EPF
O e-paleniu w Polsce i za granicą
By Crevo
#1925152
Witam serdecznie. Jestem całkowicie zielony w temacie produkcji własnych liquidów a bardzo chciałbym robić go sobie sam. Z góry przepraszam za pytanie bo pewnie nie raz już na takie odpowiadaliście na tym forum.Nie dawno rzuciłem palenie papierosów na rzecz jednorazowych elektroników od Aroma King. Samo palenie ich jest całkiem ok , w smaku mi bardzo odpowiadają niemniej jednak irytuje mnie kwestia nikotyny z której chcę zrezygnować a w tych jednorazówkach ciężko o to. Tak więc wpadłem na pomysł aby samemu spróbować zrobić taki liquid jednak bez nikotyny. Jeśli chodzi o bazę myślałem o zakupie beznikotynowej , dokładnie chodzi o tą - https://e-liq.pl/Plyn-Bazowy-MIX-500ml-50-50-p958 i do tego jakiś aromat (jeszcze nie wybrałem smaku) ale do sedna sprawy. Bardzo zależy mi na tym aby liquid był słodki i wyrazisty jak te z jednorazówek od Aroma King. Czy coś prócz tej bazy i aromatu będzie mi jeszcze potrzebne do uzyskania podobnego efektu co w przypadku wspomnianych Aroma King??? Z góry dziękuje za odpowiedzi
By midas090
#1925157
To tak:
1. Taniej Ci wyjdzie kupienie glikolu i gliceryny i zmieszanie jej w proporcjach 1:1 (np, 500ml glikolu i 500 ml gliceryny)
2. Najbardziej zbliżone będziesz miał aromaty z firmy A&L oraz Full Moon, smaków masz w sumie bardzo dużo więc jest w czym wybierać
3. Szczerze mówiąc jeśli zdecydujesz się na gotowe aromaty/koncentraty to kupujesz puste butelki i strzykawki np. w aptece. Np masz aromat z full moon (sugerowane stężenie masz w nich 10-15%, polecam bardziej na te 10% bo inaczej są zbyt słodkie), do butelki wlewasz 10% aromatu (przy butelce 100ml, 10ml aromatu) i zalewasz wcześniej zmieszaną gotową bazą 0mg, zamykasz butelkę i to tyle
A jeśli będziesz miał jakieś inne problemy to możesz śmiało pisać
By Crevo
#1925158