EPF
Awatar użytkownika
By PucH2
@kwiatek_83 To szkło pasuje tylko do Drip Tipa, i tyko z drptipem ma taką pojemność 4,5 ml! Drip Tip to tylko dodatkowy element pomniejszający SkiLine. Do samego Skiline musisz zakupić inne szkło wymienione kilkakrotnie w temacie.
Ostatnio zmieniony 23 sty 2019, 23:05 przez PucH2, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
By kwiatek_83
Potrzebuję do Drip Tripa, mam tego samego co Ty, zatem mogę zamawiać tego bulba.

Wysłane z mojego ONE E1003 przy użyciu Tapatalka
By Patryk2711
Proszę o pomoc a mianowice czy ten atomizer będzie współpracował z iStick Pico 75W TC Kit bo nie ukrywam że w tych sprawach jestem zielony i chciałbym rozpocząć pracę na własnych grzałkach bo szukam smaku i czy będzie to dobry wybór dla nowicjusza :?: :-P
Awatar użytkownika
By SuwMar
Będzie współpracował z iStick Pico 75W
Awatar użytkownika
By bulit73
Będzie współpracował :wink:
By Patryk2711
Dzieki bardzo za odpowiedz podpowie ktos jeszcze jakie gotowe druciki kupic do niego z naciskiem na smak chmura niewazna

Czy te dolaczone w zestawie nadadza sie?
Awatar użytkownika
By Kanapix
Kup drut od VandyVape Superfine MTL Fused Clapton i będziesz zadowolony :)
Awatar użytkownika
By pHarel2403
JW, a dokładniej 30*2x38
Awatar użytkownika
By mario132
Nabyłem Skylina. Parownik świetnie wykonany, smak super, absolutnie suchutki,cug idealny, no niemal ideał. Jedyny problem występuje przy napełnianiu. Parownik ma strasznie dobry transport, aż za dobry. Zamykam lq, napełniam i przez pierwsze kilka buchów po napełnieniu pije liquid. Później się sytuacja normuje. Ma ktoś jakiś patent jak temu zaradzić? On nie strzela gorącym liquidem po prostu czuje zimny liquid w paszczy.
Awatar użytkownika
By macieq03
Po napełnieniu ściągnij dwa,trzy buchy, i delikatnie otwieraj liquid. Dozuj delikatnie,po troszeczkę. U mnie przy PG 60/40 jest delikatnie uchylony.

Wysłane z mojego Redmi 4A przy użyciu Tapatalka
By cbn