam pytanie odnośnie VAMO/APV. Otóż jestem zainteresowany jego kupnem w najbliższych dniach, ponieważ przeczytałem wiele pochlebnych opinii i recenzji tego sprzętu. Mam jednak dylemat czy kupić Vamo 1 czy Vamo 2 ( oczywiście w grę wchodzi tylko SS stainless steel ). Na forum również przeczytałem informację dotyczące Vamo 3 i duże grono użytkowników preferuje poprzednią wersję. Patrząc na opis sprzętu Vamo 3, różni się on tylko tym, że można wyłączyć całkowicie wyświetlacz czego w poprzedniej wersji nie było ( poprawcie mnie jeżeli jestem w błędzie ). Podobno były też zastrzeżenia co do jakości jego wykonania. Dlatego chciałbym się was doradzić czy brać Vamo 1 http://www.e-dym.pl/MODY/Zestawy_i_bate ... 18350.html czy Vamo 2 http://ego2.pl/pl/zestawy-e-papierosow/ ... steel.html . Czy jest jakaś różnica między nimi, bo wizualnie wyglądają identycznie i w ich opisie nie mogę znaleźć nic nowego, oprócz "sprężynki" ( no chyba że to jedno i to samo, więc przepraszam za zrobienie z siebie debila ).
Awatar użytkownika
By Tianski
#810801
ego - polerka i przezroczysta szybka, bardziej zaokraglony rant głowicy (w porównaniu do dolnego capa) stan z 15 kwietnia - chyba ze mają nową dostawę.
edym- szczotka ciemna szybka, rant ostry jak dolny cap.
Pozatym niczym się raczej nie róznią
Awatar użytkownika
By Amix
#811182
Różnią się i to na korzyść V3.
Zasadnicza zaleta to odkręcany górny cap w V3. Dokręcisz do niego praktycznie wszystko z 510/eGo bez żadnej przejściówki.
Wyświetlacz w V3 też jest przyjemniejszy widokowo.
post803515.html#p803515
Awatar użytkownika
By kubadadej
#811533
Amix pisze:Różnią się i to na korzyść V3.
Zasadnicza zaleta to odkręcany górny cap w V3. Dokręcisz do niego praktycznie wszystko z 510/eGo bez żadnej przejściówki.
Wyświetlacz w V3 też jest przyjemniejszy widokowo.
post803515.html#p803515


To już sam nie wiem co wybrać. W sumie między wersją V2 a V3 nie ma jakiejś wielkiej przepaści cenowej, więc cena tu zbytnio w moim przypadku nie gra roli. Wygląd też nie ma tu wielkiego wpływu na mój wybór, bo wyglądają identycznie. Obsługa podobna. Chyba muszę jeszcze postudiować co nie co na temat Vamo v2 i Vamo v3 i zastanowić się co wybrać :-)
By Krasnal45
#811555
Jeżeli o mnie chodzi, to V2 jest zdecydowanie ładniejszy, ale o gustach podobno się nie dyskutuje :)
Awatar użytkownika
By Mazee
#814474
Krasnal45 pisze:Jeżeli o mnie chodzi, to V2 jest zdecydowanie ładniejszy, ale o gustach podobno się nie dyskutuje :)

Hehe... racja... Wierteł Ci Panie u mnie dostatek... Jeszcze Vamo 3-ki mi brakuje
Ja mam 2 i jestem zadowolony choć już praktycznie nie używam... I osobiście polecam VAMO V2
Awatar użytkownika
By kubadadej
#814757
Witam. Dokonałem wyboru. Padło na Vamo V2, a głównie dlatego, że bardziej spasowała mi gładka powierzchnia moda. Do tego zakupiłem: Ładowarka 2-kanałowa NiteCore Intellicharger i2 i 2x Akumulator Li-ion 18650 PANASONIC 3400mAh. Czekam na dostawę, jestem ciekaw co z tego będzie. Macie jakieś sugestie co do ładowarki i gdzie mogę kupić jeszcze akumulator 18350 ale o większej pojemności niż 700mAh? Dziękuje i pozdrawiam.
  • 1
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 46
Pomocy

Witam! Kupiłem e papierosa EGO-CE8 1800mAH,niestet[…]

Szukam czegoś dobrego

Dzień dobry. Mój drugi post tutaj, a zarazem wiem,[…]

Problem z paleniem w OXVA slim pro.

Siema, Mam dość irytujący problem z OXVA slim pro[…]

Liquider

Miał ktoś do czynienia z tymi liquidami? Jak wraże[…]

UWAGA! Na blogu Starego Chemika BARDZO WAŻNE informacje! Dotyczą zdrowia i życia.