EPF
Awatar użytkownika
By prymus140
#1415314
Mam i Ja.Ale chyba coś nie tak.Mianowicie masówka grzałka 2omy i wapowanie tylko na 4,5W bo dalej brak smaku i bóbr. Ponadto po dłuższej przerwie [wznowienie]pierwszy buch znowu bóbr.Jakby dostawał zajebiaszczą moc. Potem jest już OK.Pomożecie?
Awatar użytkownika
By Thaniell
#1415332
A na innym parowniku masz to samo? bo ktoś tu pisał ( albo mi się śniło ), że ten parownik jest do :dupa
Awatar użytkownika
By prymus140
#1415339
Thaniell pisze:A na innym parowniku masz to samo? bo ktoś tu pisał ( albo mi się śniło ), że ten parownik jest do :dupa

Parownik inny. Nie kupowałem z parownikiem.
Awatar użytkownika
By Thaniell
#1415343
Zatem Ci nie pomogę, bo go w rękach nie miałem. Może trzeba wyłączyć regulację temperatury ( jeśli jest taka opcja ) i problem zniknie.
By darek11
#1415344
prymus140 pisze:Mam i Ja.Ale chyba coś nie tak.Mianowicie masówka grzałka 2omy i wapowanie tylko na 4,5W bo dalej brak smaku i bóbr. Ponadto po dłuższej przerwie [wznowienie]pierwszy buch znowu bóbr.Jakby dostawał zajebiaszczą moc. Potem jest już OK.Pomożecie?

Dokładnie tak jest, Evic zachowuje się tak jak by miał Taifunowy hotstart :cry: Użytkuję go od 3 godzin, trzy różne parowniki i faktycznie przy wznawianiu pracy podaje ok.25% napięcia więcej a co za tym idzie i mocy. Mam nadzieję, że to przejdzie ( oczywiście sam w to nie wierzę) :evil: ale może taki jego urok? Powapujemy zobaczymy. Niestety TC nie można wyłączyć, można tylko przemieszczać się między VW/TC.
Awatar użytkownika
By Thaniell
#1415353
Na pewno nie taki jego urok. Jest jakiś myk, tylko trzeba go znaleźć :)
Awatar użytkownika
By prymus140
#1415362
Klikałem, klikałem i klikałem. Stan baterii uciekł. Są puffy.Ale teraz jest OK. 7,5w-3,87v. i smak jest i zero bobra. Kuźwa brak porządnej instrukcji w ojczystym języku i wszystko trza robić na czuja.

-- [scalono] Śr 24 cze 2015 19:13:54 --

darek11 pisze:
prymus140 pisze:Mam i Ja.Ale chyba coś nie tak.Mianowicie masówka grzałka 2omy i wapowanie tylko na 4,5W bo dalej brak smaku i bóbr. Ponadto po dłuższej przerwie [wznowienie]pierwszy buch znowu bóbr.Jakby dostawał zajebiaszczą moc. Potem jest już OK.Pomożecie?

Dokładnie tak jest, Evic zachowuje się tak jak by miał Taifunowy hotstart :cry: Użytkuję go od 3 godzin, trzy różne parowniki i faktycznie przy wznawianiu pracy podaje ok.25% napięcia więcej a co za tym idzie i mocy. Mam nadzieję, że to przejdzie ( oczywiście sam w to nie wierzę) :evil: ale może taki jego urok? Powapujemy zobaczymy. Niestety TC nie można wyłączyć, można tylko przemieszczać się między VW/TC.

Klikaj.
Awatar użytkownika
By jacekgothic
#1415370
Na YT jest od groma poradników (po angielsku) ale wszystko widać, więc języka znać nie musisz. Proste instrukcje obrazkowe.
Wystarczy przyswoić dwa słowa: prawo i lewo :)
Awatar użytkownika
By adamk9
#1415375
Ale straszycie Panowie. Tak dobrze zapowiadający się sprzęt, dobre recenzje w internecie i nagle jedna recka PBusardo i wszystko szlag trafia. Musi być mozliwość przełączenia TC na normalny tryb.
Awatar użytkownika
By jacekgothic
#1415381
adamk9 pisze: Musi być mozliwość przełączenia TC na normalny tryb.

Nie tyle musi, co jest :wink: Są 3 tryby: nikiel i tytan z TC oraz zwykły jako trzeci :beer:
Awatar użytkownika
By jacekgothic
#1415386
Obrazek

-- [scalono] 24 cze 2015, 18:27 --

Ja to jutro obadam i po 19:00 zdam relację...
Awatar użytkownika
By e-plyny
#1415391
Trzeba ustawić power jak grzalki są na kanthalu, z reszta, jak mu się ustawi TC a jest kanthal, to się sam przełączy na tryb mocy, właśnie testuje go na grzałce 0.5 Ohm, gotowiec do ego one.
Smak znacznie lepszy niż na grzałka Ti i Ni

Wysłane z TapaTalk
Awatar użytkownika
By jacekgothic
#1415398
e-plyny.pl pisze:Smak znacznie lepszy niż na grzałka Ti i Ni

Wysłane z TapaTalk


Piszesz o gotowcach a nie o RBA? :wink:
Awatar użytkownika
By prymus140
#1415400
Ujarzmiłem bestię. Mam stan baterii zamiast puffów i czasu zaciągania. Moc i volty w porządku. Na razie jest OK.
Awatar użytkownika
By e-plyny
#1415404
jacekgothic pisze:
e-plyny.pl pisze:Smak znacznie lepszy niż na grzałka Ti i Ni

Wysłane z TapaTalk


Piszesz o gotowcach a nie o RBA? :wink:

Gotowiec, ale zrobię na nim swoją grzałkę, bo to jest rba

Wysłane z TapaTalk
Awatar użytkownika
By prymus140
#1415424
Jednak duuppa. Po dłuższym odpoczynku ponowne wzbudzenie i wali większą mocą.
Awatar użytkownika
By STR
#1415458
Joy w lewo + Power - tryb stealth on/off
Joy w prawo + Power – key lock on/off
Power 3-klik zmiana nastaw miga temperatura lub moc joy w prawo zmieniamy sterowanie mocą temperaturą NI temperaturą TI
Przy sterowaniu temperaturą Power 3-klik i jak miga temperatura Joy raz w lewo możemy zmienić maksymalną moc podawaną na grzałkę klikając Joyem w prawo.
Przy sterowaniu temperaturą Power 3-klik i jak miga temperatura Joy dwa razy w lewo blokujemy wartość grzałki klikając Joyem w prawo.
Przy sterowaniu temperaturą Power 3-klik i jak miga temperatura Joy trzy razy w lewo zmieniamy bateria ilość zaciągnięć czas klikając Joyem w prawo.

Taka krótka instrukcja lepiej tego nie mam ochoty opisywać.
Awatar użytkownika
By ProVaper
#1415460
Mój dziś przyleciał od Ogrodnika i niestety chyba poleci z powrotem. Konektor prawdopodobnie krzywo osadzony.
Patrząc od strony Micro USB - parownik jest przechylony w lewo. Dodatkowo nie wiem czy tylko w moim egzemplarzu, konektor minimalnie wystaje ponad obrys pudełka i się nie licuje (1-1.5mm) przerwy
Następna sprawa - minimalne poluzowanie parownika, powoduje jego "bujanie sie" we wszystkie strony świata. Testowane na Lemo 2 i kayfunie T
Awatar użytkownika
By jacekgothic
#1415479
ProVaper pisze:(1-1.5mm) przerwy

Wiesz, że 1 - 1.5mm to dziursko jak uj *BOJE SIE*
Możesz wrzucić jakąś fotkę? Wygląda na to, że masz podobny problem jaki był, jest w Clopie mini, tylko, że tam gniazdo wystaje ponad obrys o 0.3mm
Awatar użytkownika
By Mutango
#1415549
prymus140 pisze:Jednak duuppa. Po dłuższym odpoczynku ponowne wzbudzenie i wali większą mocą.

Jak masz fabryczną grzałkę, to tak naprawdę nie wiesz co masz. Może zamiast kanthala jest jakiś nietypowy stop/wynalazek. A mody z kontrolą temperatury mogą głupieć na wynalazkach.
Awatar użytkownika
By HaQer
#1415647
Mam i ja. Oczywiście od Ogrodnika. :-P
Po rozpakowaniu paczki ukazało sie małe i znane mi z recenzji pudełko.




Wersja 1.18, z numerem seryjnym na górze, lakier o dziwo gładki jak lustro, jestem pozytywnie zaskoczony.




rzekłbym, że wykończenie jest wprost idealne . Nie ma żadnych nierówności. Wszystko też jest ładnie spasowane.







TC działa jak na razie wyśmienicie, zero problemów, nawet na 60W.
Z tego aspektu jestem w pełni zadowolony (grzałka 0,08 ohm z Ni200 0,4mm)
Na drucie tytanowym będę boxa sprawdzał za kilka dni, spodziewam się efektów jeszcze lepszych niż na Ni200 z racji większego oporu tego drutu.


Po podłączeniu ZIMNEGO parownika (w temperaturze pokojowej) mod nas zapyta czy to nowa grzałka, potwierdzamy obracając w prawo i w tym momencie elektronika na podstawie temperatury odniesienia będzie prawidłowo kontrolować temperaturę. Po tej "kalibracji" opór najlepiej zablokować i TC od tego momentu będzie działać jak trzeba. No jeżeli nie zablokujemy i odkręcimy ciepły jeszcze parownik, przykręcając go ponownie mod zinterpretuje to jako grzałka, w temperaturze odniesienia która w tym momencie będzie wyższa niż pokojowa (czyli ta wstępnie skalibrowana) i będzie podbijał temperaturę. Całkiem logiczne, prawda? Tak działa TC i podejrzewam że problem u Phila na filmie mógł wystąpić na wskutek przykręcenia ciepłego parownika do moda, bez wcześniejszego zablokowania oporu. No i dodając do tego jeszcze 60W... Po to jest ta blokada, żeby mod wiedział, że nie musi na nowo kalibrować grzałki, bo ta jest mu już znana. TC w efekcie będzie działało tak jak przed odkręceniem parownika. Zmieniając parownik na inny (tak, grzałka znowu na czas kalibracji ma być chłodna) odblokujmy oporność, po wkręceniu potwierdźmy, że to nowa grzałka i si. Będzie grało. Wystarczy to zrozumieć.

Wracając do recenzji, mod z parownikiem licuje się świetnie, nic nie jest krzywo, nic nie odstaje, gwint osadzony równo i wydaje się solidny.
Pin jest na sprężynie z małym skokiem, ale wyczuwalnym gdy uciskam go np śrubokrętem.
Z Subem Mini nic nie odstaje. Derringer tak samo, do końca.
Dodatkowo pod Subtanka wyciąłem z gąbki która była w opakowaniu mały krążek, co by nie zostawiał rysek przy przykręcaniu.
Foto:




Pokrętło chodzi równo, zgrabnie odbija, siedzi ciasno i solidnie. Tu również zastrzeżeń brak.


Piszczeć piszczy, ale jakieś 2x ciszej niż mój były Smok Xpro M80 przed aktualizacją. A nawet w smoku było to z bliska ledwo odczuwalne..
Tykanie tak samo, ledwo je słychać. Żeby coś usłyszeć, trzeba się na prawdę wsłuchać z modem przyklejonym do małżowiny.
Najlepiej słychać to w okolicach otworu na micro usb. Prawdopodobnie mod cały czas wysyła małe impulsy na grzałkę, aby ją mierzyć.
Piszczenie i tykanie występują tylko, gdy mod nie jest zablokowany pięcioklikiem. Gdy go zblokujemy wszelkie dźwięki ustają.
Moja teoria jest taka, że zasilanie będąc odblokowane (a więc w stanie potencjalnej gotowości do użytku) cały czas sprawdza, czy przypadkiem nie odkręciliśmy parownika/nie zmieniliśmy grzałki itp. I te impulsy wtedy słychać. To na tej podstawie mod wie, kiedy nas zapytać czy wkręciliśmy nową grzałkę, czy to ta sama, która była wcześniej.



Kolejna sprawa, wygląd. Wziąłem wersję orange, wygląda na prawdę mistrzowsko, może moje słabe fotki w jakiś sposób to ukażą.
Silikonowe etui, które było w zestawie jest starannie wykonane,
ale jego mleczno-przezroczysty kolor psuje efekt żywej pomarańczy boxa, zakupię chyba czarne.
Przycisk power klika głośno i wyraźnie, może troszkę zbyt, ale nie jest to "bublowaty" dźwięk, bardziej taki wyrazisty.

Sam box jest zgrabny, i dość ciężki jak na swoje rozmiary (na foto wydaje się większy)
Powiedziałbym że jest "zbity" .Dzięki temu ma się wrażenie, że każdy centymetr jego powierzchni został dobrze zagospodarowany.

Uwaga! Nie wiem, czy ktoś zauważył, ale ja od razu patrząc na ekran spostrzegłem, że jest na nim folia. Niestety paznokciem o dziwo jakbym nie drapał nie mogłem jej podważyć, żeby to potwierdzić i zaczynałem w to wątpić.
Drapiąc paznokciem po krawędzi wyczuwałem tylko krawędź ekranu. Folia okazała się być naklejona perfekcyjnie na równo z tą krawędzią.
Ale nie dawałem za wygraną, za pomocą igiełki bardzo precyzyjnie trafiłem w jej krawędź i delikatnie podważyłem. Potwierdzone, na ekranie jest folia.
Na dowód powiększone zdjęcie na makro, gdzie został pod folią bardzo subtelny ślad ingerencji
(wcześniej w wyniku podważenia igłą został mały pęcherzyk powietrza, który docisnąłem i zniknął).
Na zdjęciu z fleszem widać delikatnie ten fragment gdzie miałem ją podważoną a potem naklejoną. W samym rogu.




Generalnie jestem zadowolony z nowej zabawki.
Według mnie dobra robota JoyeTecha, mi się podoba strasznie i nie zraził mnie do siebie praktycznie niczym.
Na ten moment jestem przekonany, że zostanie ze mną na dłużej ;)

Pozdrawiam :)
Ostatnio zmieniony 25 cze 2015, 01:19 przez HaQer, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
By HaQer
#1415697
szpurek13 pisze:@HaQer
Świetna recka, chyba jestem zdecydowany :mrgreen:

Wyklepane na Note 3


Dziękuję, starałem się opisać to najbardziej rzeczowo jak potrafię, ale w moim chaotycznym wieku jest to czasem trudne. 1000 myśli w głowie, dwie na papierze, i to bez większego ładu :lol:

:beer:
Awatar użytkownika
By rafal180
#1415703
HaQer świetna recka, niewiem czy oglądałeś cała recke phila, ale dokładnie mówił to wszystko co opisałeś (może prócz foli) i o blokowaniu rezystancji oraz podawaniu małego napięcia przez 3min po wygaśnięciu ekranu celem sprawdzenia jaki atomizer jest przykręcony też. Więc Twoje przypuszczenia są bardzo słuszne. Watpię aby Phil spalił grzałkę będąc w TC z powodu niezablokowana rezystancji grzałki, gdyż opis tej funkcji, jak ona działa, po co ona jest i konieczności korzystania z niej opisuje dość dokładnie w recenzji, to raczej niebyl powód spalenia grzałki.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Awatar użytkownika
By HaQer
#1415708
rafal180 pisze:HaQer świetna recka, niewiem czy oglądałeś cała recke phila, ale dokładnie mówił to wszystko co opisałeś (może prócz foli) i o blokowaniu rezystancji oraz podawaniu małego napięcia przez 3min po wygaśnięciu ekranu celem sprawdzenia jaki atomizer jest przykręcony też. Więc Twoje przypuszczenia są bardzo słuszne. Watpię aby Phil spalił grzałkę będąc w TC z powodu niezablokowana rezystancji grzałki, gdyż opis tej funkcji, jak ona działa, po co ona jest i konieczności korzystania z niej opisuje dość dokładnie w recenzji, to raczej niebyl powód spalenia grzałki.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Obejrzałem wyrywkowo, teraz jak przyjrzałem się znowu kilku scenom, to po pierwsze tak na prawdę nie mamy wglądu na to co się działo w tym momencie na wyświetlaczu. Może akurat się zagapił i nie zablokował? Nie widzimy wyświetlacza, nie widzimy blokady, więc nie mamy pewności.

Phil z tego co zrozumiałem mówi o blokadzie bardziej w kwestii utrzymywania oporu grzałki, nie wychwyciłem, żeby wspomniał o tym, że ma to wpływ na temperaturę odniesienia. W ramach potwierdzenia kwestii opisanej przeze mnie w recenzji (która widnieje na poprzedniej stronie wątku), wstawiam zdjęcie instrukcji od VT, w którym nawet producent wyraźnie zaznacza, że tylko gdy zablokujemy grzałkę możemy wykręcić ciepły jeszcze parownik a potem go bez obaw znowu wkręcić. Swoją drogą przeczytałem instrukcję dopiero przed chwilą, wszystkie moje obserwacje były prowadzone bez większej wiedzy na temat zarówno TC (wcześniej nie bawiłem się nigdy modem z tą funkcją)
jak i samego boxa. Wszelkie recenzje oglądałem przed zakupem bardziej skupiając się na wyglądzie, niż kwestiach technicznych.



Awatar użytkownika
By rafal180
#1415712
To co Phil pokazał jak pali się grzałka, to była taka jakby symulacja tego co mu się przytrafiło gdzieś tam podczas korzystania z evica w terenie. Tak mówił o blokadzie w kwestii utrzymania oporu, pokazywał co się dzieje jak wkręcamy ponownie rozgrzany parownik przy blokadzie i bez niej. Wielka szkoda, że Joyetech zrezygnował z aktualizacji frimware w evicu VT. Tak każdy mógłby już brać, a tak pozostaje nutka zastanowienia, że może warto poczekać bo zaraz puszczą model z ulepszonym frimware np. 1.20


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Ostatnio zmieniony 25 cze 2015, 02:11 przez rafal180, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
By loocash
#1415714
rafal180 pisze:... Wielka szkoda, że Kangertech zrezygnował z aktualizacji frimware w evicu VT...

Joyetech ;)
Słusznie, to powinno być standardem w tej chwili. Jeszcze niedawno Joyetech zapewniał wsparcie, ale zmiany są podyktowane chęcią zysku.
"- Wypuśćmy nowego chipa!
- O, są jakies problemy? Nie ma sprawy, już poprawiamy!
- Kolejne? Patrzcie jacy jesteśmy dobrzy, słuchamy, poprawiamy! Macie kolejnego!"
I tak do wersji v5 (jak obecnie DNA40) i osoby, które mają wersję v1, to po pierwsze chcą kupić v5, a przy okazji ciężko im się pozbyć obecnej, więc sytuacja jak najbardziej komfortowa dla producenta. Większy popyt na nowe wersje i jednocześnie rynek wtórny zablokowany, a przy okazji firma zyskuje status "słuchającej opinii"
Awatar użytkownika
By rafal180
#1415715
Matko, oczywiście Joyetech, za dużo tych tematów o suboxach i subtankach to się wszędzie pisze Kangertech :)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Awatar użytkownika
By sweeperx
#1415936
PBusardo zamieścił na swojej stronie dodatkowe wykresy:
http://www.tasteyourjuice.com/wordpress ... -heads-up/

Wynika z nich, iż obserwacje Wielebnego są słuszne. W trybie operowania watami, przy pierwszym załączeniu zasilania, następuje początkowy 'strzał' w okolicach 30W niezależnie od ustawień. Dzieję się tak w trzech przypadkach:
1. kiedy odkręcisz i ponownie przykręcisz atomizer
2. kiedy wybudzasz urządzenie (uśpienie następuje po 3 minutach)
3. wyłączysz i ponownie włączysz zasilanie

Od naciśnięcia przycisku do ustabilizowania się sytuacji mija 1,28 sek. Sam 'strzał' w okolicach 30W trwa 0,58 sek.

Zamieszczam to czysto informacyjnie, proszę nie kierować do mnie ewentualnych lamentów :beer:
Awatar użytkownika
By Mutango
#1415942
sweeperx pisze:Od naciśnięcia przycisku do ustabilizowania się sytuacji mija 1,28 sek. Sam 'strzał' w okolicach 30W trwa 0,58 sek.

Taki hotstart jest fajny, ale na parownikach powiedzmy 15W w górę. Słabsze parowniki, a już w szczególności egonowate <10W odpadają. Powinna być opcja wyłączania tego..
Awatar użytkownika
By jacekgothic
#1416046
adamk9 pisze:
jakie pierwsze wrażenia Jacku ??


Jeśli chodzi o samego boxa, to wykonany jest świetnie powłoka lakiernicza perfekt, idealnie gładka, dla mnie bomba, ale to kwestia gustu :) Trochę to tykanie jest, hmmm... irytujące, ale tylko jak już się je usłyszy...
Co do walorów smakowych, cóż jakoś ciężko mi dostrzec różnicę w smaku lq między Ni200* a A1 :lol:
Mam go może z godzinę, więc jeszcze wszystko ogarniam.

* Testy na Subie mini - Ni200 0.08Ω, bo to to coś z zestawu można śmiało wywalić w śmietnik, ale przynajmniej po testowałem tytan :wink:

-- [scalono] 25 cze 2015, 16:13 --

BTW
Zarąbiste uczucie jak w czajniku kończy się lq a tu brak bobra, samo czyste powietrze :D
Awatar użytkownika
By ronin1412
#1416107
Tutaj macie kolejną recenzję, tym razem VapingwithTwisted420: https://www.youtube.com/watch?v=B5BVIrz4Vzs. Opisuje on tutaj przypadek "wyskoczenia" moda z trybu kontroli temperatury. Z tego co wspomina, to winny był źle dokręcony setup. Prawdopodobnie mod po przekroczeniu maksymalnej dopuszczalnej rezystancji w trybie kontroli temperatury automatycznie przełącza się w tryb VW.
Awatar użytkownika
By adamk9
#1416148
noman1 pisze:
adamk9 pisze:Nie mam pojęcia jak jest z zakresem max. temperatury na tytanie. na niklu max. wynosi jak dobrze pamiętam 260 stopni C.

To dziwne bo ja mam 310 stp C na Ti a na Ni 315.

No nieprecyzyjnie się wyraziłem. Chodziło o to, że temperatura uwalniania się akroleiny (z gliceryny) to 536°F. Czyli względnie bezpieczne i rozsądne jest ustawianie maksymalnie temperatury na niklu do 500°F. Na tytanie pewnie tak samo :-) Nie miałem na myśli zakresu temperatur osiąganych przez boxa.
Awatar użytkownika
By Mutango
#1416151
adamk9 pisze:Na tytanie nie wapowałem, bo nie mam na czym. Sądzę jednak, że 60W to zbyt dużo. Spokojnie wystarczy przedział od 15 do 30W.

Akurat w Evicu w trybach VT moc reguluje się w zakresie 30-60W, ale 90% przypadków wystarczy 30W. Trzeba zrobić niezłego potwora w dripperze, żeby było potrzebne więcej niż 30W.
Czyli umówmy się że dla początkujących, ustawienie mocy w trybie VT to 30W. Natomiast odczucia smakowe regulować temperaturą. Za gorąco, obniżyć. Za chłodno, podwyższyć. Jeśli cały czas za chłodno, to coś z transportem nie tak, grzałka/setup do d...

jacekgothic pisze:Trochę to tykanie jest, hmmm... irytujące, ale tylko jak już się je usłyszy...

Nie strasz ludzi. Mam na ręku zegarek mechaniczny, który tyka głośniej. Tykanie nie jest błędem. Jego powód jest wyjaśniony w instrukcji obsługi na str 9

ronin1412 pisze:Opisuje on tutaj przypadek "wyskoczenia" moda z trybu kontroli temperatury. Z tego co wspomina, to winny był źle dokręcony setup. Prawdopodobnie mod po przekroczeniu maksymalnej dopuszczalnej rezystancji w trybie kontroli temperatury automatycznie przełącza się w tryb VW.

Dokładnie. Źle dokręcony setup może być przyczyną nieoczekiwanego skoku oporności, i przeskoczenia w tryb VW. Dotyczy to nie tylko Evica, ale każdego innego moda z modułem TC.
Awatar użytkownika
By adamk9
#1416155
Mutango pisze:
adamk9 pisze:Na tytanie nie wapowałem, bo nie mam na czym. Sądzę jednak, że 60W to zbyt dużo. Spokojnie wystarczy przedział od 15 do 30W.

Akurat w Evicu w trybach VT moc reguluje się w zakresie 30-60W, ale 90% przypadków wystarczy 30W. Trzeba zrobić niezłego potwora w dripperze, żeby było potrzebne więcej niż 30W.
Czyli umówmy się że dla początkujących, ustawienie mocy w trybie VT to 30W. Natomiast odczucia smakowe regulować temperaturą. Za gorąco, obniżyć. Za chłodno, podwyższyć. Jeśli cały czas za chłodno, to coś z transportem nie tak, grzałka/setup do d...


No to dlaczego tak jest w Evicu. Wapuję na DNA 40 i największa moc jaką miałem ustawiona to 25W.
Awatar użytkownika
By Mutango
#1416168
adamk9 pisze:No to dlaczego tak jest w Evicu. Wapuję na DNA 40 i największa moc jaką miałem ustawiona to 25W.

No mnie się nie pytaj, dlaczego tak jest. Nie ja go projektowałem. Ale w praktyce to nie ma znaczenia. Ja również na DNA, np dla kajtka ustawiałem 20-25W. Na Evicu ustawiam 30W i nie widzę żadnej szczególnej różnicy w działaniu. Po prostu w trybie TC, zadana temperatura jest osiągana błyskawicznie, w sekundę, a następnie moduł i tak obniża moc do kilkunastu watów. Nie ma większej różnicy czy start jest od 20, czy od 30 watów.
Awatar użytkownika
By Pale
#1416194


Już miałem zamawiać evika vt ale po obejrzeniu tego filmiku raczej zrezygnuję.
Awatar użytkownika
By jacekgothic
#1416253
@up
Dzięki za film!
Zacząłem "resetować" ustawienia jak gość na filmie i zaczął działać wybór między nową a starą grzałką :lol:
Czyli jednak działa, ale trzeba się na klikać :beer:
Awatar użytkownika
By Mutango
#1416256
jacekgothic pisze:Zmieniam te grzałki, rodzaj drutu ale ani razu nie widziałem wyboru, zapytania od boxa, czy włożyłem nową, czy starą grzałkę. Hmm...

Mod pyta o grzałkę tylko wtedy, kiedy oporność jest wyższa niż poprzednio notowana oporność. Kiedy oporność jest niższa, mod o nic nie pyta, tylko loguje nową grzałkę.
Dlaczego? Dlatego, że jeśli oporność jest niższa, to jest to na pewno nowa grzałka. Natomiast jeśli oporność jest wyższa, to jest to albo nowa grzałka, albo ta sama grzałka, tylko rozgrzana. Jeśli jest to ta sama grzałka, tylko rozgrzana to należy odpowiedzieć na pytanie NIE (czyli w lewo)
Widać to na filmiku post wyżej, gdzie facet robi zupełnie odwrotnie, czyli odkręca parownik, przykręca, loguje rozgrzane grzałki... albo nie ma zielonego pojęcia co robi, albo dobrze wie co robi, tylko chce namieszać ludziom w głowie. Generalnie, rozgrzanych grzałek się nie loguje, bo TC nie będzie działać.
Awatar użytkownika
By jacekgothic
#1416277
Mutango pisze:
jacekgothic pisze:Zmieniam te grzałki, rodzaj drutu ale ani razu nie widziałem wyboru, zapytania od boxa, czy włożyłem nową, czy starą grzałkę. Hmm...

Mod pyta o grzałkę tylko wtedy, kiedy oporność jest wyższa niż poprzednio notowana oporność. Kiedy oporność jest niższa, mod o nic nie pyta, tylko loguje nową grzałkę.
Dlaczego? Dlatego, że jeśli oporność jest niższa, to jest to na pewno nowa grzałka. Natomiast jeśli oporność jest wyższa, to jest to albo nowa grzałka, albo ta sama grzałka, tylko rozgrzana. Jeśli jest to ta sama grzałka, tylko rozgrzana to należy odpowiedzieć na pytanie NIE (czyli w lewo)
Widać to na filmiku post wyżej, gdzie facet robi zupełnie odwrotnie, czyli odkręca parownik, przykręca, loguje rozgrzane grzałki... albo nie ma zielonego pojęcia co robi, albo dobrze wie co robi, tylko chce namieszać ludziom w głowie. Generalnie, rozgrzanych grzałek się nie loguje, bo TC nie będzie działać.



Dzięki za wyjaśnienie :beer: Mój pierwszy box z TC, więc trzeba się uczyć :D

-- [scalono] 25 cze 2015, 20:19 --

Mutango pisze:Mod pyta o grzałkę tylko wtedy, kiedy oporność jest wyższa niż poprzednio notowana oporność. Kiedy oporność jest niższa, mod o nic nie pyta, tylko loguje nową grzałkę.

Z ciekawości założyłem parownik z zestawu Ni 0.2Ω (przedtem zalogowana grzałka 0.08Ω) i pyta o grzałkę a gdy zmieniam na Suba mini 0.08Ω to już nie pyta, ale jak znów założę eGo, to znów pyta i tak w kółko :zakrecony Czyli wszystko jest OK :)
Awatar użytkownika
By piehot
#1416288
tu jeszcze jeden 'fakin' szaleniec ;)
setup ma dual Ti coil
Awatar użytkownika
By Mutango
#1416308
jacekgothic pisze:Dzięki za wyjaśnienie :beer: Mój pierwszy box z TC, więc trzeba się uczyć :D

Druty niklowe/tytanowe mają to do siebie, że zmieniają oporność wraz z temperaturą do której zostały rozgrzane. Im bardziej rozgrzane, tym wyższa oporność. I na tym opiera się cała metoda kontroli temperatury. Mod analizuje offset pomiędzy opornością drutu rozgrzanego, a opornością drutu schłodzonego (czyli będącego w temp pokojowej). Twoim zadaniem, jako użytkownika jest powiadomienie moda, jaka jest oporność twojej grzałki w temperaturze pokojowej. Krótko mówiąc, jeśli mod pyta czy jest to nowa grzałka, to możesz odpowiedzieć TAK, ale tylko w przypadku jeśli grzałka jest schłodzona (czyli nieużywana co najmniej od kilkunastu minut). Po prostu trzeba mówić prawdę, i na tym kończy się cała filozofia. Jeśli rozgrzaną grzałkę (odkręconą/wkręconą) zadeklarujesz jako nową, to oszukasz własnego mada. A on oszuka ciebie, TC nie zadziała prawidłowo i wpuści cię w bobra :lol:
Awatar użytkownika
By HaQer
#1416369
Ważna uwaga w przypadku korzystania z moda, i logowania nowych grzałek za pomocą pokrętła.
Gość z filmu, który umieścił kolega Pale, źle interpretuje kierunek przesunięcia pokrętła podczas zapytania czy to nowa czy stara grzałka.
Mówił że należy przekręcić w prawo aby potwierdzić że to nowy coil, po czym przekręcił w prawą stronę tak jak według wskazówek zegara.
Dla moda to jednak oznacza W LEWO. Czyli grzałkę zatwierdził jako dotychczasową.
Zobaczcie jak jest w instrukcji dla np blokady grzałek. Mod nam każe najpierw 3klik, potem dwa razy w lewo,
a następnie raz w prawo aby zablokować. A więc producent przyjął, że kierunki nie idą zgodnie z wskazówkami zegara,
jakbyśmy patrzeli na pokrętło z góry, tylko w który kierunek przesuwamy "dzyndzel" patrząc na moda od frontu.
Na rycinie poniżej zaznaczyłem na czerwono jak interpretował to ten gościu, a na zielono jak powinno być.

Obrazek

I założę się że dzięki temu garstka osób przestanie mieć problemy z TC. Ale oprócz tego trzeba pamiętać o kilku zasadach,
które były opisywane wcześniej, czyli logowanie chłodnej grzałki i blokowanie jej,
gdy jest w temperaturze otoczenia (czyli chłodna). I najlepiej tak jak w DNA40 na niklu nie wychodzić poza opór 0,12-0,24 ohm ;)
By MakeZZZ
#1416418
No to i ja się wypowiem, bo moda mam w ręce i już go chwilę używam.

1. Faktycznie piszczenie jest. Nie wiem jak kolega Haqer doszedł do wniosku, że piszczenie jest w tym modzie ciche. Może ma lepszego moda, może ja dostałem gorszego. Może inaczej to definiuje. Dźwięk jest słyszalny i jest irytujący i można powiedzieć, że wpływa na psychikę człowieka. Jest to na tyle wysoki dźwięk, że w cichym pomieszczeniu można go usłyszeć na odległość mniejszą niż pół metra. Tragedia jest kiedy np. piszemy ten post na trawnik i mod znajduje się obok nas, a na około cisza. Wtedy dźwięk staje się uciążliwy. Mi to nie przeszkadza, ale to już inna historia, że takie rzeczy mnie raczej za bardzo nie ruszają. Kogoś wyczulonego może to doprowadzać do szału. Tykanie jest, ale znacznie cichsze na większą odległość. Słyszalne po przyłożeniu do ucha, inaczej ginie przy wysokim dźwięku wydzielanym przez moda.


2. Kontrola temperatury i filmik na górze. Posiadam trzy inne urządzenia z TC: sx mini m, DNA40 HB, Invader mini. Mogę powiedzieć, że TC działa tutaj na razie tak jak powinno z wyjątkiem tego, że zniża temperaturę. Ustawiamy 400F dostaniemy ~300 pewnie trochę więcej. W praktyce jest to mniej więcej co jest pokazane na filmiku. Wynika to ze złego odczytu oporności. O ile jestem bardzo krytycznym recenzentem i nawet do najmniejszego błędu się przyczepię to tutaj nie jest to takie straszna. Wystarczy zwiększyć temperaturę do momentu aż spełni to nasze oczekiwania. Ubolewam nad tym, że cały system obecny na rynku jest tak rozbieżny czyli jeden ustawia za wysoką temperaturę inny za niską, ale to dopiero początek tej zabawy i o ile wolałbym, żeby tak się nie działo i chciałbym dostać ujednolicony sprzęt, na razie wszyscy inni prezentują podobne odchyły ( no może mniejsze, ale tutaj akurat ustawienie 450F nie spali (zazwyczaj) waty więc ok jak dla mnie). Kwestią jest poznanie sprzętu i przeprowadzenie cotton dry burn test i sprawdzenie przy jakiej temperaturze dostajemy spaleniznę. Ważne, żeby na tankach przynajmniej nie przekraczać tej sprawdzonej temperatury i będzie ok. Poznać sprzęt i lecimy. Jeszcze jedna rzecz. Każda bawełna ma inne właściwości. Zazwyczaj nie jest to czysta bawełna i okazuje się, że jedna zacznie się przypalać szybciej niż inna. Jeden drut jest odrobinę inny niż drugi. To wciąż zgadywanie :D Evic zgaduje trochę za nisko, ale jednak później jest w tym wszystkim systematyczny. Czyli jeśli temperatura jest zaniżona o ileś stopni to jest zaniżona przy każdej temperaturze( To też dlatego dostaliśmy te parę stopni więcej). To się liczy, a poznanie sprzętu należy do nas.

3. Ergonomia. Tutaj nie mam się do czego przyczepić. W dłoni leży świetnie. O ile znam lepiej leżące w dłoni mody to ten nie odstaje od konkurencji zbyt dużo. Odpalanie moda super z każdej strony. Kondom sprawia, że trzymanie go w ręce jest "solidne".

4. Wygląd to kwestia subiektywna. Pomijając kolorki mod jest zgrabny i wygląda dobrze w ręce. Poza tym mój biały bardzo mi się podoba. Czarny nie tak bardzo, pomarańczowy do niczego mi nie pasuje, ale jako zestaw wygląda dobrze.

5. Nie dajcie mi zacząć wykładu na temat tytanu. Uważam to za błąd. Nie zbadaliśmy niklu, a już lecimy po jeden z najcięższych pierwiastków. Tytanowe płuca nabierają tutaj nowego znaczenia i jakby się zastanowić, wcale nie pozytywnego. Link do poczytania na poprzedniej stronie. Jak już mówiłem selekcja naturalna. Jak ktoś chce się w to bawić proszę bardzo. Pamiętajcie, że jeśli Wam się coś od tego stanie poleci cała branża, bo nikt nie będzie się zastanawiał czy to od używania tytanu czy nie. I jak to w ogóle brzmi. Wdycham tytan... Jak już nas wystarczająco nie tępią. Do przemyślenia.

6. Bateria. Na razie słabo to wygląda. Update niedługo na ten temat jak będę miał więcej danych.


Ogólnie na ten moment plus dla moda. Za taką cenę nie jest naprawdę źle, wręcz jest naprawdę dobrze. Zobaczymy jak to się rozwinie.Na minus brak wymiennej baterii oraz brak możliwości update'u. Budżetowy mod z kontrolą temperatury, który ma wytrwać przez okres wzmożonego kupowania na początku oraz do momentu nowej rewolucji na rynku. Nie spodziewam się, że jest to mod na wiele lat, ale też raczej nie taki jego sens. Do tego jestem prawie pewny, że już niedługo zobaczymy follow up ze strony firmy i dostaniemy ten sam chip tym razem z wymienną baterią.
Awatar użytkownika
By HaQer
#1416426
MakeZZZ pisze:1. Faktycznie piszczenie jest. Nie wiem jak kolega Haqer doszedł do wniosku, że piszczenie jest w tym modzie ciche,
Kolego, umiesz czytać ze zrozumieniem? Stwierdziłem, że piszczenie jest cichsze niż na Smoku Xpro M80,
kto go posiada, ten wie, że jest to obiektywne określenie. Może evic z tych 0,5 metra nie jest bezszelestny ale smok był trochę głośniejszy.
Ja to tylko porównałem. Każdy ma inne uszy :lol:
Swoją drogą propo pykania zauważyłem, że jest wyraźnie mniej słyszalne po odkręceniu parownika. Tak jakby grzałka potęgowała ten dźwięk. Kiedyś przystawię ucho i spradzę. :mrgreen:

MakeZZZ pisze:Mogę powiedzieć, że TC działa tutaj na razie tak jak powinno z wyjątkiem tego, że zniża temperaturę. Ustawiamy 400F dostaniemy ~300 pewnie trochę więcej.
Nie zawyża. Gdy grzałka jest poprawnie skręcona, bez hotspotów, w rozsądnym przedziale oporności (0.12-0.24),
z dobrym zalogowaniem, oraz z poprawną blokadą, to gdy jest w temperaturze pokojowej,
po krótkim naciśnięciu fire, gdy mod nie zdąży jeszcze podać mocy na grzałkę,
a jedynie pokaże na ułamek sekundy jej odczytaną temperaturę na wyświetlaczu,
to wówczas widzę przez ten ułamek sekundy 21 stopni Celsjusza. A zgadnij ile teraz pokazuje mi termometr w pokoju: 21.5 stopnia. :)
Oczywiście te "kliknięcie" powera musi być minimalnie krótkie, kilka milisekund dłużej sprawia że mod zdąży już zapodać moc na zwoje i je rozgrzeje,
wtedy zobaczę około 80-110 stopni. Po jej szybkim schłodzeniu zaciągając się na sucho, aby przepływ powietrza co nieco coila ostudził,
i krótszym kliknięciu mam wspomniane 21-21 st. C

W ten sposób znając temp otoczenia i grzałki można w miarę obiektywnie określić, czy mamy wszystko tak jak być powinno.

Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
By loocash
#1416442
@HaQer
Obejrzyj reckę pbusardo od 45:50. Możliwe, że on coś pochrzanił w ustawieniach, ale facet zna się na rzeczy. Poza tym potwierdzają to opinie użytkowników ;). Moim zdaniem to nie jest jakaś kosmiczna wada, ważne żeby zadana temperatura była stabilna.
Awatar użytkownika
By HaQer
#1416446
loocash pisze:@HaQer
Obejrzyj reckę pbusardo od 45:50. Możliwe, że on coś pochrzanił w ustawieniach, ale facet zna się na rzeczy. Poza tym potwierdzają to opinie użytkowników ;). Moim zdaniem to nie jest jakaś kosmiczna wada, ważne żeby zadana temperatura była stabilna.
Oglądałem. U mnie jednak działa jak powinno. Bez wyjątków na moment obecny. Oczywiście po dłuższej walce aby TC zrozumieć i ujarzmić.
TC jest tak rozbudowanym zjawiskiem, tyle jest tutaj problematycznych aspektów, że ciężko jakiegoś błędu nie przeoczyć.
Ja też nie jestem jakąś wyrocznią, no może prędzej z natury perfekcjonistą, który chce zadbać o to, żeby to TC działało mi jak powinno. I działa.

MakeZZZ pisze:Nie dajcie mi zacząć wykładu na temat tytanu. Uważam to za błąd. Nie zbadaliśmy niklu, a już lecimy po jeden z najcięższych pierwiastków.
Kolego, jeżeli twierdzisz, że tytan jest jednym z najcięższych pierwiastków to albo masz znikomą wiedzę na jego temat,
albo traktujesz go tak "z nazwy".


http://www.witaminyzdrowia.pl/pierwiast ... tytan.html
Tytan jest nietoksyczny nawet w dużych dawkach i nie ma żadnego wpływu na organizm ludzki. Szacuje się, że każdego dnia człowiek spożywa 0,8 mg tytanu, ale większość nie jest przyswajana przez organizm. Ma tendencje do akumulacji w tkankach zawierających krzemionkę. Większość roślin zawiera około 1 ppm tytanu, natomiast skrzyp i pokrzywa może zawierać nawet do 80 ppm.
Nie mówię, że jest smaczny i zdrowy, bo kto wie, przy używaniu go do naszych celów wcale nie musi być aż tak super.
Ale jak wziąć pod uwagę informacje na temat niklu, a tytanu w życiu codziennym, to nikiel troszkę gorzej wypada.
Awatar użytkownika
By agregat76
#1416450
HaQer pisze:Kolego, jeżeli twierdzisz, że tytan jest jednym z najcięższych pierwiastków to albo masz znikomą wiedzę na jego temat,
albo traktujesz go tak "z nazwy".
http://www.witaminyzdrowia.pl/pierwiast ... tytan.html

Jeśli chodzi o zastosowanie tytanu w życiu codziennym, a mianowicie oprawki okularów, to jestem bardzo zadowolony. Ze zwykłych metalowych oprawek (z jakiego stopu metalu były? Nie mam bladego pojęcia.) z czasem schodziła farba i powodowało to dosyć nieprzyjemne uczulenie w postaci trudno gojących się ran. Stąd decyzja o zakupie oprawek z tytanu.
Tu trochę o zastosowaniu drutu tytanowego w e-papierosach:
http://www.stealthvape.co.uk/titanium_wires_for_vaping
https://www.e-cigarette-forum.com/forum ... ty.664753/
Jakby się komuś chciało to przeczytać i przeanalizować byłoby super. Mi brakuje mocy przerobowych :|

Wybaczcie OT :beer:
By MakeZZZ
#1416468
HaQer pisze:
MakeZZZ pisze:1. Faktycznie piszczenie jest. Nie wiem jak kolega Haqer doszedł do wniosku, że piszczenie jest w tym modzie ciche.

Kolego, umiesz czytać ze zrozumieniem? Stwierdziłem, że piszczenie jest cichsze niż na Smoku Xpro M80,
kto go posiada, ten wie, że jest to obiektywne określenie. Kup Smoka i sobie porównaj. Może evic z tych 0,5 metra nie jest bezszelestny ale smok był trochę głośniejszy. Ja to tylko porównałem. Każdy ma inne uszy :lol:

MakeZZZ pisze:Mogę powiedzieć, że TC działa tutaj na razie tak jak powinno z wyjątkiem tego, że zniża temperaturę. Ustawiamy 400F dostaniemy ~300 pewnie trochę więcej.


Nie zawyża. Gdy grzałka jest poprawnie skręcona, bez hotspotów, w rozsądnym przedziale oporności (0.12-0.24),
z dobrym zalogowaniem, oraz z poprawną blokadą, to gdy jest w temperaturze pokojowej,
po krótkim naciśnięciu fire, gdy mod nie zdąży jeszcze podać mocy na grzałkę,
a jedynie pokaże na ułamek sekundy jej odczytaną temperaturę na wyświetlaczu,
to wówczas widzę przez ten ułamek sekundy 21 stopni Celsjusza. A zgadnij ile teraz pokazuje mi termometr w pokoju: 21.5 stopnia. :)
Oczywiście te "kliknięcie" powera musi być minimalnie krótkie, kilka milisekund dłużej sprawia że mod zdąży już zapodać moc na zwoje i je rozgrzeje,
wtedy zobaczę około 80-110 stopni. Po jej szybkim schłodzeniu zaciągając się na sucho, aby przepływ powietrza co nieco coila ostudził,
i krótszym kliknięciu mam wspomniane 21-21 st. C

W ten sposób znając temp otoczenia i grzałki można w miarę obiektywnie określić, czy mamy wszystko tak jak być powinno.

Pozdrawiam.


Myliłem się co do Twojego wpisu na temat dźwięku. Przepraszam

Co do TC to nie chodzi o zobaczenie ile na początku daje temperatury, a ile daje na ograniczeniu. I nie powiedziałem, że zawyża, a zaniża. To, że mówi 400 przy nastawie 400 nie znaczy, że podaje 400. Twoja argumentacje się sypie w momencie w którym zamienisz, że mówię o zaniżaniu, a nie zawyżaniu temperatury. W takim razie na początku powinien pokazywać mniejszą temperaturę. Tylko, że jest odwrotnie. Gdyby pokazywał mniejszą na początku według Twojej argumentacji/założeniu (tylko nie wiem czy o tym wiesz) wtedy ZAWYŻA temperaturę na ograniczeniu. Jeśli pokazuje za wysoką na początku wtedy ZANIŻA temperaturę NA OGRANICZENIU. Nie takie trudne jak się nad tym zastanowisz. Jak zresztą widzisz przez pierwsze chwile ten Pan z filmiku dostaje wysoką temperaturę, a nie niską, a na koniec ograniczenie okazuje się być niższe niż powinno. Nie chodzi o początkową, a o końcową. Problem jest bardzo prosty. Mam pewne, może niewielkie, porównanie i przynajmniej dla mnie doświadczenie potwierdza odczyty pbusardo.

Do tego co do wskazywania, że przez ten ułamek sekundy pokazuje Tobie 21 stopni. Uważasz, że to coś znaczy. Pewnie tak ale, zastanówmy się nad tym. Czy grzałka ma termometr w sobie? Nie? No chyba nie. Okej w takim razie załóżmy, że temperatura pokojowa wynosi 21 stopni. Okej. Czyli, że przy dowolnej oporności, która została przez nas ustawiona i zalockowana odczyt przy pierwszym ułamku sekudny powinien być dokładnie taki sam czyli 21 stopni. To oznaczałoby, że ten pierwszy odczyt odbywa się zawsze przy delta T dążącym do zera. Tak w przybliżeniu jest, jeśli przyjmiemy Twoją argumentację, że na początku widzisz 21 stopni. Skoro jego grzałka została odczytana przez moda na poziomie .10 ohma to tuż po ODPALENIU Mod powinien odczytać oporność grzałki.10 ohma. Tak wyczytał to mod przy wkręcaniu więc chyba nagle nie zacznie czytać inaczej grzałki. Zakładamy, że jednak fabryczna grzałka się nie myli, bo nie ma podstaw myśleć inaczej. Zresztą nie ma to większego znaczenia. Czy się myli czy nie i jest to około 0.15 ohma czy 0.189 ohma nie ma znaczenia. Ważne, że grzałka jest stabilna dla jakiejś oporności w temperaturze pokojowej, a tak jest skoro na filmiku dostaje dokładnie taką samą produkcję pary dla kilku powtórzeń. W takim razie odczyt temperatury powinien być na poziomie 21 stopni przy pierwszym odpaleniu jeśli mod faktycznie czyta przy pierwszym odczycie po ODPALENIU dokładnie taką samą oporność jaką odczytał przy WKRĘCANIU ATOMIZERA. Więc wynika z tego, że zawsze powinieneś dostać 21 stopni na ekranie.

Dlaczego w takim razie ten Pan nie dostał 21 stopni? Dlatego, że mod przy pierwszym sygnale po ODPALENIU odczytał oporność na prawidłowym poziomie 0,15 ohma. Mod wyczytał różnicę wynoszącą 0.05 ohma i od razy po pierwszym sygnale stwierdził, że temperatura wzrosła czyli, że drut jest już rozgrzany. Co doprowadza do sytuacji gdzie ograniczenie jest spełnione szybciej. Proste i logiczne. Pytanie jest dlaczego ??? Może nie byli w stanie lepiej rozwiązać pierwszego odczytu po wkręceniu, a może dlatego, że chcieli otrzymać mniejszą temperaturę celowo. Nie wiem i pewnie się nie dowiem. Wiem tylko, że dali te dodatkowe 50 stopni F...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7
Pomocy

Witam! Kupiłem e papierosa EGO-CE8 1800mAH,niestet[…]

Szukam czegoś dobrego

Dzień dobry. Mój drugi post tutaj, a zarazem wiem,[…]

Problem z paleniem w OXVA slim pro.

Siema, Mam dość irytujący problem z OXVA slim pro[…]

Liquider

Miał ktoś do czynienia z tymi liquidami? Jak wraże[…]

UWAGA! Na blogu Starego Chemika BARDZO WAŻNE informacje! Dotyczą zdrowia i życia.