EPF
Rozpoczynasz przygodę z elektronicznym papierosem i masz pytania? Tutaj właśnie możesz uzyskać na nie odpowiedź.
Regulamin forum: Przypominamy, że zgodnie z ustawą o ochronie zdrowia (...) zakazane jest publiczne zachęcanie do nabywania lub używania papierosów elektronicznych lub pojemników zapasowych. Jednakże nikt nie zabrania dzielenia się prywatnymi, subiektywnymi opiniami na temat produktów.
By wojtek234
#1796240
Witam.
Posiadam do Was pytanie odnośnie gwarancji w esmokingworld. Do tej pory zawsze nie było problemu i zawsze wymieniali sprzęt na nowy. Niecały rok temu kupiłem Provoga Venture 3 Pulse. Pierwszy raz wpadło gniazdo ładowania - wymienili, następnie był problem z ładowaniem - wymienili, teraz znów wpadło gniazdo ładowania. Podobno za 3 razem mogę domagać się z tytułu rękojmi zwrotu pieniędzy na nowy zestaw. Czy miał ktoś z Was kiedyś taką sytuacj, albo pracuje w tej firmie ? Odbywa się to bez problemu tak jak z wymianami czy jednak jest z tym już problem ? Nie chcę zostać bez epapierosa na miesiąc czy ile i się z nimi "szarpać" o ten zwrot, ale z drugiej strony nie chcę kolejny raz tego samego, bo jednak uważam, że to przesada, żeby sprzęt za 250 zł w przeciągu niecałego roku już 3x był zepsuty. Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam :)
Awatar użytkownika
By Krasnal45
#1796244
Nie uważasz, że to pytanie należałoby skierować do ESW?
Jak już uda Ci się przebrnąć ich drogę krzyżową, to może zrozumiesz dlaczego na trawniku odradzamy wszystkim jakiekolwiek kontakty z nimi.
250zeta za ten shit, to zwykły rozbój...
By wojtek234
#1796248
Dzwoniłem na infolinię i teoretycznie tak jak pisałem mogę się domagać zwrotu, a pytam o aspekt praktyczny, bo może ktoś z Was miał z tym do czynienia. Jeśli chodzi o wymianę sprzętu nigdy nie bylo żadnego problemu, a chciałym się dowiedzieć jak zwrot wygląda w praktyce. Czy też bezproblemowo czy jednak będę jeździł 15x do innego miasta na ich stoisko i się z nimi żarł, bo wtedy szkoda pieniędzy, zachodu i wszystkiego ?
By PanMikrofonik
#1796250
Rękojmie mogłeś zgłaszać od razu, skoro usterka nadal występuje to masz podstawe do ubiegania sie o zwrot pieniedzy.
Co do terminów, prawo w polsce jest takie ze do 14 dni sprzedawca musi sie ustosunkować do twojego żądania.
Domyslam sie ze wada wystapila sama i ty nie uszkodziles tego mechanicznie.
A co do rękojmi, to jeszcze nie slyszalem od jakiejkolwiek osoby ze ta forma reklamacji nie zadziałała, sprzedawcy zazwyczaj sie jej boją :)
By dwagiel
#1796253
Zapytaj u źródła albo przynajmniej przeczytaj warunki gwarancji. Korzystałeś z gwarancji, więc rękojmia nie przysługuje.

Wysłane z mojego LG-G6 przy użyciu Tapatalka
By wojtek234
#1796254
Usterka nie występowała odrazu, w egzemplarzu, który kupiłem tak się stało - wymienili na nowy, później wystąpiła inna usterka - wymienili na nowy, teraz wystąpiła po raz kolejny ta sama co w pierwszym egzemplarzu, więc nie było co odrazu zgłaszać :D Jeżeli dobrze zrozumiałem to tak zostałem na infolinii poinformowany, że za 3 razem mogę się domagać zwrotu pieniędzy. Gość, z którym rozmawiałem powiedział właśnie coś o rękojmi, ale nie do końca wiem o co chodzi, bo w sprawach "prawnych" przy reklamacji jestem zielony :oops:
By wojtek234
#1796261
Ok. W razie W będę pisał, dzięki za pomoc :D

Jednak, gdyby ktoś próbował ubiegać się w tej firmie o zwrot pieniędzy przy tej trzeciej reklamacji lub tam pracuje i wie jak to od strony praktycznej wygląda to proszę o informację, bo nawet nie wiem czy warto zawracać sobie tym głowę :)
By matadrox
#1796276
Omijam z daleka. Po przygodzie z aio pro później nabyłem u nich grzałki do champion'a. Wizualnie pasowały i babeczka też zaręczyła że napewno pasują. Niestety. Gwint o mm za długi i nie szło dokręcić do końca. Moja wina że e peta nie miałem ze sobą, ale sprzedawca też jakieś pojęcie winien mieć.

Wysłane z mojego SM-J320F przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
By PucH2
#1796281
Oni tu straszą a tam wszystko od ręki załatwiają.

Polecam, najtańsze lody robiom.
Awatar użytkownika
By Timi
#1796282
Dajcie spokój z tą spółdzielnią "Wydymator".
Nawet pisać mi się nie chce. Szkoda na nich mojej klawiatury.
By DJ_
#1869218
Witajcie,
pozwolę sobie odświeżyć istniejący temat.
Dostałam od siostry e-papierosa P1 (wiem, wiem, szału nie ma :P) z eSmoking World. Produkt ma gwarancję do 29 listopada i właśnie padł. Zastanawiam się, czy mogę go wysłać, razem z formularzem gwarancyjnym, pod adres z karty? Siostra mieszka w innym mieście i tam kupiła to cudo, u mnie nie ma w ogóle ich punktu. Napisałam maila poprzez formularz na ich stronie, ale na razie nie odpisują. Co mogę zrobić?

Pozdrawiam
By gourmet
#1869256
Wypadałoby dokładnie przestudiować warunki, na co i dla kogo jest gwarancja. Jeżeli zakup stacjonarny, bez karty klienta itp to możesz wysyłać. jeżeli internetowy lepiej gdy wyśle osoba kupująca. Jeżeli można zweryfikować dane nabywcy, sprzedawca podważy każdą reklamację, którą składa niepierwszy właściciel.
Awatar użytkownika
By PucH2
#1869267
ESW to sieciówka i możesz reklamować w dowolnym ich punkcie. Zmiana własności produktu nie zwalnia z gwarancji czy rękojmi na ten produkt.
By DJ_
#1869271
Sprzedaż była stacjonarna, na karcie gwarancyjnej nie ma danych nabywcy.
Przez internet chyba teraz w ogóle nie da się nabyć e-papierosów jako osoba prywatna, czy może się mylę?
Awatar użytkownika
By PucH2
#1869274
Jeszcze raz napiszę. ESW to jeden właściciel. Wyjątkiem są niektóre punkty będące w francyzie. W wszystkich punkach obowiązują jednakowe zasady bez względu na własność. Internetowa sprzedaż EP jest w tym kraju zakazana.
Awatar użytkownika
By Timi
#1869278
Dlaczego ludzie tak bardzo lubią utrudniać życie sobie i innym?
:(
By gourmet
#1869287
Napisałem, co napisałem, ponieważ mam takie doświadczenie, tylko inna branża. Córka kupiła buty przez internet, gdy przyszło reklamować ja napisałem reklamację, podpisałem i wysłałem. Reklamację odrzucono, ponieważ według sklepu gwarancja na buty dotyczy tylko pierwszego właściciela :shock: . Najpierw się roześmiałem, potem zeźliłem. Ostatecznie sklep zamiast oddać 330 zł oddał 330 zł za buty, 40 za przesyłki, 65 zł za opinię rzeczoznawcy i 300 zł które wydałem na opinię prawną. Za stracony czas odszkodowania nie dostałem.
Wybór pierwszego squonka

Witajcie Patrząc na popularność jaką cieszą się os[…]

Zmiana grzałki

Cześć, Od 2 lat jestem posiadaczem e-papierosa V[…]

Hej! Mam otóż problem z Istick pico 75w. Używając […]

Joyetech Espion Solo

Nowość od Joyetecha - ci, którzy lubili eVica VTC […]