EPF
Awatar użytkownika
By Jamszoł
#1841420
Czyli jest jeszcze ktoś , kto podziela moje zdanie
Oczywiście podtrzymuję to co napisałem w pierwszym poscie - oprócz wysyłki oczywiście
Powtórzę
Kiedyś jak się o cos zapytało mailowo - odpowiedź najczęściej padała jeszcze tego samego dnia
W tej chwili nie ma odpowiedzi wcale
Pytania sa zlewane komisyjnie - zero reakcji z ich strony
Nawet tu na zadane pytanie poprzez PW nie raczyli odpowiedzieć
Awatar użytkownika
By Jamszoł
#1843302
Już nie aktualne
Pytałem się tu na forum na PW o termin otwarcia sklepu w Kaliszu
Sklep otworzyli - wiec odpowiedź jest już niepotrzebna :D
Dzięki za szczere chęci
By Lea
#1848414
Achim pisze:Kto rezerwował ostatnio ? Od 1 maja do dzisiaj status - oczekiwanie na płatność. Hmm

Ja rezerwowałam wczoraj przed południem. Dziś rano potwierdzenie płatności, ale jeszcze nie wysłali. Natomiast nie dostałam żadnego maila z informacjami a zawsze po rezerwacji wysyłali potwierdzenie zamówienia...
Awatar użytkownika
By Achim
#1848415
Nie pamiętam czy wysyłali potwierdzenie. Numer konta chyba nie zmienił się od marca ? Mam jakiegoś pecha do nich...
By Lea
#1848419
Achim pisze:Nie pamiętam czy wysyłali potwierdzenie. Numer konta chyba nie zmienił się od marca ? Mam jakiegoś pecha do nich...

Numer konta ten sam, bo specjalnie sprawdzałam.
Napisz do nich maila z pytaniem czy wpłata dotarła, ja tak zrobiłam przy poprzednim zamówieniu, bo też zwlekali z akceptacją płatności.
By cbn
#1848428
Ja rezerwowalem w niedziele wieczorkiem. Dzis rano potwierdzenie płatności, mail z potwierdzeniem, mail że wysłali i sms z poczty, że nadano. Także raczej przestoju nie mają, dzwoń/pisz i walcz o swoje :)

Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka
By Fallout
#1853541
Mam to samo zrobiłem przelew a na stronce ę dymu dalej pisze oczekiwanie na płatnosc przelewem, dzwoniłem do nich kazali wysłać potwierdzenie wysłałem potwierdzenie mieli zrealizować zamówienie w ciągu 48h mija 3dzien i dalej nic ale lipaaa
Awatar użytkownika
By bulit73
#1853542
Fallout pisze:ale lipaaa

Lipa to jest u Ciebie. Wcięło z klawiatury duże litery i kropki :?: (regulamin III p.1)

Fallout pisze: mieli zrealizować zamówienie w ciągu 48h mija 3dzien i dalej nic

48h = 2dni Weź pod uwagę, że teraz jest weekend. W poniedziałek pewnie to pójdzie.
By donrattini
#1853543
Ja w czwartek zamówiłem. W piątek zapłaciłem i zadzwoniłem bo miałem wątpliwości czy przelew poszedł prawidłowo i okazało się ze w tytule przelewu trzeba było wpisać sam numer rezerwacji bez słowa "zamowienie" które ja wpisałem.
Pani była przemiła i poprosiła o potwierdzenie przelewu.
Natychmiast dostałem potwierdzenie jego otrzymania i info ze paczka wyszła. Na drugi dzień była już na poczcie w moim mieście ale nie zdążyłem odebrać i musze czekać do jutra.
Awatar użytkownika
By Gontar
#1858010
Ale jestem zły, że nie poczytałem tego wcześniej. Planowałem na jutro przejście na EIN z analoga, a tu mi wisi na stronie e-dymu, że płatność zaakceptowana, od godziny 11. Wysyłki brak, specjalnie brałem UPS, żeby szybciej było. I teraz zostaje mi tylko iść do kiosku i kupić sobie paczkę... Ja rozumiem, ustawa, nowe prawo itp. ale czemu do jasnej ciasnej, nie ma tam możliwości płatności szybkimi przelewami i dlaczego tak długo zbierają się do wysyłki? Osobiście nie skorzystam więcej z ich usług, bo jestem przyzwyczajony raczej do innych standardów jeśli chodzi o "rezerwacje" internetowe i nie zwykłem czekać na coś dłużej niż 24h od zaksięgowania pieniędzy na koncie, zwłaszcza gdy wybieram kuriera. Nawet wolne na jutro sobie wziąłem, żebym mógł odebrać i przede wszystkim dlatego, bo nie wiem jak będę reagował na przestawienie się z analoga. Jestem zawiedziony.
Awatar użytkownika
By e_sat
#1858115
Tutaj nie ma związku z tym czy napisało się " zamówienie " czy nie :) Dwa dni temu też złożyłem zamówienie i w tytule przelewu opisałem tak samo: Zamówienie TTOUUKKWK i dodałem jeszcze zamówienie z dn. 30/07/2018. Przesyłka w drodze, a że nie po 24 godzinach, to i tak rozumiem... lato upał, setki zamówień i to jest cały szkopuł...może jesteście na urlopach, ale ja pracuję i ciężko jest mi się wyrobić z czasem w mojej pracy ;-) Rozumiem takie opóźnienia
Awatar użytkownika
By e_sat
#1858151
donrattini pisze:Ja w czwartek zamówiłem. W piątek zapłaciłem i zadzwoniłem bo miałem wątpliwości czy przelew poszedł prawidłowo i okazało się ze w tytule przelewu trzeba było wpisać sam numer rezerwacji bez słowa "zamowienie" które ja wpisałem.
Pani była przemiła i poprosiła o potwierdzenie przelewu.
Natychmiast dostałem potwierdzenie jego otrzymania i info ze paczka wyszła. Na drugi dzień była już na poczcie w moim mieście ale nie zdążyłem odebrać i musze czekać do jutra.


U Ciebie można w niedzielę odbierać przesyłki? Wróciły czasy z lat 60 tych ubiegłego stulecia. W niedzielę w okienku na poczcie, można było odebrać gazetę zaprenumerowaną ;)
Awatar użytkownika
By Gontar
#1858431
e_sat pisze:U Ciebie można w niedzielę odbierać przesyłki? Wróciły czasy z lat 60 tych ubiegłego stulecia. W niedzielę w okienku na poczcie, można było odebrać gazetę zaprenumerowaną ;)


Nie wiem jak w tym przypadku, ale ja mieszkając wcześniej w stolicy, miałem obok siebie pocztę 24/7 i można było wysyłać, odbierać kiedy żywnie się chciało. W większości dużych miast takie urzędy są chyba.
Awatar użytkownika
By Vause
#1859301
Jak dla mnie, to tempo wysyłki przesyłek pocztą czy do punktu się nie zmieniło, a przynajmniej mnie to nie dotknęło.
Boli mnie tylko mały wybór sprzętu.
Awatar użytkownika
By Isia
#1859311
Oj zmieniło się i to bardzo,kiedyś robiąc zamówienie do godziny 13:00 i płacąc przelewem automatycznym(przez stronę sklepu),przesyłka była nadawana tego samego dnia i następnego dnia listonosz ją dostarczał,a teraz 3 - 4 dni jak dobrze pójdzie.
By Mewa85
#1859313
Jeśli chodzi o mój Gdańsk to zamawiając do 13 na drugi dzień towar do odbioru.Natomiast zastanawia mnie dlaczego tak mały asortyment od dluższego czasu jest w sklepiku stacjonarnym.Kiedys półki uginały sie od np.aromatów.Teraz lipa.Może chcą aby sklepiki były tylko takimi"punktami odbioru zamówień"?

Wysłane z mojego LG-H635 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
By Vause
#1859314
Też mnie to zastanawia. Kiedy ostatnio szukałam sprzętu zastępczego do złożenia, to na stronie większość rzeczy, które mnie interesowały były niedostępne lub w ogóle nie było ich w ofercie. Wcześniej bardzo ceniłam sobie szeroki wybór asortymentu. Otworzył się punkt w moim mieście, ale i tak przed wybraniem się na zakupy muszę wszystko zamawiać do odbioru w sklepie, bo na półkach po 3 boxy i atomizery z serii tych gimbowych, zerowy wybór drutów, z czego już sam sprzedawca rozkłada ręce na temat dostaw.
Pamiętam te miłe czasy, kiedy wchodząc do sklepu wychodziłam z całą siatką zakupów i nie zdarzyło mi się, żeby czegoś nie mieli.
By berto
#1859320
Te miłe czasy już niestety nie wrócą. Poza tym jest tyle dobrze zaopatrzonych sklepów online że edyma można sobie spokojnie darować.
Awatar użytkownika
By Jamszoł
#1861049
To zależy co się chce kupić :D
Bazy przestałem kupować w Dymie bo bo się nie opłaca kupować w małych buteleczkach
Wolę kupic we flaszkach 100ml bo jest taniej
Ale do sprzeta , który mam - w innych sklepach nie ma , tylko na Dymie
Ostatnio zamówiłem sprzet z odbiorem u nas w Sklepie - czekałem 2 tygodnie i cisza
Zaszedłem do sklepu - pytam - są :D
Sprzedawca mnie nie poinformował bo centrala nie podała mu moich namiarów
Niestety - muszę zamawiac poprzez sklep bo zrezygnowali z paczkomatów :(
W sklepie jest niemiło - o każdej porze dnia w sklepie jest tłum gimbazy i ciemno od dymu - wszyscy patrzą ci na ręce co kupujesz i za ile
Awatar użytkownika
By Isia
#1861051
Powinieneś dostać mejla "Wysłano do oddziału" o takiej lub podobnej treści - Twoja rezerwacja została wysłana do oddziału i będzie gotowe do zakupu w następnym dniu roboczym po godzinie 14:00
Sklepy stacjonarne nie informują o otrzymaniu twojego zamówienia.
Awatar użytkownika
By Jamszoł
#1861052
Powinienem - ale chyba zapomnieli
Poprzednia przesyłka - dostałem maila z centrali oraz sms-a ze sklepu
Awatar użytkownika
By d1roman
#1861055
Temat założyłeś czw 01 mar 2018 18:39:15, więc już wtedy miałeś z nimi "nie po drodze",.... a Ty nadal.
Masochista jakiś jesteś? :palm2
Awatar użytkownika
By Jamszoł
#1861056
Nic nie poradzę , że nadal jest nie tak :D
Awatar użytkownika
By d1roman
#1861057
No i co? Chcesz ten pseudo chiński sklep naprawić?
Dał Ci już @berto bardzo dobrą radę i ja go w pełni popieram ( z małą poprawką na te niby "miłe czasy").
berto pisze:Te miłe czasy już niestety nie wrócą. Poza tym jest tyle dobrze zaopatrzonych sklepów online że edyma można sobie spokojnie darować.
Awatar użytkownika
By e-Jacek
#1861068
@d1roman ale z tych dobrze zaopatrzonych trzeba czekać 20 dni :-)
Bąbelki wypływające z atomizera

Witam, mam problem z wypływającymi bąbelkami z ato[…]

https://i.ibb.co/B60CxKN/vape-poland[…]

UWAGA! Na blogu Starego Chemika BARDZO WAŻNE informacje! Dotyczą zdrowia i życia.