EPF
Masz problem techniczny lub odkryłeś ciekawe rozwiązania? Podziel się z innymi!
By r1p
#1859018
Witam,
zaczne od tego, ze jestem amatorem jesli chodzi o e-papierosy (cos tam wiem, ale malo,uwazam sie za amatora)
Zakupilem dzisiaj taki zestawik i mam pare pytan:
1. Na wyswietlaczy pokazuje mi, ze grzałka ktora jest od poczatku w baby prince to 0,4 ohma. Jak ustawic inne parametry? Moc, temperatur itp.
2. Jesli mam taka grzalke to czy palenie olejkow o mocy 6 bedzie dobre?
3. Co to tryby VW i jaki ustawic? (TC-SS, TCR)


Licze na pomoc koledzy i kolezanki ! :D
Awatar użytkownika
By Vause
#1859019
1. Instrukcja
2. A jaką moc wapujesz na co dzień? Jeśli 6mg nie będzie Cię dusić i uważasz, że taką mocą się zaspokoisz, to nie ma przeciwwskazań.
3. Tryb VW to tryb Power. W tym trybie ustawiamy sobie ręcznie moc (waty), jaka ma być podana na grzałkę. Na tym trybie używamy grzałek wykonanych z Kanthalu, Ni80 (nie mylić z Ni200), czy SS, chociaż tej można używać też na trybie kontroli temperatury.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Awatar użytkownika
By Vause
#1859026
https://www.theelectroniccigarette.co.u ... manual.pdf
Oto instrukcja, w której to jest.
Ustaw sobie tryb VW, czyli ten bez ustawień temperatury, same waty.
Producent twierdzi, że sugerowana moc dla tej grzałki to 30-65W, czyli ustawiasz sobie 30W i próbujesz wapować. Czujesz, że grzałka wolno się nagrzewa? Skocz sobie o 5W do góry i spróbuj jeszcze raz. W końcu znajdziesz w tym przedziale taką moc, na jakiej będzie Ci się najprzyjemniej wapowało.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
By Krasnal45
#1859048
r1p pisze:2. Jesli mam taka grzalke to czy palenie olejkow o mocy 6 bedzie dobre?

Nie palimy olejków, bo to niebezpieczne i kupa smrodu będzie. Wapujemy/chmurzymy liquidy.
By RDQ90
#1861806
Cześć,
mam taki sam zestaw. Chce ustawić tryb TCR ale za chwilę i tak przechodzi do trybu VW.
Grzałka stockowa 0,4 Ohm. Rozumiem, że dla tej grzałki nie da sie ustawić trybu tcr?
Szukam czegoś dobrego