TrenerDaniel pisze:Temat był o wystrój sklepów.
Ciężki temat przynajmniej na dziś bo fakt-faktem widok kolorowych owoców,cukierków,ciastek,listków mięty,drinków czy kawy,herbaty w filiżankach na reklamach e-liquidów działał i to dobrze na ewentualnego kupca zwiedzionego obietnicami "nieba" w gębie.
Sam jako zdeklarowany wielbiciel smaków tytoniowych z domieszką zawsze ulegam pokusie kupna czegoś na próbę,kończy się jak zwykle -odstawką ale reklama działa.
Dodatkowo oczywiście "must be" takich miejsc czyli baner i piękna pani właśnie wypuszczająca chmurę za pomocą bliżej nieokreślonego lub nad wyraz wyeksponowanego(reklama) urządzenia.
No ciężko będzie skusić potencjonalnego nabywce bez tych atrybutów ale jak już się napatoczy to wszystko w rękach sprzedawcy i opanowanych technik marketingu byleby nie tak jak na poczcie czy stacjach benzynowych -a może power-drink,a może hot-dog,coś z słodyczy czy gazetkę.
Na 1000% będzie gorzej z zdobywaniem nowych klientów ale pozostaną dotychczasowi,stali nabywcy bo czy ktoś używa egona,mechanika czy moda z TC to po liquid,baze czy aromat przyjść musi.
Ciężko w poczynaniach ustawodawcy doszukiwać się logiki chociaż z drugiej strony jeśli ma być nastawiona na wyniszczenie rynku e-papierosa to założenia w zasadzie spełnia,zawsze pozostanie jakaś luka która zostanie wykorzystana.
Dziwnie ma się to wszystko do wysp w centrach handlowych z których przede wszystkim aż się wylewa symbol zielonego liścia marihuany tak przecież totalnie zakazanej a jednak prócz jej samej można kupić wszystko-fajki,fifki,bonga,kruszarki,etui aż po koszulki i gacie z symbolem zielonego liścia choć faktycznie reklamy jako takiej nie ma.
Może to jest sposób ? bo każdy który chce "przyjarać" wie gdzie kupić sprzęt.
Zakaz reklamy jest tak sformułowany że nawet symbol,jednostka oporności Ohm-taka ładna omega,nie wiem gdzie to jest na klawiaturze,generalnie już wskazuje na związany z tym towar, chociaż jest to dyskusyjne i zależy od interpretacji to może podchodzić pod zakaz.
Tak samo jest z logotypem z strony
http://vaping360.com/ które bardzo mi się podoba i jednoznacznie jak dla mnie wskazuje na tematykę z nim związaną bo grzałka to grzałka ale dla innych to może być sprężynka,spiralka i co tylko sobie wymyśli.
Kszywho nie jestem specem od reklamy a tym bardziej od ukrytej z przesłaniem i nie dlatego że od kilku lat używam Twojej mieszanki od Kinga ale jakbym zobaczył baner z błękitnym niebem z pięknym cumulusem i podpisem Kszywho no może jeszcze z strzałką w którą stronę podążać to wiedziałbym wszystko
.
Czy to jednoznacznie wskazuje na reklamę ?