EPF
Masz problem techniczny lub odkryłeś ciekawe rozwiązania? Podziel się z innymi!
By macio4444
#1806424
Witam , kupilem niedawno Ipv5 i tornado ijoy atomizer , i do tego czasu dzialal.. teraz od 2 dni jak zmienialem wate, zaczyna mi przeciekac przez airsofty po bokach , i od dzisiaj jakos nie dzialaja dobrze przyciski bo trzeba mocno nacisnac.. jest jeszcze problem bo mi to szkielko co jest po srodku tam gdzie sie liquid nalewa , to mi sie rusza i jakos jest niestabilne , moge nim krecic is krecic.

Pomocy bo to jest juz denerwujace :(
By dwagiel
#1806426
Zarejestrować się na forum, olać wszystkich, olać regulamin. A wszystko po to aby przeczytać: skręć porządnie tanka :) lub też: wymień oringi i skręć porządnie tanka :)

Wysłane z mojego LG-G6 przy użyciu Tapatalka
By macio4444
#1806430
Jest problem , bo nigdy nie mialem tego atomizera i nigdy nie mialem tego vape , nie wiem jak to sie skreca jestem zielony
By macio4444
#1806445
czy ma to naprzyklad jakies znaczenie , bo 1 grzalka sie nie pali do czerwonosci , ma to jakies znaczenie ze wycieka liquid ?
Awatar użytkownika
By Marksista
#1806450
Nie airsoft, tylko airslot jeśli już,a po polsku - wloty powietrza.
Wrzuć zdjęcie Twojego builda. Może za mało waty dałeś i stąd wyciek
Oringi masz wszystkie?
By dwagiel
#1806480
To jest ta grzałka, której używasz? :) usuń ten link zanim ci z góry to zrobią.

Wysłane z mojego LG-G6 przy użyciu Tapatalka
By dwagiel
#1806487
To jest buid, setup, grzałka? Człowieku, myśl trochę...

Wysłane z mojego LG-G6 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
By Marksista
#1806490
macio4444 pisze:tak , tego uzywam ... i nie wiem co teraz zrobic bo mi cieknie

To jest build .
Obrazek
Czyli grzałka/i z watą(tu na zjdęciu nie ma waty, ale chodzi o zobrazowanie)
Pokaź jak to masz zmontowane. Najlepiej bez tulejki nakręcanej na build deck (czyli miejsce montażu grzałki)
Awatar użytkownika
By DorotaM
#1806493
macio4444 , pozwolę sobie spytać: ile masz lat?