EPF
Masz problem techniczny lub odkryłeś ciekawe rozwiązania? Podziel się z innymi!
By baba
#1903417
Witam wszystkich.
Forum podczytuję od jakiegoś czasu ale w końcu przyszedł moment żeby się odezwać bo sama chyba nic nie wymyślę ;)
Ja jestem z palących sporadycznie analogi i w temacie epetów jestem jeszcze zielona. Ale moja nastoletnia córka dała się naciągnąć (to moje zdanie) i odkupiła od znajomego takie cosik co będzie na fotkach za 300 zł. Nie wiem czy przy kupnie miał jakieś stłuczenia ale część doszła niedawno. W każdym razie pomimo wyglądu wszystko działa normalnie.
Historia długa i zawiła ;) ale teraz jestem na etapie podejmowania decyzji co z tym dalej. Najchętniej bym się tego pozbyła żeby chociaż cokolwiek odzyskać z tej kasy ale myślicie że jest szansa żeby to ktoś kupił?
Jak się przy okazji naczytałam to zaczęłam myśleć czy by w zamian nie kupić Joyetech EXCEED D19 - nie mam pojęcia jak się te dwa sprzęty mają do siebie jakościowo? Wiem, że na tą ogromną walizkę nie mogę patrzeć ;)
Napiszcie co o tym myślicie?

(Przepraszam, nie idzie mi jeszcze wklejanie zdjęć, daję linki)

https://photos.app.goo.gl/P8Z3wTJRqJ2C3vdCA
https://photos.app.goo.gl/78NwA2cMF4r6g2eA9
https://photos.app.goo.gl/3q27U2AgoB1dewPW9
Awatar użytkownika
By E-Styx
#1903418
Szansa, że ktoś to kupi jest zawsze, o ile trafi się jakiś małoletni wielbiciel dużej chmury. Oczywiście z tych mniej bystrych, a takich w erze smartfonów jest obecnie większość. Cenę zweryfikuje popyt.
Bardziej zrównoważony waper kupi za 150-200 pln oficjalnie w sklepie zasilanie lepsze, nowe, na gwarancji. Do tego parownik innej firmy niż Smok lub w ogóle rta, którego eksploatacja będzie kosztować ułamek kasy wydawanej na zakup gotowych grzałek.
Dla mnie osobiście (i podejrzewam, że dla wielu innych osób z forum) ten parownik wart jest 0 (słownie: zero) złotych, zasilanie w tym stanie może stówkę przy pomyślnych wiatrach.