EPF
Awatar użytkownika
By daltonnb
#1487022
Brak blokady faktycznie lipa
Awatar użytkownika
By daltonnb
#1487400
A przez następne aktualizacje o ile będą mogą naprawić to czyli mogą dodać blokadę i Memory bank? Nie pewien w ipv mini bylo bardzo przyjemne w użytkowaniu. I miej więcej dlatego ze snow Wolfa przesiadam sie spowrotem na ipv. 200w "oszukane" podawane pulsacyjnie parzący dym w ogóle ktos vapuje na takich mocach? 150w sporadycznie pod Claptona nie robili dużo większego szalu niż te 100w
Awatar użytkownika
By LuziQ
#1487418
Wiesz co, mi głównie chodziło o zasilanie 2x18650 aby zwiększyć odstępy między ładowaniami. Tylko tyle. I tak pracuje to na niklu, nie przekraczając nawet 40J.
A co do aktualizacji, jest możliwość na pewno dodania nowych funkcji (tak jak dodali Ti01) i poprawy tego co skopali - patrz SX350J w SXmini.
Awatar użytkownika
By daltonnb
#1487438
Tez vapuje na niklu ale mnie zniechęca strasznie.. Grzała skretka z 0,4 ni200 0,06ohm 470F 40W a smak jest prawie nie wycowalny strasznie płaski na smoku tfv4 rba pojedyncza. Na kanthalu jest przepyszny i wyrazisty smak tylko bóbr...
Awatar użytkownika
By LuziQ
#1488567
Każde YiHi ma to do siebie. Nic innego jak modulacja w trybie TC ;) Jedni na to psioczą i mówią, że szajs, a mi to nie robi kompletnie.

A co do grzałki na niklu. Nie stosuj skrętki na Ni200. Zwykła najzwyklejsza grzałka z odstępami i jest miodzio. Już kiedyś robiłem doświadczenia ze skrętką i same problemy z tym były. M.in. z pomiarem temperatury.
Awatar użytkownika
By daltonnb
#1488571
Skretka byla robiona ze względu na giętkość drutu. Dzisiaj kurier przywiózł mi ipv i tytanową grzałkę do smoka i jest kosa
Awatar użytkownika
By daltonnb
#1488866
Raczej zwykłego zamówiłem go z e-dymu 0,4mm. Czym się różni?
Awatar użytkownika
By daltonnb
#1490218
Mam taki strasznie gientki skrecilem z odstępami i wkładając watę cale się pogięło
Awatar użytkownika
By LuziQ
#1490226
Czyli zwykły tzw. "Annealed". Zamów sobie gdzie tam się zaopatrujesz wersję Hard/Tempered.
A jeśli wkładasz watę i się całe pogięło, to też świadczy o tym, że ładujesz jej za dużo.

Co do zasilania, to moim wypadku, chyba zostanie na długo. Póki co sprawuje się znakomicie.
Awatar użytkownika
By daltonnb
#1493780
A ktoś próbował lądować aku przez usb w modzie?
Awatar użytkownika
By LuziQ
#1493794
Przeca to złącze służy tylko do aktualizacji softu.

-- [scalono] 18 paź 2015, 00:00 --

Może komu się przyda :)



I tak jak w temacie SX'a, instrukcja prosto z YT:

Najpierw aktualizujemy do normalnej wersji v1.6.
Link do programu aktualizującego:
http://www.yihiecigar.com/download_info ... 65158.html

Link do oficjalnego oprogramowania:
http://www.yihiecigar.com/download_info ... 65927.html

Po wgraniu oprogramowania v1.6 włączeniu iPV3 Li, wyłączamy go, wyjmujemy akumulatorki i po podpięciu pod PC za pomocą tego samego programu wgrywamy "nakładkę" PL:
https://drive.google.com/open?id=0B2Le0 ... jJ5dTF2WEk

Cieszymy się spolszczonym iPV3 Li z póki co najnowszym oprogramowaniem.

Aha... i taka klauzulka musi się tutaj znaleźć, że NIE ponoszę odpowiedzialności, jeśli wasz iPV3 Li stanie się cegłówką etc
Awatar użytkownika
By daltonnb
#1494575
A jak sprawdzić wersję oprogramowania?

Jak kupiłem na Enzo mialem juz 200W w trybie POWER i 100J w trybie tc na ti. Coś więcej wnosi ta aktualizacja?
Awatar użytkownika
By daltonnb
#1494603
Chodź mi o oprogramowanie ze strony yihi a nie o nakladke
Awatar użytkownika
By daltonnb
#1494701
To mogę teraz tylko wgrać spolszczenie?
Awatar użytkownika
By tinOFbeer
#1494742
Możesz zapisać się jeszcze na beta testy wersji v2.0a, która podnosi moc do 400w ale zalecają wtedy akumulator żelowy i plecak.

Wysłane z mojego Galaxy Nexus przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
By daltonnb
#1494793
... 120 to co jest mi starcza i jest za dużo
Awatar użytkownika
By LuziQ
#1494801
A mi starcza 35J :)
Obecnie czekam na TFV4 Mini. Ciekawie się będzie komponować, z uwagi na wysokość. Subtank Mini jest te pół centymetra za krótki i dziwne to wygląda ze względu na proporcje.
Awatar użytkownika
By daltonnb
#1497439
Na tfv mini będziesz zalewać jak na driperze :p przy dużym idzie mi srednio 20/25 ml
Awatar użytkownika
By LuziQ
#1497469
Miałem TFV4 i stalowego (razem z X-Cube II) i czarnego (dzisiaj wysłany do następnego właściciela) i nie przekraczałem dziennego zużycia 12ml przy niklu.
Na iPV3 Li obecnie podpinam Subtank'a Mini (z fabrycznym dripem) i nie przekraczam 19J w codziennym paleniu.
Awatar użytkownika
By daltonnb
#1497478
Też bym chciał subtanka<3 ale po podłączeniu wyświetla sie chceck atomizer nawet na nowych grzalkach
By TRNCzarny
#1509144
Update do 400W następuje po wetknięciu członka do gniazda sieciowego.
Zalecany jest metalowy drip trzymany w ustach aby zapewnić lepsze przewodzenie.
Awatar użytkownika
By tinOFbeer
#1509168
Nie sądziłem, że ktoś to łyknie
:kulam:
ps. TRNCzarny aż się popłakałem

Wysłane z mojego Galaxy Nexus przy użyciu Tapatalka
By wooten
#1519218
O_o
Aż strach żartować. Proponuję zmianę w regulaminie: każdy żart podkreślamy wężykiem. Ktoś może być gotów jeszcze bardziej nas rozbawić i zrobić sobie krzywdę...
A tak w ogóle to czyszczę monitor :D

Ale nie po to tu jestem. Piszę z taką sprawą... Cóż, mam swojego IPV z GB i wszystko jest ok. Wszystko. Przynajmniej było, póki nie wpadłem na szalony pomysł i nie włożyłem do środka... akumulatorów. Wiem, dziwne trochę, ale jak mówi mój prowadzący dr Jacek A.: "urządzenie elektrycznie działa znacznie lepiej, jeśli podłączymy je do źródła zasilania". Rzeczywiście. Działa lepiej. Elektronika śmiga, wszystko działa. Oprócz aspektów mechanicznych. Mianowicie przycisków. Fire w paskudny sposób nie reaguje lub całkowicie się blokuje aż do odcięcia i trzeba nim ruszać na boki żeby puścił. To samo z '+'. Jeśli chodzi o '-' to działa bez zarzutu. Efektem była na szczęście tylko spalona szmata w kajtku, liquidowa powódź i żal do świata. Wygląda to tak, jakby baterie "rozpychały się" wewnątrz i przeszkadzały przyciskom w pracy.
Ticket wysłany. Kilka wiadomości już wymieniliśmy, zaangażowali ponoć jakiegoś technika w mój problem, ale on wpadł tylko na to, że mam za duże baterie (VTC5 z hurt.com.pl, więc nie sądzę). Na razie czekam co jeszcze wymyślą. Miałem taką myśl, żeby jakoś "odchudzić" przegródkę oddzielającą baterie. Albo wywalić ją i zabezpieczyć dodatkowo same akusy (expertem nie jestem, więc nie jestem pewien czy to taki dobry pomysł). Oczywiście straciłbym gwarancję, więc niespecjalnie się palę do tego.
A co Wy o całej tej sytuacji myślicie?
Awatar użytkownika
By Dareksa
#1519224
Ja bym na Twoim miejscu nie otwierał moda dopóki sami nie napiszą, że możesz rozkręcić żeby sprawdzić w czym jest problem. Zawsze będziesz miał zabezpieczenie, że rozkręciłeś na ich prośbę, żeby ułatwić diagnozowanie usterki ;)
Co do akusów, to mam w swoim te same VTC5 i w niczym nie przeszkadzają, także chyba dali ciała przy montażu twojej sztuki a teraz jest szukanie na co by tu zwalić.

Swoja drogą koszty odesłania też w razie czego będą pewnie niemałe :(
By wooten
#1519227
No te koszty mnie trochę dobiły, jak je podliczyłem. I nie jestem na szczęście na tyle niemądry, by gmerać wewnątrz na własną rękę, więc czekam co powiedzą :) Dzięki za odpowiedź. Przynajmniej wiem, że to nie wina Soniaczy, które są o całe 0,35 mm szersze niż zakładane 18 mm ;)
Awatar użytkownika
By LuziQ
#1519251
Jak dla mnie jest to typowe zużycie microswitcha na płytce. Czy podczas wciskania przycisku gdy nie podaje napięcia słyszysz klikanie? Jeśli tak to ewidentnie microswitch. Takie same objawy występują np. w przyciskach touchpad'a w laptopach gdy switch dostaje po tyłku.
By wooten
#1519285
O zużyciu chyba nie ma za bardzo mowy, chyba że GB pakuje stare komponenty w urządzenia. Moje problemy zaczęły się od pierwszego odpalenia. I przyciski (w moim odczuciu, nic się nie blokuje itd.) klikają jak trzeba kiedy mod jest pusty, tzn. nie ma wewnątrz akusów. Zacinają się dopiero jak je włożę. Przez zacięcie rozumiem, że wcisnąć się wciskają (czasem z oporem), ale mają problem z powrotem do pierwotnej pozycji. Czytam to forum od paru miesięcy i nie trafiłem nigdy na coś podobnego :p Wujek Google też na razie nic sensownego mi nie wyrzucił...
Awatar użytkownika
By LuziQ
#1519329
Czyli plastikową nakładkę trzeba by było ułożyć ponownie. Być może gdzieś jest lekkie przesunięcie płytki/samego switcha i część którą przyciskasz np. pod pewnym kątem blokuje się. Pamiętaj że plastikowy element jest odlewem. Jeśli został źle wycięty z formy mógł zostać grzybek który blokuje się pod korpusem. To tylko produkcja masowa. Błędy się zdarzają niestety.
Awatar użytkownika
By meshuggah1975
#1519409
Z innej beczki Panowie. Czy IPV 3 Li, mając w ustawieniach ni200 i Ti, obsługuje również grzałki z SS w trybie kontroli temperatury? I którą z opcji w ustawieniach wybrać, ni200 czy Ti? Czy to obojętne? Przy okazji może ktoś wie gdzie w PL można kupić drut tytanowy? Dzięki
Awatar użytkownika
By Dareksa
#1519428
Niestety jak na razie wsparcia dla SS nie ma, więc z temperaturą będzie loteria. Pozostaje mieć nadzieję, że puszczą jeszcze jakąś aktualizację firmware, która doda SS.
Poza tym, nawet Evic VTC, który ma wsparcie dla SS i na którym testuję SS316L, przekłamuje temperaturę bo podobno był kalibrowany pod SS304, a o możliwości ręcznego ustawiania TCR dla danego rodzaju drutu producent na razie nie pomyślał.
By vaptime
#1519440
meshuggah1975 pisze:Z innej beczki Panowie. Czy IPV 3 Li, mając w ustawieniach ni200 i Ti, obsługuje również grzałki z SS w trybie kontroli temperatury? I którą z opcji w ustawieniach wybrać, ni200 czy Ti? Czy to obojętne? Przy okazji może ktoś wie gdzie w PL można kupić drut tytanowy? Dzięki

Na Ipv 3 Li nie można obsługiwać drutu SS ani w trybie ni200 ani w trybie Ti. Powodem jest zbyt duży offset jaki należałoby ustawić, dla obu trybów temperatura musiałaby wynosić ponizej 100 stopni celsjusza, żeby sobie nie szkodzić, co na razie jest nierealne dla żadnego moda z TC.
By zielony888
#1523280
Witam , czy mógłby mi ktoś jeszcze raz wyjaśnić jak upg swojego Li i wgrać łatkę PL bo ten opis na stronie wcześniejszej mi nie działa , a mianowicie ten program do aktualizacji ściągam już go 3 dzień i przerywa w połowie a transfer jest masakrycznie wolny :(
Awatar użytkownika
By daltonnb
#1531017
Siema mam swoje ipv od 2miesiecy razem ze smokiem tfv4 problem zaczal sie kilka dni temu oporność zaczęła szaleć myslalem ze jakiś setup do dupy nakrecilem drugi trzeci i? Dalej to samo na murku xv4 to samo gwinty świecą się jak psu jajca czyciutkie te na parownikach i ten w modzie. Ktoś cos wie czy odsylac na gwarancje puki jeszcze jest?
Awatar użytkownika
By tom6533
#1532750
Cześć!
Właśnie moje IPV3 Li jest w drodze od Chinoli, ale nie jestem tu po to aby się chwalić. Mianowicie od samego początku mam duże wahania co do ogniw jakie wsadzić w IPV. Jak wiadomo, nisko z opornością można zejść w przypadku TC, dlatego obawiam się aby nie stracić rączek. Czy ktoś byłby w stanie polecić jakieś dobre ogniwa dostępne na polskim rynku, przy których będę w stanie wykorzystać potencjał 200W i niskiego zejścia z opornością?
Pozdrawiam, chmura z wami!
Awatar użytkownika
By tom6533
#1533383
Nie, absolutnie. Ktoś mi już polecał LG HE4, ale nie wiem jak nisko na nich mogę zejść z opornością i również nie wiem do jakiej mocy potrafią wytrzymać. Liczyłem ze tutaj znajdę odpowiedź aby nie spamować w 15 innych tematach tym samym pytaniem :p
Szukam czegoś dobrego

Dzień dobry. Mój drugi post tutaj, a zarazem wiem,[…]

Problem z paleniem w OXVA slim pro.

Siema, Mam dość irytujący problem z OXVA slim pro[…]

Liquider

Miał ktoś do czynienia z tymi liquidami? Jak wraże[…]

Premium liquidy

Próbowałem dużo różnych liquidów i sytuacja jest t[…]

UWAGA! Na blogu Starego Chemika BARDZO WAŻNE informacje! Dotyczą zdrowia i życia.