- 05 gru 2017, 13:29
#1822539
Witam.
Ode mnie parę słów o tym zasilaniu. Używam z atomizerem kayfun v 5, grzałka 0,7 - 0,8 Ohm. Akumulatorki samsunga 2500 mAh. Zakupiony w najlepszym sklepie za kwotę 109,90 pln. Mod duży, ciężki więc raczej do użytku stacjonarnie, do kieszeni się nie nadaje. Na dwóch aku mogę wapować przez czas porównywalny z Pico, jeden akus. Więc pożera prąd okrutnie. Wyświetlacz czytelny, obsługa intuicyjna, jest ok. Od początku mam z Ocularem taki problem, że po pewnym czasie, po kilku, kilkunastu zaciągnięciach, jak się rozgrzeje, to zmienia wyświetlaną oporność. Np. z 0,78 robi się nagle 0,90 Ohm, jeszcze kilka zaciągnięć i robi się 1,50 Ohm. Są momenty. że po przyciśnięciu przycisku fire pokazuje 0,00 Ohm. Odkręcenie parownika i ponowne wkręcenie powoduje powrót do właściwych wskazań. Właśnie pisząc tego posta wskoczyło 2,56 Ohm. Odkręcenie parownika i ponownie 0,79. Powiecie wina grzałki, więc też tak na początku myślałem. Parownik używany na Pico zachowuje się normalnie i nie zmienia oporności. Więc ewidentnie wina Oculara. Zasilanie wysyłałem na reklamację, ale oczywiście wróciło nie naprawione. W/g serwisantów Amerhan zasilanie jest sprawne. Zwróciłem jeszcze uwagę, iż głowica, konektor ma luz i przykręcony atomizer delikatnie się buja. Zaznaczam, że nie jest to luz na gwincie lecz rusza się cały konektor. Odpowiedziano mi, że delikatne ruchy konektora są normalnym objawem eksploatacji. No tak w nowym zasilaniu, używanym kilka dni przy biurku. Kilka zasilań mam i w żadnym konektor się nie rusza. Najlepsze jest to, że w raporcie rozpatrzenia reklamacji serwis Amerhan napisał, że testowano zasilanie z czterema różnymi atomizerami i różnica w wyświetlanej oporności wynosiła 0,02 Ohm. Taka różnica jest w granicach normy i urządzenie jest sprawne. No śmiech na sali. Najlepsze jest to, że Panowie z serwisu zapomnieli, że w Ocularze można podejrzeć historię zaciągnięć. Zasilanie zarejestrowało 20 pufs, no gratuluję tak szeroko zakrojonych testów. Zasilanie odesłano bez najmniejszej próby kontaktu z klientem i wyjaśnienia sytuacji dlaczego reklamował sprawne urządzenie. Pani Ania, na infolinii, nie może dać kontaktu do serwisu Amerhan. No porażka, kiedyś Najlepszy sklep miał inne podejście do klienta, a i reklamacje wyglądały inaczej.
To na tyle odnośnie mojej przygody z Ocularem C. Wracam do starego, poczciwego Pico.
Zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów
bez podania przyczyn.