EPF
Dział dot. gotowych płynów z nikotyną lub bez ze sklepowych półek.
By ŚwieżyBuch
#1925081
Witam całe forum, przesiadłem się ze zwykłych papierosów na jednorazówki i po zużyciu 2 elfbarow stwierdziłem że nie opłaca się mnie to więc zakupiłem swój pierwszy (a rączej 2 e-papieros pierwszy był kupiony w czasach kiedy z e-papierosem trzeba było obchodzić się jak z jajkiem)
Aktualny sprzęt (POD) :
Ursa Nano Pro
Grzalka 0.6om
Liquid IVG 20mg/ml (buble gum, truskawka-arbuz, tropical berry's)
Zakres 15-25wat.
Jako że jestem świeży w temacie vapowania kompletnie nie jestem obeznany w kwestiach firm produkujących bazy premixy liquidy itd nie znam się na terminologii i skrótach, ale chciałbym się podszkolić w celu uzyskania z vapowania jak najprzyjemniejszych wrażeń chciałbym w tym temacie podpytać o co nieco. Już przy pierwszym zakupie i po 3 daniach stwierdziłem że zakup liquidu za 24.99/10ml o mocy i firmie
wspomnianej wyżej jest delikatnie rezajacy moja kieszeń. Stąd też na dobry początek czy macie jakąś godna uwagi firmę z bardziej przyzwoitymi cenami ? Moje preferencje to smaki owocowe moc może być 18mg/ml lub 20mg/ml lubię poczuć dobrze smak gotowanego płynu chmury nie muszą być jakoś mega gęste (bo i sprzęt sam w sobie takich nie produkuję)
Druga kwestią to premixy, chyba jest to tańsza opcja i można uzyskać większą pojemność torowego płynu czy powinienem wiedzieć coś na temat mieszania premixa z bazą nikotynowa ? Czy jakieś firmy godne uwagi i polecenia ? Dodam że zaopatrywać się planuje w sklepie Vape club Poland bo najlepsze opinię pozbierał w moim mieście i ludzie wydają się pomocni tam też swojego urse kupowałem.