EPF
Mechaniczne i z elektroniką
Awatar użytkownika
By slimxx
#787971
Mater to zależy do czego chcesz go wykorzystać. Do prostych kontroli podawanego napięcia, sprawdzania oporności myślę, że spokojnie jakiś multimetr z marketu <100 PLN. Do filmików, recenzji, testów fajnie wygląda przelotowy (Goldi na bazarku chyba ostatnio parę sztuk oferował). Ekstremalnie jak masz dojscie (ale raczej nie zakup na własność a przetestowanie) jak kolega Haze na oscyloskop :>
Awatar użytkownika
By jomat
#787980
pomiar napięcia tanimi cyfrowymi woltomierzami na wyjściu przetwornicy PWM to raczej nie ma sensu,
one nie mierzą wartości napięcia skutecznego a jedynie wartość napięcia w danej chwili.
Awatar użytkownika
By MarioBernatti
#788069
Qrcze, miałem chęć na vamo 2 ss
ale własnie doszłem do końca wątku i chyba zrezygnowałem :)

dam qmplowi do polutowania kisa w jakiejs skrzynce, do domu starczy :)
Awatar użytkownika
By diselboy
#788270
MarioBernatti pisze:Zbyt częste narzekania, ze cos sie psuje :(

V2 SS ma bardzo dobre opinie. Sam już długo użytkuję zarówno w domu jak i w terenie i nie narzekam. To bardzo udany sprzęt.

via Tapatalk
Awatar użytkownika
By Bialy_Wilk
#788291
MarioBernatti pisze:Zbyt częste narzekania, ze cos sie psuje :(

Mam V2 SS od kiedy pokazało się na rynku, sprawuję się bez zarzutów. :D
Awatar użytkownika
By _Monter_
#788295
MarioBernatti pisze:Zbyt częste narzekania, ze cos sie psuje :(

Następny co pierdoły opowiada i nie ma pojęcia co to znaczy awaryjny sprzęt. Użytkuje dwa vamo a jeden ma codziennie poligon i żadnych zastrzeżeń nie mam..
By Renegacik
#788296
MarioBernatti pisze:Zbyt częste narzekania, ze cos sie psuje :(

Vamo Pancerne jest procz gwintu 510 od czestych zmian atomkow z ss. Tak jest nie do zdarcia
By mattoid1973
#788767
Bialy_Wilk000 pisze:
MarioBernatti pisze:Zbyt częste narzekania, ze cos sie psuje :(

Mam V2 SS od kiedy pokazało się na rynku, sprawuję się bez zarzutów. :D

Mam V1 od kiedy pokazało się na rynku, sprawuję się bez zarzutów. :lol:
By daygecko
#788777
Bialy_Wilk000 pisze:sprawuję się bez zarzutów. :D


mattoid1973 pisze:sprawuję się bez zarzutów. :lol:


A sprzet jak sie sprawuje? :P


Mam vamo v2 SS, w tej chwili juz jako drugie lub trzecie zasilanie. Mimo upadkow, noszenia z kluczami, walania sie po samochodzie dziala bez problemu. Nie wiem kto naopowiadal Ci bzdur o tym, ze to awaryjne zasilanie.
Awatar użytkownika
By filazaf
#788872
Chłopaki mają rację, Vamo to bardzo solidny mod, jak się okazuje to gwinty w parownikach puszczają xD
Przeżył zalania, bliski kontakt z piecem i po którym ciężkim lądowaniu na betonie trzeba mocniej guziczek + wcisnąć(ale to pewnie płytkę trze równo ułożyć).
By mattoid1973
#788921
daygecko pisze:
Bialy_Wilk000 pisze:sprawuję się bez zarzutów. :D


mattoid1973 pisze:sprawuję się bez zarzutów. :lol:


A sprzet jak sie sprawuje? :P

Argh.... jak mawiają w komiksach. CTRL+C + CTRL+V czyni cuda :)
Awatar użytkownika
By Tianski
#789155
Najsłabszymi ogniwami tej rury to szybka, która wypada, ale można ją podkeić od góry i dołu taśmą samoprzylepną, wcisnąć na miejsce odcinając wystające kawałki folii (trzęsace łapki odpadają) i ewentualnie gwint głowicy (1 przypadek z forum o którym mi wiadomo) ale jak znam życie to ktoś pomyśli i sciagnę ta częsć zapasową na sprzedaż, bo troche tych vamo/apv sią w Polsce sprzedało.
Awatar użytkownika
By Haze
#789756
Być może było wcześniej ale zapytam: ktoś się orientuje jaki dokładnie jest gwint na tulejach w Vamo??
By dorjak72
#791567
Jestem posiadaczką vamo, problem uszkodzenia gwintu 510 rozwiązałam używając osłonki gwintu dla vivi slim, wkręciłam ją do środka dzięki temu zwiększyła się powierzchnia oparcia. ProTank idealnie przylega
By Renegacik
#792400
filazaf pisze:Chłopaki mają rację, Vamo to bardzo solidny mod, jak się okazuje to gwinty w parownikach puszczają xD

He u mnie nie puszczaja lecz odwrotnie vamie po wkreceniu agi drip z ss gwinty poszly.
Jesli ktos uzywa parownikow chromowanych jak vivi to moze byc spokojny o gwinty.
Awatar użytkownika
By slimxx
#792937
Pospany widzę, że ostro działasz ze Swoim vamo. Mam prośbę (pewnie nie tylko w swoim imieniu) - przy okazji następnej rozbiórki nie chciałbyś jakiegoś tutoriala fotograficznego albo video zrobić "jak rozebrać i złożyć Vamo". W szczególności interesuje mnie jak "wydłubać" pina i jak wyjąłeś elektronikę od drugiej strony.

Howgh!
Awatar użytkownika
By Mazee
#792973
A ja wam muszę powiedzieć że po pewnym (kolejnym) upadku na beton oprócz wgnieceń na krawędziach i zarysowań zauważyłem, że czasem (bez względu na poziom naładowania baterii) po naciśnięciu spustu potrafi zrobić kilku sekundową przerwę zanim puści napięcie na parownik... zdarzało się wcześniej ale bardzo rzadko :/ więc wapuje na codzień przez Natural'a a nad Vamo muszę posiedzieć bo strasznie to irytuje gdy trzeba nasłuchiwać kiedy w końcu grzałka "smaży" i można wapować :/
Awatar użytkownika
By slimxx
#792991
A zanim puści prąd "merdasz" przyciskiem. Z tego co było widać na jednym z załączonych filmików elektronika zasadniczo leży luzem i jest zabezpieczone kawałkiem profilowanego plastiku - może się wzięło ustrojstwo przesunęło i nie styka.
Awatar użytkownika
By Tianski
#793077
slimxx pisze:Pospany widzę, że ostro działasz ze Swoim vamo. Mam prośbę (pewnie nie tylko w swoim imieniu) - przy okazji następnej rozbiórki nie chciałbyś jakiegoś tutoriala fotograficznego albo video zrobić "jak rozebrać i złożyć Vamo". W szczególności interesuje mnie jak "wydłubać" pina i jak wyjąłeś elektronikę od drugiej strony.

Howgh!

jak tylko dotrze do mnie vamo na części to przy odrobinie czasu postaram zrobić tutka, ale z fotkami bo kamerka robi gorze filmy niż pralka.

Maze, to moze być padnięty przycisk, w gorszym wypadku coś się nie styka na plytkach albo płytki między sobą.
Awatar użytkownika
By Tianski
#793641
Miał przyjść dzisiaj, będzie jutro mam nadzieję. Slimxx do rozebrania bedize potrzebna lutownica, taka ze skepu z elektroniką lub z cienkim grotem (musi wejść w otwór wyświetlacza i siegnąć glowicę od wewnątrz)
Ostatnio zmieniony 24 cze 2013, 19:40 przez Tianski, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
By slimxx
#793652
Czyli jednym słowem wywalimy (znaczy na początku Ty) szybę a później przez otwór dolutowujemy pin plusowy bez demontażu głowicy.
By Renegacik
#793694
Zauwazylem dzis ze czasem wyswietlacz swieci na fioletowo spotkal sie ktos z tym?
Awatar użytkownika
By Tianski
#793706
Było juz o tym. *SZUKAJ2* search.php?keywords=fioletowy+wy%C5%9Bwietlacz&terms=all&author=&fid%5B%5D=349&sc=1&sf=all&sk=t&sd=d&sr=posts&st=0&ch=300&t=0&submit=Szukaj
w dwóch przypadkach wyświetlacz świeci na fioletowo, jak lq zaleje elektronikę, od długiego wapowania się zagrzeje.
1 poczekaj aż wyschnie, 2 odessij sie czasami od cyca :D
Ostatnio zmieniony 24 cze 2013, 20:10 przez Tianski, łącznie zmieniany 1 raz.
By Renegacik
#793723
Pospany pisze:Było juz o tym.
w dwóch przypadkach wyświetlacz świeci na fioletowo, jak lq zaleje elektronikę, od długiego wapowania się zagrzeje.
1 poczekaj aż wyschnie, 2 odessij sie czasami od cyca :D

Dokladnie jak jest cieply tak robi choc myslalem ze inny powod tego jest
Awatar użytkownika
By greg63
#793838
Moje vamo v2 ss od wczoraj pokazuje błąd 02,mrugnie kilka razy i się wyłącza. Wszytko to przy poziomie naładowania aku 3,7-3,9v. Było o kodzie 02,ale nie wyłączaniu się. Miał już ktoś coś takiego? Aha to samo jest na 1x18350 aw imr i na 1x18650 3100 bez pcb
Awatar użytkownika
By slimxx
#793849
Mam przekonanie graniczące z pewnością (vamo z ego2 i apv z dyma oba ss ale zupełnie inne serie), że 02 wyświetla się w momencie braku w baterii wystarczającej energi do załączenia zadanej mocy/napięcia na parowniku. Na 4 posiadane efesty 18350 (wapuje na 1x18350) 3 rozładowują mi się zwykle do Lo V, jeden niezależnie od zasilania kończy swój żywot komunikatem o2 przy stanie naładowania 3,3-3,4 V. Uzupełnieniem set-up jest aga z grzałką 1,2 - 1,3 ohm. Po komunikacie 02 ekran miga kilka razy (nie wyświetla nic) i zasilanie się wyłącza.

Greg co Ty masz dokręcone do swojego Vamo? Jaki parownik i jaką oporność pokazuje. Jeśli to możliwe spróbuj w podanej kolejności. Zmniejszyć zadane napięcie /moc (tryb pracy nr 2) i zobaczyć, czy błąd dalej występuje. Jaką oporność pokazuje Vamo. Czy podczas wapowania sprzęt nie nagrzewa Ci się nadmiernie przy zakrętce/przy głowicy?

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
By greg63
#793890
Żadne zmiany napięcia/mocy nie dają rezultatu. Parownik vivi nova v3. Vamo pokazuje 1.6 oma,na liqinatorze z kartkiem dc 1.5 oma jest to samo. Nadmiernie się nie nagrzewa,troszkę ciepły przy gwincie
Awatar użytkownika
By slimxx
#793907
Czyli pali dobrze od naładowania baterii 4,3-4,2V do 3,9-3,7V a później wywala 02?
Awatar użytkownika
By greg63
#793945
slimxx pisze:Czyli pali dobrze od naładowania baterii 4,3-4,2V do 3,9-3,7V a później wywala 02?
Dokładnie tak jest. Po ponownym włączeniu 1-2 max małe buchy i to samo.
Awatar użytkownika
By slimxx
#793970
Greg na moje to dogorywają Ci w takim razie ogniwa - lub ładowarka. Jeśli masz możliwość przetestuj na pożyczonej obcej baterii.
Awatar użytkownika
By greg63
#793980
slimxx pisze:Greg na moje to dogorywają Ci w takim razie ogniwa - lub ładowarka. Jeśli masz możliwość przetestuj na pożyczonej obcej baterii.
Też ni przeszło to przez myśl,ale trochę dziwne,że w jednym dniu dwa różne aku (18350 i 18650) zaczynają agonie.
Awatar użytkownika
By Tianski
#794018
Masz seryjną grzałkę w tej vivce czy sam kręciłeś?. Bo w nich seryjnie to chyba 2,4 powinno być. Jak masz miernik to sprawdź opor grzałki na vivce (odejmujac opor kabli). Jak bedzie wiekszy niz pokazyje vamo to znaczy , ze masz przebicie przy pinie plus. Jak nie masz mieernika to sprobuj delikatnie podnieść pin, z czuciem dokręć parownik i zrob pomiar opornosci. Winna moze byc przecieta uszczelka. Jesli na pewno nie ma przebicia, to jak slimxx napisal, będą to zdychające ogniwa. W moim sie gwinty nie grzeją nawet przy dlugim wapowaniu, grzeje sie za to gienek i lekko rurka za wyswietlaczem -od cewek.
Awatar użytkownika
By greg63
#794058
Grzałka własnej roboty,a miernik pokazuje to samo. Ta temperatura to raczej od parownika,bo nie na każdym jest tak samo. Jeszcze przyszło mi do głowy,że może od wilgoci. Ostatnio troche mnie przemoczyło,chociaż nie widziałem nic podejrzanego(np.zaparowanego wyświetlacza)
Awatar użytkownika
By Tianski
#794154
Może go zalało, poczekaj z dzień-dwa ,ew podsusz suszarką tylko uwazaj na szybkę, żeby jej nie stopić i wtedy zobacz czy nie zaparował od środka. Sprawdź jezcze na wszelki wypadek na mierniku te baterie, podładuj je, ustaw na ampery (zwykle mierniki mają do 20 amper i sprawdzanie do 15-20 sekund) i zobacz jaki bedzie wynik (bedzie spadał), może faktycznie te batki juz padły.
By Smoker
#794199
greg63 pisze:Moje vamo v2 ss od wczoraj pokazuje błąd 02,mrugnie kilka razy i się wyłącza. Wszytko to przy poziomie naładowania aku 3,7-3,9v. Było o kodzie 02,ale nie wyłączaniu się. Miał już ktoś coś takiego? (...)


Mój zachowywał się dokładnie tak samo jak opisałeś, przy próbie reanimacji starych aku Samsung. 02, samoczynne wyłączenie przy 3,7-3,9. Rzuciłem te aku w kąt po kilkunastu cyklach.

Wczoraj przeczytałem twój post i załadowałem stare aku jeszcze raz. Niespodzianka :) Bez problemu wyparowałem Protank 2,5om @8W i jeszcze dolałem. Męczyłem go mocno żeby wyłączył się, seriami po kilkanaście sekund - ale ani razu tego nie zrobił. Gdy w końcu padł to na wyświetlaczu zobaczyłem 3,0V, potem skoczyło do 3,5V, parę buchów, 3,1V i ciągle działał. Jedyny negatywny efekt w okolicach 3,3V to czasami opóźnienie działania. Teraz od rana męczę drugiego starego Samsunga i na razie zachowuje się kulturalnie.
Awatar użytkownika
By Tianski
#796416
Slimxx obiecałem tutka jak rozbebeszyć vamo.

Uwaga: Przeczytac post do końca i dopiero wtedy podjąć decyzję o rozkrecaniu vamo. Jeśli jesteś osobą, która np nie zawsze pamięta, lub po porstu nie wie w którą stronę się wykręca zwykła śrubkę radzę nie rozbierać urządzenia.
Z góry powiem, że rozebrałem dwa vamo (jeden złozyłem, co do drugiego mam ciekawy plan ale to juz w innym temacie), jeden od ego2 - zaokraglony rant głowicy z otworem 16mm, drugi kupiony z forum - z ostrym kantem i mniejszą średnicą wewnętrzaną głowicy bo14, 9mm ,oba ss v2.
Co potrzebujemy?
Czas - nie da się tego zrobić szybko (moze za którymś razem tak), nożyk odłamywany lub inny cienki, pensetę, młotek (najlepiej gumowy :) ), rurkę/kijek drewniany fi 11 do 19mm (jeśli ściągamy głowicę do jej wbicia), lutownicę+cynę+kalafonię lu inny topnik, taśmę malarską lub inną lekkoklejacą (izolacja), drewnianą deskę (lub 2 w przypadku braku gumowego młotka),
agrafkę, suszarkę (zależy czy szybka ekranu jest przyklejona).

Zaczynamy
Skręcamy pacjenta tak jak go stworzyli (z kubkiem pod aku 650), łapiemy rękami, jedną za rurkę z elektroniką, drugą za kubki od aku i kołyszemy (wykonujemy ruch jakbyśmy chcięli jego końcami rysować małe koła) jednoczesnie rozciągając go, jeśli nie idzie to trochę mocniej.
Obrazek
Jak już zauważymy, że elementy zaczynają się rozsuwać, to sprawdzamy czy tulejka łącząca obydwa elementy zostaje nieruchoma w kubku 350 (obserwować kołnierz tulejki)
Obrazek

Jeśli tulejka zostaje w rurce z elektroniką, mamy problem. Musimy uzyć innej metody przez ściągnięcie glowicy, pokazanej na filmie z pierwszych ston tematu. w takim przypadku musimy postawić vamo kubkiem aku do dołu na np desce dewnianej i ręka doscisnąć z powrotem oba elementy.
Nieradzę wydobywać owej tulejki, gdyż grozi to jej zniszczeniem (jest z chromowanego mosiądzu) lub zniszczeniem elektroniki.
Jeśli tulejka łacząca została w kubku 350 (jej kołnież w nim siedzi) rozsuwamy delej elementy aż bedziemy trzymać w rękach rozpołowione vamo.
Obrazek
Delikatnie nożykiem odłamywanym, podważamy szybkę, raz z jednej, raz z drugiej strony aż ją wyjmiemy całkowicie - trzeba zachować szczególną ostrożność, gdyż mozemy uszkodzić wyświetlacz wkadają za głęboko nożyk w urządzenie .
Obrazek
W jednej wersji vamo szybka była przyklejona od wewnątrz klejem na gorąco - cieżko schodziła ale szuszarka ulatwiła sprawę.
Obrazek
Teraz przyklejamy mały kawałek taśmy malarskiej, lub innej, która ledwo co się lepi a nie odpada i naklejamy na wyświetlacz - ochroni go przed ewentualnymi uszkodzeniami.

Za pomacą śrubokręta, nożyka, wysuwamy plastikową rynienką trzymającą elektronikę na miejscu.
Obrazek
Obrazek

Patrzymy jak są ułożne przewody masy i plusa i zapamiętujemy. Obracamy rurkę ekranem w dół idelkatnie wysuwamy elektronikę tak 3-4mm,
Obrazek
po czym obracamy elektronikę wewnątrz rurki i wyjmujemy mały przcisk wpychając go i przechylając rurkę głowica do dołu. Obracamy w druga stronę u wyjmujemy drugi. Przycisk power narazie zostaje ma miejscu.
Obrazek

Wyciągamy pin plus - moża wypchnąć np go wykalaczka przez szczelinę między wyświetlaczem a rurką elektroniki lub tradycyjnie podwazyć go,raz z jednej raz z drugiej storny malym płaskim srubokrętem, zakrzywioną na koncu agrafką itp itd.
Obrazek
Obrazek
ściągamy z pinu + gumową uszczelkę i odlutowyjemy przewód (biały) z pinu , odlutowywujemy przewód masy (w jednym vamo był nad ekranem, w drugim po przeciwległej stronie). Odwracamy rurkę ekranem w dół, zwracając uwage, aby przycik power był na swoim i delikatnie trzymając elektronikę za styk + z baterią unosimy wewnątrz rurki ekran i wysuwamy całość na zewnątrz.

vamo rozłożone na częsci pierwsze
Obrazek

Składamy w kolejności odwrotnej czyli
1. Trzymając rurke elektroniki poziomo, otworem na wyświetlacz w dół wkładamy przycisk power.
2. Wkładamy elektronikę nie swuwamy jej do końca, podnosząc ją tak aby kubki cewek prawie dotykały scianki rurki (aby wyswietlacz nam przeszedł nad przyciskiem power.
3. Dolutowywujemy przewod masy , przekladamy kabel plusa przez głowicę i dolutowywyjemy pin +.
4. Wkładamy pensetą małe pczyciski , dosuwamy płytke elektroniki zwaracajac uwage aby przyciski ułożyły się na mikrostykach i sprawdzamy poprawność ułozenia przewodów.
5. Wsuwamy rynienkę podtrzymująca elektronikę.
6. Wkladamy pin +.
7. łaczymy rurkę eletroniki z rurką aku - stawiamy rurkę 350 na prostej desce i nakładamy na niego rurkę eletroniki, po czym dociskamy ją .
Jeśli po złożeniu vamo, bez wkreconego parownika pokazuje nam "lowΩ" to mamy rozcięta uszczelke pod pinem +.

Uszczelkę pinu + mozemy zaadoptować np z rozkreconej przejsciowki 510-510 koszto ok 9 zł - w którym są dwie uszczleki.
Ostatnio zmieniony 28 cze 2013, 01:14 przez Tianski, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
By Tianski
#796420
Ściąganie głowicy z rurki elektroniki: potrzebujemy rurkę lub kijek drewniany fi 11 do 19mm.
sprawdzamy i zapamietujemy położenie bolca masy wzgledem rurki elektroniki. Wkladamy ja/go w rurkę elektroniki (uważając aby nie opierał sie na bolcu od masy) po czym uderzając w niego młotkiem wybijamy głowicę rurki.
Składamy, kładąc rurkę na desce(przyciskiem power do dołu), nakładamy głowicę i przez inną deskę, gumę lub najlepiej gumowy mlotek i wbijamy ją.

poniżej foto przedstawiające gwint 510/ego ktory jest wbijany w głowice oraz jego wymiary
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Foto kubka 350 i tulejki łaczaczej (wciskanej w kubek)
Obrazek

gwint z głowicy (bez uszkadznia) możemy wybić uzywając rurki fi 14 w ściance 1 mm, lub 15 w 1,5mm (ta wymaga zeszlifowania jej do średnicy 14,9mm). rurka wejdzie miedzy piersicen głowicy a gwint ego.
Następnie Trzeba położyć głowicę na otworze w drewnie lub czmymś innym np na rurce o srednicy wewnętrznej 20.3mm gwinętm do góry, włozyć wyzej wymienioną rurkę którą nalezy potraktowac młotkiem.
Zabieg ten przyda się, jak ktoś chce obniżyć gwint w celu usuniecia przerwy miedzy parownikiem a głowicą ( dla viwek mozna zrobić rowek w głowicy ) lub jak padnie gwint, a jakis dostawca zlituje sie nad nami i załatwi od chinczyków tą cześć na handel ku obopólnej radości :)

Przepraszam za kiepskie zdjęcia i ich małą ilość ale ciężko jest zrobić coś dobrego w kiepskim świetle i bez statywu , dalatego proszę o wyrozumałość , tymbardziej, że to moj pierwszy fofo tutek.
Jeśli będzie jakaś aktualizacja zdjęć (a pewnie za jakis czas rozbiore vamo - szczotkowanie trwałe nie jest) to bedę ją robił tutaj (jesli moderatorzy pomogą) :)
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 28 cze 2013, 01:37 przez Tianski, łącznie zmieniany 4 razy.
Awatar użytkownika
By slimxx
#796422
Pospany na szybko 2 pytania.
Jak zamocowałeś z powrotem szybkę? Na klej?
Jak po tej operacji Vamo się w kupie trzyma? Cała operacja nie wprowadza niepotrzebnych i nadmiernych luzów w konstrukcję?

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
By Tianski
#796427
1. Szybka sie trzyma - nakleiłem na jej góre i dół przezroczystoą folie, dociąłem nozyczkami i włożyłem na miejsce.
2. Wszystko się trzyma, przecież ta tulejka nie robi kilomera po rurce, a nie kołyszemy też nie wiadomo jak mocno , max +-2 stopnie, mozna ja lekko udeżyć mlotkiem od góry - rozklepać ale to raczej po którymś tam rozłożeniu.
Awatar użytkownika
By jomat
#796435
Niestety Pospanemu za tutorial mogłem dać tylko jednego +

Nawet jak jesteś tu przez przypadek to daj plusika Pospanemu !!!

Już nikt nigdy rozbierając durne Vamo nie zniszczy sobie kombinerkami głowicy,
sposób będzie cytowany na wszystkich forach Galaktyki :D
Awatar użytkownika
By slimxx
#796442
Dobra dobra a kto go do tego zmotywował :D Biorę 10% od + Pospanego :>

Edit: Pospany dzięki jeszcze raz za inspirację i natchnienie. Myślałem, że nie wytrzymam do weekendu.

Dziś zaopatrzony w pilnik do metalu (12 PLN castorama), papier 600 i 1200 (8 PLN castorama) oraz autosol z promocji w Juli przystąpiłem do dzieła :D. Na pierwszy ogień poszedł PIN. Po wyciągnięciu z uszczelki okazało się, że ma tam całkiem sporo luzu, więc nie scierałem grzybka, a jedynie bez odlutowywania przeleciałem na okrętke papierem 1200, co by lepszą powierzchnie styku uzyskać. Następnie głowice wamo owinąłem z boku taśmą papierową - tą miałem w domu i na pilnik. Szczerze to zdziwiony byłem jak łatwo ten mosiądz schodzi. 3 minuty starannego szlifowania (pilnik na płaskiej powierzchni, wamo prostopadle po 2,3 ruchach obrót o 45 stopni) pilnik zjadł cały rant i zaczał łapać głowice. Następnie na płaski blat - wybacz parapecie :D papier 600, a potem 1200. Na koniec trochę autosolu i ręcznikiem papierowym głowicę doprowadziłem ponownie na błysk. Na koniec pare obrotów pinu Agi na 1200 dla styku i efekt zamierzony uzyskany. Powapujemy a jutro (jak wytrzymam) poleci zestaw z APV :D
By allaszek84
#799094
witam... wczoraj moje vamo rypnelo dosc mocno o podloge... teraz sie samo wylacza i dopiero jak sie je "opuka" badz potrzasnie albo pokreci przy zakretce z sprezyna zaczyna dzialac na chwile... operacja dziala za kazdym razem ale to uporczywe... coz sie tam w srodku moglo stac ??
  • 1
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 46
Pomocy

Witam! Kupiłem e papierosa EGO-CE8 1800mAH,niestet[…]

Szukam czegoś dobrego

Dzień dobry. Mój drugi post tutaj, a zarazem wiem,[…]

Problem z paleniem w OXVA slim pro.

Siema, Mam dość irytujący problem z OXVA slim pro[…]

Liquider

Miał ktoś do czynienia z tymi liquidami? Jak wraże[…]

UWAGA! Na blogu Starego Chemika BARDZO WAŻNE informacje! Dotyczą zdrowia i życia.