- 20 maja 2014, 05:04
#1084497
Po wielu bojach udało się wreszcie Kijanowi znaleźć ofertę na pudełka którą możemy uznać za satysfakcjonującą. Łączny koszt wykonania 300szt. pudełek to 1090PLN (netto), do tej kwoty należy oczywiście doliczyć jeszcze opłaty logistyczne (pakowanie i transport do miejsc docelowych) ale mam nadzieję że wzorem e-dym'u podczas akcji ulotkowej znajdzie się dostawca który przyjmie ciężar operacji na siebie i podzieli się wypracowanymi w firmach kurierskich czy na poczcie zniżkami
Na dzień dzisiejszy jednak musimy zebrać odpowiednią sumę, myślę że najszybszym i najskuteczniejszym sposobem będą datki dobrowolne dostawców, następnie pudełka zostaną rozesłane do tych którzy partycypowali w kosztach na zasadzie podziału procentowego. Tak jak poprzednio mogę przyjąć główną fakturę na siebie, a następnie każdemu sprzedawcy wystawić fakturę zgonie z wpłatą. Aby było przejrzyście zapraszam do podawania kwot w tym temacie, a Ci którzy chcą aby ich wpłata była z jakichś powodów anonimowa mogą zgłaszać się bezpośrednio do mnie na PW. Każdorazowo o takich datkach informować będę na łamach tematu podając jedynie kwotę.
Proszę pamiętać że akcja ta nie jest zbiórką, a jedynie zaproszeniem do partycypacji w kosztach zakupu zbiorowego, i nie należy kosztów z tym związanych traktować w formie darowizn. Zaliczenie wpłaty na poczet kosztów nastąpić powinno na podstawie otrzymanej ode mnie faktury VAT.
Gdy tylko uzbieramy odpowiednią kwotę rozpisany zostanie krótki (2-3 dniowy) konkurs na projekt graficzny który następnie w przeciągu kolejnego dnia rozpatrzymy zwykłą większością głosów w ankiecie. A zwycięski projekt przekażemy do realizacji.
Na dzień dzisiejszy jednak musimy zebrać odpowiednią sumę, myślę że najszybszym i najskuteczniejszym sposobem będą datki dobrowolne dostawców, następnie pudełka zostaną rozesłane do tych którzy partycypowali w kosztach na zasadzie podziału procentowego. Tak jak poprzednio mogę przyjąć główną fakturę na siebie, a następnie każdemu sprzedawcy wystawić fakturę zgonie z wpłatą. Aby było przejrzyście zapraszam do podawania kwot w tym temacie, a Ci którzy chcą aby ich wpłata była z jakichś powodów anonimowa mogą zgłaszać się bezpośrednio do mnie na PW. Każdorazowo o takich datkach informować będę na łamach tematu podając jedynie kwotę.
Proszę pamiętać że akcja ta nie jest zbiórką, a jedynie zaproszeniem do partycypacji w kosztach zakupu zbiorowego, i nie należy kosztów z tym związanych traktować w formie darowizn. Zaliczenie wpłaty na poczet kosztów nastąpić powinno na podstawie otrzymanej ode mnie faktury VAT.
Gdy tylko uzbieramy odpowiednią kwotę rozpisany zostanie krótki (2-3 dniowy) konkurs na projekt graficzny który następnie w przeciągu kolejnego dnia rozpatrzymy zwykłą większością głosów w ankiecie. A zwycięski projekt przekażemy do realizacji.
Na czas działań związanych z akcyzą ignoruje wszystkie zapytania o bazar.