BendOver pisze:
@Timi
Jak kupowałem SC A nie było wersji limitowanej
To takie buty. No popatrz, nawet nie wiedziałem, że mnie taki zaszczyt dopadł.
BendOver pisze:
@Timi
Jak kupowałem SC A nie było wersji limitowanej
Dareksa pisze:Kolego, to musiałeś mieć po prostu pecha.
Dzisiaj odebrałem kolejną sztukę Limited (tym razem srebrną) i aż na wszelki wypadek odpakowałem w sklepie, żeby od razu sprawdzić.
Na szczęście u mnie była zamontowana Velocity, z resztą tak jak w pozostałych 2 szt., które kupowałem (czarny LE i standardowa, srebrna wersja).
Do tego muszę przyznać, że obie wersje Limited które mam, nie wymagały żadnych kombinacji z bazą.
Po dokręceniu bazy słupki układają się idealnie na wprost 2 airholi.
Jedynie standardowa wersja wymagała minimalnego podpiłowania.
pawel_aa pisze:Prosty sposób na kiepskie spasowanie otworów AH z grzałkami w bazie Velocity.
Oryginalnie w egzemplarzu który mam w rękach podczas skręcania całości do kupy otwory AH mijały grzałki i żeby wypadły bezpośrednio na nich trzeba było nieco cofnąć przykręcaną bazę.
Wystarczy bardzo delikatnie spiłować rant w dolnym deklu.
Dosłownie dwa "szlify", płukanie i próba spasowania.
Spiłowanie rantu spowoduje iż baza Velocity "dokręci się bardziej" i tym samym otwory w którymś momencie padną na grzałki.
Poniżej na zdjęciu zaznaczyłem rant który trzeba "podpiłować".
Dareksa pisze:Podpiłowywujesz delikatnie, dokręcasz bazę i sprawdzasz.
To nie jest jakieś wybitnie trudne zadanie.
nesh007 pisze:Timi, chodzi tylko o to w tym zabiegu, żeby air hole były idealnie spasowane i padały na grzałki. Da to lepszy nawiew na grzałki.
Timi pisze:Jestem bardzo zadowolony z rozwiercenia kanałów lq. Z FT ściągnąłem 2 bazy i powiększyłem otwory. W jednej do 2mm, w drugiej do 2,5mm. Efekty są zacne. Na dużych setupach zdecydowanie poprawiło się smaczenie i chmura. Co osiągnę szlifując dolny cap?
Dareksa pisze:
Jak z jakością tych baz z FT, nie ma problemów ze spasowaniem do oryginalnego RDTA ?
Właśnie się zastanawiam nad zakupem, ale z tego co widzę, opinie pod nimi są różne.
Dareksa pisze:Jak z jakością tych baz z FT, nie ma problemów ze spasowaniem do oryginalnego RDTA ?
Właśnie się zastanawiam nad zakupem, ale z tego co widzę, opinie pod nimi są różne.
Dareksa pisze:Przede wszystkim interesuje mnie ta tańsza wersja, bo w sumie za 5-sz. wychodzi niewiele więcej niż za 1 droższą.
Timi pisze:(...)
@szpurek13
Tak też mi się wydawało, że jedyna różnica i to minimalna jest w chmurze. Ale Aromamizer i tak ma tu spory zapas, więc chyba sobie odpuszczę, Tym bardziej, że kąt, o który mógłbym powalczyć jest niewielki. Rzędu 20-30*.
Dareksa pisze:Kolego, to musiałeś mieć po prostu pecha.
Dzisiaj odebrałem kolejną sztukę Limited (tym razem srebrną) i aż na wszelki wypadek odpakowałem w sklepie, żeby od razu sprawdzić.
Na szczęście u mnie była zamontowana Velocity, z resztą tak jak w pozostałych 2 szt., które kupowałem (czarny LE i standardowa, srebrna wersja).
Do tego muszę przyznać, że obie wersje Limited które mam, nie wymagały żadnych kombinacji z bazą.
Po dokręceniu bazy słupki układają się idealnie na wprost 2 airholi.
Jedynie standardowa wersja wymagała minimalnego podpiłowania.
mariogd pisze:Dareksa pisze:Przede wszystkim interesuje mnie ta tańsza wersja, bo w sumie za 5-sz. wychodzi niewiele więcej niż za 1 droższą.
Właśnie ostatnio dostałem te bazy jakością wykonania nie odstaje od oryginału, możesz brać śmiało.
szpurek13 pisze:Jest jeszcze top fill + większa baza.
Norbas pisze:Ceberebek pisze:Ale tego SUPREME to pewnie "przytulę"
Zbieractwa ciąg dalszy?
Siema, Mam dość irytujący problem z OXVA slim pro[…]