EPF
Awatar użytkownika
By ctx2
#1881311
Za dużo liquidu mi zlatuje, cały baniak na 5 min wapowania.
Drut powinienem zmienić? Tylko na jaki aby w mare chmura była normalna bez zużycia dużej ilości liquidu?

Zestaw
ISTICK PICO 75W
Serpent Alto Styled RTA
DRUT OPOROWY 0,7 mm

Na grzałce jest ok 9 zwoi, paramety jak mi się wyświetlają to 0,47 oma , 2,66V i to wszystko na 15W - smak i chmura perfekcyjna ale ekonomiczne to nie jest.
Wcześniej na grzałce już dołączonej leciałem na ok 12W i pakowałem liquid dwa razy dziennie (parametrów nie pamiętam)
By Maskota
#1881312
Zacznij sam robić liquid to jego ubytek przestanie mieć znaczenie

Wysłane z mojego SM-A750FN przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
By Timi
#1881313
@ctx2
Nie pomyliłeś średnicy drutu?
cieńsze od 0,7 są używane w farelkach.
By Maskota
#1881314
Może kolega suwmiarką mierzy jakiegoś claptona z szerszej strony:p wtedy i 1.1mm niejest dziwne :-)

Wysłane z mojego SM-A750FN przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
By ctx2
#1881317
Drut był w sklepie kiedyś kupiony 0,7 w opisie i tyle pamiętam.
Liquidy robię samemu 20-30 ml na dzień schodzi na tym co mam teraz więc jest źle.
By Maskota
#1881319
Panie to jest drut do noża do styropianu nie e papierosa... 20ml to u mnie norma, a pęka i więcej

Wysłane z mojego SM-A750FN przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
By Timi
#1881320
@ctx2
Spraw sobie lub sam skręć cienkiego claptona z SS.
Ja skręcam na rdzeniu 0,25 - 0,3 owijką 0,1.
W ostateczności drut od pszczelarza 0,3 lub 0,4.
Awatar użytkownika
By ctx2
#1881328
Timi pisze:@ctx2
Spraw sobie lub sam skręć cienkiego claptona z SS.
Ja skręcam na rdzeniu 0,25 - 0,3 owijką 0,1.
W ostateczności drut od pszczelarza 0,3 lub 0,4.



SS to skrót od czego?
Wezmę 0,3 i na 8 skrętek nastawię.
By Maskota
#1881329
Stal nierdzewna

Wysłane z mojego SM-A750FN przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
By Cinmar
#1881330
A SS to z angielskiego - Stainless Steel.
Ty szukasz drutu z materiału oznaczonego jako SS 316L.
Awatar użytkownika
By ctx2
#1881496
Chyba kupię gotowe grzałki albo zostanę przy 0,7mm
2 metry drutu 0,3 poszło i ani jedna nie wyszła opór od 0,2 do 1,86 skakał, grzałka po ściśnięciu łapała magicznie 0,00 ama.
Patrzę się, nic do niczego się nie klei https://imgur.com/a/Id6XxzH
powinno grzać normalnie ale nie grzeje, wystające z drugiej strony pręciki stykam i jarzy nie z tej strony co powinno.

Skończył się drut 0,3, więc leci pierwsza grzałka z 0,7mm i pali idealnie.
Awatar użytkownika
By Baryua
#1881505
Wystające druty musisz obciąć, ale najpierw dobrze złap śrubkami drut, bo wygląda na to, że drut w jednym słupku jest złapany na gwincie śrubki, a nie pod nią. No i przy takim podwójnym airflow dobrze byłoby zrobić grzałkę z odstępami, żeby powietrze dobrze wiało na grzałkę.
By Staszek.S
#1881509
ctx2 pisze:Chyba kupię gotowe grzałki albo zostanę przy 0,7mm
2 metry drutu 0,3 poszło i ani jedna nie wyszła opór od 0,2 do 1,86 skakał, grzałka po ściśnięciu łapała magicznie 0,00 ama.
Patrzę się, nic do niczego się nie klei https://imgur.com/a/Id6XxzH
powinno grzać normalnie ale nie grzeje, wystające z drugiej strony pręciki stykam i jarzy nie z tej strony co powinno.

Skończył się drut 0,3, więc leci pierwsza grzałka z 0,7mm i pali idealnie.

Kolego oglądnij sobie pierwszy lepszy filmik na YT o tym jak grzałki sie kręci... Druty po drugiej stronie nie maja prawa sterczeć - toż to kupa żelaza jest... Parownik umyj, wyczyść żeby kontakt był dobry, Śrubki mają drut trzymać pewnie i dokładnie. No i ja tez proponuje na początek grzałkę z odstępami zrobić ... Łatwiej robić to poprawnie, nie trzeba hot spotów likwidować... Robi sie to tak że po nawinięciu odpowiedniej ilości zwojów, nie wyciągając rdzenia na którym sie nawijało, należy lekko grzałke rozciągnąć jak sprężynkę od długopisu... Sama się skurczy, ale zostawi odstępy pomiędzy zwojami...:)
Ten drut co masz odstaw.... Nawet nie wiadomo czy on się nadaje do wapowania... Czy w składzie nie ma czegoś czego byc nie powinno...
Awatar użytkownika
By ctx2
#1881566
Kolega podał podstawy podstaw a drut jest z dobrego sklepu wiec wątpię aby w kulki tam lecieli no i zawsze wystające pręty ścinam bez tego nie zamknąłbym parownika, gorzej jak opór zamienia się magicznie na 0.0
Jutro kupię gotowe skręcone grzałki bo na drutach 0,3 nic mi nie wychodzi, na 0,7 jest perfekcja ale liquid znika masakrycznie dziś poszło 35 mln.
By Anuluj85
#1882235
Może przyczyna leży nie w samej grzałce a gęstości liquidu?
Panuje opinia ze liquidy z wiekszym pg duużo szybciej znikają

Witam. Kilka lat temu... bodajże w 2013 roku, zaku[…]

Box na jeden akumulator

Witam, moja tesla dostała szoku pourazowego jak mi[…]

Lepszy od Intake z top airflow

Jaki parownik jest lepszy od Intake rta na single[…]

Atomizer większy niż 2 ml

Witam. Szukam jakiegoś atomizera dobrze oddającego[…]