EPF
Dyskusje o poszczególnych modelach atomizerów, aktualności i nowości.
By xkonradofficial
#1905510
Mam zeusa x od tygodna lecz spalilem grzalke, szukam grzalek do tego zeusa. Prosze o pomoc, nie znam sie za bardzo, nie chce sie bawić w skrecanie drutów.
Najlepiej zeby 2 grzałki wytrzymały +/- 250wat, i żeby sie zmieścily :D
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
By Evendi
#1905515
250?...konkurujesz z jakimiś wytwornicami pary na dicho?

Może przepal i wyczyść już posiadaną jeżeli dawała dobrze radę przy takich parametrach.

Opis jak to robić łatwo znajdziesz.

Wysłane z mojego Mi Max Prime przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
By Superlux
#1905555
@xkonradofficial


250 W ? Po ki uj ? Już 120 to niezła przesada...

Jest multum fajnych, gotowych grzałek lub drutów do nakręcania własnych - dedykowanych do parowników DtL.
Poszukaj sobie w polskich sklepach takich marek jak - Fat Cloud, Demon Killer, Geekvape, Wotofo, Vandy Vape...tyle na początek jeżeli chodzi o gotowce.
Fused Clapton, Tri Core fused clapton, Braid, Staggered fused clapton, Alien...Coś na pewno znajdziesz.




:drinkb
Awatar użytkownika
By Krasnal45
#1905557
@Superlux
No co Ty? Na mniej jak 250W palisz? Cienias jesteś :lol: Ja zresztą też....... wincyj watuf :lol:
Kurna, tu to nawet Haczy by poległ :lol:
Awatar użytkownika
By Superlux
#1905572
Krasnal45 pisze:@Superlux
No co Ty? Na mniej jak 250W palisz? Cienias jesteś :lol: Ja zresztą też....... wincyj watuf :lol:
Kurna, tu to nawet Haczy by poległ :lol:


Zawsze wiedziałem że jestem niedoskonały :lol: . Obecnie jak testuję kolejne parowniki DtL ( żeby lepiej poznać wroga :mrgreen: ) to okazuje się że już na takim Zeusie X w dualu, 0,19 łoma...wrzucam max 45 - 50 W i wtedy jest ok. Powyżej tego wszystko mi się pitoli a chodzi mi przeca przede wszystkim o smak chociaż chmurka też czasem wciąga i człowiek bawi się jak dzieciak :mrgreen: . I nic więcej nie potrzeba, tak naprawdę to powyżej 60 - 80 W to już chyba tylko konkursy pod klatówą, kto walnie większą chmurę. Może zmienię zdanie kiedy jeszcze lepiej poznam świat dopłucniaków ale nawet zdecydowana większość z tych od których się teraz uczę nie przekracza 100 W, ba - 80 W...i to też rzadko kiedy.

Także, uwaga młodzieży - nie tędy droga *WŁEB* .




:drinkb
Awatar użytkownika
By Krasnal45
#1905573
Superlux pisze: tak naprawdę to powyżej 60 - 80 W to już chyba tylko konkursy pod klatówą, kto walnie większą chmurę.

A zaraz za rogiem następny konkurs, kto większego pawia puści :lol:
By mattoid1973
#1905574
A za drugim rogiem nagroda główna. Wyjazd na onkologię. Może czasem warto też o tym pomyśleć...
Awatar użytkownika
By STRUNA
#1905585
Krasnal45 pisze:
Superlux pisze: tak naprawdę to powyżej 60 - 80 W to już chyba tylko konkursy pod klatówą, kto walnie większą chmurę.

A zaraz za rogiem następny konkurs, kto większego pawia puści :lol:

Ale Wy wariaty jesteście, na jednym parowniku szaleje i mam 25W ustawione :lol: :lol: :lol: :lol:
To wina grubej grzałki.
Do samolotu miałem 12W i zero pary :D :D :D
Awatar użytkownika
By Superlux
#1905678
@STRUNA

Ja na Intejku mam 28 W i też jest wspaniale. Poza parownikami MTL to obecnie mam wspomniane już 28 W na Augvape, 36 W na Dead Rabbit, 42 W na Damn Vape Doom i 45 - 48 na Zeus X. Pozostałe dopłucniaki które kupiłem są nadal w fazie testów ale wątpię żebym przebił granicę 50 W. W sumie to nie jest nic strasznego, czasami również konstrukcja danego atomizera wymusza żeby podkręcić tempo...co nie oznacza że taki człowiek jest gimbusem i idiotą.
Jestem z klanu dopaszczowców :mrgreen: i tak już pozostanie ale właśnie poznaję nowe...a nie wszystko co nowe jest złe. Taki np Horus, Intake czy Doom zostaną już ze mną na dłużej a to chyba jeszcze nie koniec tej listy. Nie mam najlepszego zdania o tych którzy gonią jedynie za ogromną chmurą i za niczym więcej ( to właśnie głównie dzieciaki ) ale są też tacy którzy bawią się w smak na tych dziurawcach...i wiem że niektóre z nich naprawdę smakują. Smak (inny, inaczej zdefiniowany niż ten nasz na mtl ) plus gęsta, mięsista chmurka to nie jest wcale takie złe :mrgreen: ( chociaż ja daję za mało glicki, wszędzie gdzie tylko mogę wrzucam jedną zamiast dwóch grzałek więc moja chmurka nie jest taka fajowa *BLUSH* ). Fajnie mieć wybór *GOOD*




:drinkb
By mattoid1973
#1905851
150? Mało kurcze. Nawet nie chciałoby mi się brać ep do łapy przy takiej mikro mocy.
Awatar użytkownika
By Krasnal45
#1905854
A ja bym chciał, żeby kolega @xkonradofficial uzasadnił, wyjaśnił mi tak prosto, jak krowie na rowie........ po co mu te 150W :roll:
Awatar użytkownika
By venom_666
#1905855
+150 do szacunu pod trzepakiem na osiedlu
By mattoid1973
#1905884
Krasnal45 pisze:A ja bym chciał, żeby kolega @xkonradofficial uzasadnił, wyjaśnił mi tak prosto, jak krowie na rowie........ po co mu te 150W :roll:
No jak to... Laski lubią wszystko co duże. Moc też
By xkonradofficial
#1905904
Krasnal45 pisze:A ja bym chciał, żeby kolega @xkonradofficial uzasadnił, wyjaśnił mi tak prosto, jak krowie na rowie........ po co mu te 150W :roll:

normalnie na 100w pale a do vape trickow na 150w :D
By PIoChuUu
#1905913
xkonradofficial pisze:
Krasnal45 pisze:A ja bym chciał, żeby kolega @xkonradofficial uzasadnił, wyjaśnił mi tak prosto, jak krowie na rowie........ po co mu te 150W :roll:

normalnie na 100w pale a do vape trickow na 150w :D



Czuję się stary.

Witam. Kilka dni temu kupiłem Smoka TFV12 BABY i o[…]

Proporcje/ zielony nowy uzytkownik

Cześć. Jestem nowy w etapie rolach praktycznie bo […]

Dzień dobry wszystkim, dzisiaj kupiłem swojego pie[…]

BM - M skład

Panowie, ktoś zna tajemną formułę tego liquidu? Ch[…]