By bozena-kubicka@wp.pl - 20 lut 2024, 23:54
Posty: 3
Rejestracja: 20 lut 2024, 20:57
Posty: 3
Rejestracja: 20 lut 2024, 20:57
- 20 lut 2024, 23:54
#1926577
Jestem długoletnią klientką sklepu E-dymek, zawsze moje zmówienia były realizowane w miarę terminowo. Przedostatnie z dużym opóżnieniem , ale dopiero po napisaniu maila towar dotarł do mnie.
Myślałam, że to chwilowy problem, zamówiłam i opłaciłam towar ponownie (26 września 2024 roku),- nr zamówienia 100049949 do dziś nie otrzymałam opłaconej przesyłki. Monitowałam już kilka razy mailem, próba kontaktu telefonicznego to fiasko, nikt nie odbiera podanego na stronie telefonu. raz tylko otrzymałam SMS że mam uzbroić się w cierpliwość bo towar jest w Polsce ( 27 listopada 2024) i do dziś
NIE MAM ANI INFORMACJI ANI TOWARU.
Parodią jest to że strona nadal funkcjonuje i można składać na niej zamówienia.
Myślałam, że to chwilowy problem, zamówiłam i opłaciłam towar ponownie (26 września 2024 roku),- nr zamówienia 100049949 do dziś nie otrzymałam opłaconej przesyłki. Monitowałam już kilka razy mailem, próba kontaktu telefonicznego to fiasko, nikt nie odbiera podanego na stronie telefonu. raz tylko otrzymałam SMS że mam uzbroić się w cierpliwość bo towar jest w Polsce ( 27 listopada 2024) i do dziś
NIE MAM ANI INFORMACJI ANI TOWARU.
Parodią jest to że strona nadal funkcjonuje i można składać na niej zamówienia.