EPF
Masz problem techniczny lub odkryłeś ciekawe rozwiązania? Podziel się z innymi!
By Problem z E-Kiep
#1330188
:evil: Jestem Początkujący !!!!Aktualnie Kupiłem z Chińczyka E-papierosa wiem że tam są bardzo słabe i szmelc ale proszę was o pomoc . Byłem kupić e-papierosa i od razu olejek otworzyłem i wlałem i paragon wyrzuciłem. Od razu zacząłem palić aż się rozładuje . Zacząłem ładować 3 godzinki bo palić mi się chciało a ja jestem w trakcie rzucania papierosów, jakoś doczekałem i się dalej świeciło czerwone światełko wyjąłem i włożyłem ponownie akurat się zapaliło zielone światełko i wyjąłem bo myślałem że jest już naładowany i zakręciłem i zaczęło migać odkręciłem kartomizer i sama bateria normalnie działa tylko że jak podłączam kartomizer to miga i nwm co mam robić dla tego do was pisze proszę o szybką odpowiedź ;)
Awatar użytkownika
By Peter007
#1330191
Jak miga 3x to zwarcie. Grzałki zapasowej pewnie nie masz?
Awatar użytkownika
By gregbard
#1330192
jeśli miga to oznaka zwarcia, trzeba kupić nową grzałkę lub cały clearomizer
By Problem z E-Kiep
#1330201
Jak jest cały bateria z kartomizerem podłączony to miga 10razy jakby był rozładowany . Ja tego pina podwyższałem oglądałem na necie filmiki i poradniki czytałem i nwm co mam robić :P A nwm czy mi reklamacje tam przyjmą :D :P Może tak być że jest zalany ? Bo jak otwierałem to mi się troche liquid się troche wylał na bluze ale na grzałke raczej nie !

-- [scalono] 09 mar 2015, 21:45 --

Ja kupiłem tego E-Papierosa Dzisiaj o 13 Dodam :D :P
Awatar użytkownika
By gregbard
#1330206
:lol: może być i tak że w środku zamiast normalnego ogniwa siedzi jakaś komedyjka popierdółka wsadzona dla pozoracji, dalej tanio kupujesz czy tym razem pomyślisz?
Ostatnio zmieniony 09 mar 2015, 21:52 przez gregbard, łącznie zmieniany 2 razy.
By Problem z E-Kiep
#1330207
Wszystko chusteczką przemywałem i czyściłem także kartomizer :P

-- [scalono] 09 mar 2015, 21:48 --