EPF
Akumulatory, Ładowarki, Adaptery, Czyszczenie, Akcesoria, Tuning, Kompatybilność.
Dyskusje o poszczególnych modelach, aktualności i nowości.
By p1atr8yk
#1847268
Siema, mam pytanko... Otóż posiadam iStick Pico 75w, problem polega na tym że rano włączyłem sb tego isticka i chciałem sie zaciągnąć. Jak to zrobiłem to myślalem ze mi płuca wyrwie razem z gardlem tak gryzie. Dodam ze dzień wcześniej palilem bez problemu.
Wymieniłem grzalke na nową i dalej to samo, przed montażem grzalki zalalem ja trochę żeby nie spalić. Sprawdzałem grzalke po tych kilku próbach zapalenia i dalej jest jak nowa, nie jest spalona...olejek jest 18. Moze to wina softu?, ktos wie o co chodzi?. Pozdrawiam...

Zalalem ten sam liquid do Volish cherry v4 i tutaj bajka nic nie gryzie, a ten istick pico 75 urywa pluca obojętnie ile watt z nie spalona grzalka :/ *SMOKEKING*
By p1atr8yk
#1847285
nie wiem co to parownik bo jestem zielony :D 75W Eleaf iStick Pico TC MOD Kit

Dane techniczne :
Rozmiar: 45mm x 23mm x 70.5mm
Moc (maksymalna): 75W
Zakres rezystancji: 0.05 - 1.5ohm (tryby TC); 0,1 - 3.5ohm (Tryb / Bypass VW)
Akumulator: 18650 (zalecane 25A, zestaw nie zawiera)
Tryb: VW / Bypass / TC-Ni / TC-Ti / TC-SS / TCR

Zestaw zawiera :
1 x iStick Pico MOD
1 x Eleaf Melo III Mini Atomizer
1 x grzałka 0.3ohm
1 x grzałka 0.5ohm
4 x oring uszczelniający
1 x kabel USB
1 x Instrukcja obsługi
By Krasnal45
#1847290
p1atr8yk pisze:Siema, mam pytanko... Otóż posiadam iStick Pico 75w, problem polega na tym że rano włączyłem sbsobie tego isticka i chciałem się zaciągnąć. Jak to zrobiłem to myślałem ze mi płuca wyrwie razem z gardłem tak gryzie. Dodam ze dzień wcześniej palilemwapowałem/chmurzyłem bez problemu.
Wymieniłem grzałke na nową i dalej to samo, przed montażem grzałki zalałem ja trochę żeby nie spalić. Sprawdzałem grzałkę po tych kilku próbach zapalenia i dalej jest jak nowa, nie jest spalona...olejekliquid jest 18. Może to wina softu?, ktoś wie o co chodzi?. Pozdrawiam...