EPF
O e-paleniu w Polsce i za granicą
By bozena-kubicka@wp.pl
#1926577
Jestem długoletnią klientką sklepu E-dymek, zawsze moje zmówienia były realizowane w miarę terminowo. Przedostatnie z dużym opóżnieniem , ale dopiero po napisaniu maila towar dotarł do mnie.
Myślałam, że to chwilowy problem, zamówiłam i opłaciłam towar ponownie (26 września 2024 roku),- nr zamówienia 100049949 do dziś nie otrzymałam opłaconej przesyłki. Monitowałam już kilka razy mailem, próba kontaktu telefonicznego to fiasko, nikt nie odbiera podanego na stronie telefonu. raz tylko otrzymałam SMS że mam uzbroić się w cierpliwość bo towar jest w Polsce ( 27 listopada 2024) i do dziś
NIE MAM ANI INFORMACJI ANI TOWARU.
Parodią jest to że strona nadal funkcjonuje i można składać na niej zamówienia.
By bozena-kubicka@wp.pl
#1926579
Aby przyspieszyć przesyłkę lub otrzymać jakąkolwiek informację co z moim zakupionym towarem, ewentualnie co mogę jeszcze w tym kierunku zrobić.
Awatar użytkownika
By marcos2
#1926581
Na policję próbę oszustwa zgłosić. Dopóki wszyscy będą tylko płakać, narzekać i ostatecznie olewać, dopóty oszuści będą działać dalej i śmiać się z was.
ursa nano miga 3 razy na biało

Przy włożonym podzie przy zaciąganiu się dioda mig[…]

Joyetech EGO NexO-kolejne AIO

https://i.ibb.co/SQjhFKf/vape-poland[…]

Pierwszy e papieros

Witam. Chcialbym zakupic swojego pierwszego e papi[…]

Hej, leżał epet w plecaku i gdy wracam po godzinie[…]

UWAGA! Na blogu Starego Chemika BARDZO WAŻNE informacje! Dotyczą zdrowia i życia.