EPF
Masz problem techniczny lub odkryłeś ciekawe rozwiązania? Podziel się z innymi!
By Connor99
#1889029
Witam piszę z zapytaniem czy model : Atomizer Joytech Cubis 2 będzie pasował do Eleaf iStick Pico 75w w zakresie działania jak i gwintu, jestem zielony w tych sprawach to jakby ktoś mógł coś podpowiedzieć byłbym przeszczęśliwy :)
By Connor99
#1889035
Sory za moze durne pytania, ale sprzatajac szafki natknalem sie na tego boxa, pomyslalem ze rzuce analogi wiec wole tu sie spytac niz wyrzucic pieniadze w bloto :P
Awatar użytkownika
By bulit73
#1889036
Connor99 pisze:Czyli glownie sie rochodzi o to zeby ten gwint sie zgadzal, tak?

Większość parowników i zasilań ma gwint 510. Tu bardziej chodzi o średnicę parownika. Do Pico wchodzą maks 23mm.
Awatar użytkownika
By bulit73
#1889038
Odstaw śmierdziele. Zawsze służymy poradą.
By Maskota
#1889046
Connor99 pisze:Rozumiem, dzięki za pomoc, jak coś to będę jeszcze pytał :D
I odpuść sobie Cubisa2 to nie jest dobry czajnik. No chyba że już go masz

Wysłane z mojego SM-A750FN przy użyciu Tapatalka
Wnioskuje że nie masz więc nie nabywaj bo "wyrzucisz pieniądze w błoto" :-D
Awatar użytkownika
By bulit73
#1889049
Connor99 pisze:Cos polecisz?

Akurat polecać, nie możemy :( Zabrania ustawa. ale możemy coś doradzić :wink:
Jak chcesz wapować? Tak jak analogi, usta-płuca czy bezpośrednio do płuc?
Awatar użytkownika
By Grabek902
#1889057
Ja też mało siedzę w wapowaniu ale koledzy doradzili mi kayfuna v5 to jest parownik usta płuca tak zwany Mtl, jestem bardzo zadowolony z tego zakupu.

Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
By bulit73
#1889059
Connor99 pisze:W takim razie proszę o doradzenie, raczej usta-płuca :D

I pewnie na gotowe grzałki?
By Connor99
#1889061
No niestety moje zdolności manualne (a raczej ich brak) + brak czasu kieruje mnie na gotowe grzałki :D
Awatar użytkownika
By bulit73
#1889063