EPF
Masz problem techniczny lub odkryłeś ciekawe rozwiązania? Podziel się z innymi!
By Refuller
#1782363
Witam tak jak w temacie jestem palaczem nałogowym pale dziennie czerwonych od 20-30 a przy piciu alkoholu zdarza się nawet więcej. Czytam tu forum o tych wszystkich modach ayomizerach i innych rzeczy to poprostu nic nie wywnioskowalem. Tylko mnie głowa rozbolała . Wiec mam wielką prośbę do tych co się znaja. Chciałbym kupić sobie epapierosa. Nie znam dokładnej nazwy jak wy na to mówicie . Wiec przepraszam jestem laikiem. Szukam jakiegoś dobrego sprzętu najlepiej jak mogę go kupić razem w zestawie. A więc jestem w Niemczech , chyba nie mam takich problemów z kupieniem tak jak w Polsce bo słyszałem że jakieś tam przepisy są nowe. I jeżeli ktoś się zna i poszukał by mi linka do Amazona lub jakiegoś sklepu internetowego z dobrym zestawem . Bym był bardzo wdzięczny .
Awatar użytkownika
By Gabriel
#1782376
Nie wolno nam polecać a tym bardziej podawać linków. Chociaż bardzo bym chciał ( ale to już nie te czasy )
Awatar użytkownika
By Timi
#1782383
Jakie są Twoje preferencje?
Chcesz zaciągać się jak analogiem tzn. najpierw para do ust, a potem do płuc? Czy od razu "dopłucnie"?
Zależy Ci na smaku, a wielkość chmury nie ma znaczenia?
Atomizer ma być na gotowe grzałki, czy poradzisz cobie z banalnym skręceniem drutu w 5-8 zwojów i będziesz potrafił przeciągnąć przez nią kawałek watki?
I w końcu najważniejsze. Ile chcesz/możesz wydać?
By Refuller
#1782393
Chce by było to jak normalna fajka. Wiadomo wezmę czasami jakieś smaki najlepiej bym jak ustawiał sobie elektronicznie jak to widziałem moc. I wolę kupić gotowe grzałki za duże palce mam na kręcenie tych grzałek . Cena niewiem byle było tego warte ;) miesięcznie wydaje z 300euro na fajki zwykle
Awatar użytkownika
By STRUNA
#1782454
Jest sklep E dymaczy :mrgreen: w PL, który wysyła za miedzę.
Szukam czegoś dobrego

Dzień dobry. Mój drugi post tutaj, a zarazem wiem,[…]

Problem z paleniem w OXVA slim pro.