Strona 1 z 1

Problem z Vype eBox kit od eSmokingWorld

Post:18 gru 2016, 00:27
autor: MazuLuka
Cześć, jestem nowy w temacie epapierosów, kiedyś byłem na bieżąco (jeszcze nie było boxów, a jedynie ego), jednak od tego czasu się dużo podziwiało w tej branży.

Moja niewiedza została wykorzystna przez sprzedstawcę eSmokingWorld.
Sprzedany został mi Vype eBox Kit. Nie widziałem jaka jest różnica między boxami, więc ślepo zaufałem sprzedawcy... Okazało się, że jak sami wiecie, że ten pseudo box to kupa złomu... Juz wiem, żeby tę firmę omijać szerokim łukiem, ale nie chcę też im puścić tego płazem.
Dlatego zwracam się do Was z pytaniem czy jest jakaś minimalna wartość watów w boxach, bo czuję się oszukany tymi 12 watami... Chcę odstąpić od umowy na mocy rękojmi i zażądać zwrot pieniędzy.

A może macie jakieś inne pomysły jak odzyskać pieniądze, bo sprzęt do najtańszych nie należał (250zl)...

Pozdrawiam

Re: Boxy ile wat

Post:18 gru 2016, 00:38
autor: erbis
Teraz minimalna moc to 150 watów. Jak najbardziej należy Ci się zwrot, odszkodowanie i jeszcze samolot.

Re: Boxy ile wat

Post:18 gru 2016, 00:39
autor: MazuLuka
Uważasz, że to uczciwe podejście?

Re: Problem z Vype eBox kit od eSmokingWorld

Post:18 gru 2016, 00:57
autor: erbis
Jeżeli sprzęt jest sprawny a tylko nie spełnia Twoich oczekiwań to pozostaje Ci jedynie młotek (ewentualnie ucieracz do masy zwany przez moją babcię po prostu tłuczkiem).

Re: Problem z Vype eBox kit od eSmokingWorld

Post:18 gru 2016, 09:09
autor: Goldi
MazuLuka pisze:Dlatego zwracam się do Was z pytaniem czy jest jakaś minimalna wartość watów w boxach, bo czuję się oszukany tymi 12 watami... Chcę odstąpić od umowy na mocy rękojmi i zażądać zwrot pieniędzy.

Nie ma żadnych norm i przepisów narzucających moc minimalną (i maksymalną też) boxów. Ten parametr powinien być podany na opakowaniu lub w instrukcji ewentualnie dostępny jako informacja od sprzedawcy. Z braku takich informacji zawsze można poczytać o konkretnym towarze w internecie, oczywiście przed zakupem a nie po. Tak więc rękojmia nie ma tutaj zastosowania bo box działa (byle jak ale działa). Możesz jedynie próbować się dogadać ze sprzedawcą w temacie ewentualnego zwrotu lub wymiany na inny towar.

Re: Problem z Vype eBox kit od eSmokingWorld

Post:18 gru 2016, 09:14
autor: bulit73
Tyle jest trąbione na forum, żeby ESW omijać szerokim łukiem i nic u nich nie kupować.
Ale po co najpierw znaleźć forum i się o tym dowiedzieć. Nie lepiej jest tam coś kupić i wtedy znaleźć forum i tu szukać pomocy.

Towar sprawny więc nie ma co reklamować.
Możesz spróbować rękojmi ale będziesz musiał udowodnić, że sprzedawca Cię okłamał.
"nieprzydatność do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę przy zawarciu umowy, a sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia – co oznacza, że sprzedawca okłamał kupującego co do możliwości praktycznego zastosowania danego przedmiotu"
Chciałeś boxa z mocą powyżej 75W a otrzymałeś o maks.12W. Jak to dobrze rozegrasz, to może się uda.

Re: Problem z Vype eBox kit od eSmokingWorld

Post:18 gru 2016, 14:46
autor: miblah
Na stronie "producenta" (uk), piszą tak:

SATISFACTION GUARANTEED OR YOUR MONEY BACK*
We believe Vype eCigarette devices will give you unrivalled satisfaction that lasts all day. And because we have confidence in our products, we offer a money-back guarantee if you're not 100% satisfied.*
We've made it really simple to claim your money back. Please call our Vype Care Team on 0800 1337350, or email on info@govype.com and they will be happy to assist you with your claim.


To może spróbuj skorzystać z tej drogi - jakaś szansa jest...

Re: Problem z Vype eBox kit od eSmokingWorld

Post:25 sty 2017, 18:28
autor: Triell
Mam do was pytanko. Dostanie się jakieś inne niż stockowy atomizer do VYPE ebox kit?? Bo ten standardowy mi nichuchu nie pasi a jak już kupiłem to przynajmniej bym z niego popalił cosik ale z tego g**nianego atomizera się nie da