By yetisize - 23 mar 2015, 16:38
Posty: 1292
Rejestracja: 26 gru 2012, 23:01
Posty: 1292
Rejestracja: 26 gru 2012, 23:01
- 23 mar 2015, 16:38
#1342249
1. Tak
2. Od zawsze, wszystkie, noszę w kieszeni. Żona, kiedy jest w pracy, też do kieszeni firmowej bluzy wrzuca. W jaki sposób miałoby to być niezgodne z przeznaczeniem?
3. Nie dokonałem, bo sobie po fakcie wszedłem na stronę sklepu, poczytałem o gwarancji DOA, i grzeczne PW z pytaniem napisałem. Po braku odpowiedzi tą samą wiadomość wysłałem na mail sklepu.
4. Bardziej ogólnie, preferencyjna forma kontaktu ze sprzedającym.
5. Brak wiedzy o rodzaju gwarancji, to jedyny błąd po mojej stronie jaki widzę.
pol pisze:Nic już z tego nie rozumiem, a nie chciałbym wyciągać pośpiesznych wniosków.
1. Nie doczytałeś co to jest DOA,
2. Wygląda, że parownik nie był używany zgodnie z przeznaczeniem - noszenie w kieszeni ...
3. Nie dokonałeś zgłoszenia problemu ze sprzętem (czy korzystanie z gwarancji, czy uprawnień ustawowych) zgodnie z regulaminem sklepu
4. "Preferencyjna" forma zgłoszenia usterki przez PW?
5. Błędy użytkownika/klienta, ale sklep jest winny całej sprawie
1. Tak
2. Od zawsze, wszystkie, noszę w kieszeni. Żona, kiedy jest w pracy, też do kieszeni firmowej bluzy wrzuca. W jaki sposób miałoby to być niezgodne z przeznaczeniem?
3. Nie dokonałem, bo sobie po fakcie wszedłem na stronę sklepu, poczytałem o gwarancji DOA, i grzeczne PW z pytaniem napisałem. Po braku odpowiedzi tą samą wiadomość wysłałem na mail sklepu.
4. Bardziej ogólnie, preferencyjna forma kontaktu ze sprzedającym.
5. Brak wiedzy o rodzaju gwarancji, to jedyny błąd po mojej stronie jaki widzę.