EPF
Zdrowotne aspekty e-palenia.
By brudny05
#1923772
Witam
Mam dość dziwny problem, o którym nigdzie nie piszą. Wcześniej paliłem i nic mi się nie działo, teraz nagle tak dziwnie się czuję po paleniu, mianowicie mam płytki oddech i mam dziwne uczucie, jakbym nie mógł do końca nabrać powietrza do płuc. Od czego może istnieć ten problem? Dodam jeszcze, że sam tworzę liquidy i mam bazę 72mg. Czy to może być od jej wdychanie, albo kontaktu z nią? Kilka raz również aromat dostał mi się do ust. Czy to może być od tego ?
Wiem że niektóre pytania są głupie, ale trochę się boje
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
By Evendi
#1923932
1) Rzuć palenie (z tego co piszesz to palisz...)
2) Idź do lekarza pierwszego kontaktu i on skieruje Cie dalej
3) Jeżeli lekarz nie zakaże to zacznij wapować zamiast palić
4) Ja tak mam po niektórych aromatach ale powodów może być milion



Wysłane z mojego M2012K11AG przy użyciu Tapatalka
Drag X problem z buchami

Witam, mam problem otóż w moim drag x ostatnio zac[…]

Problem z Drag-iem 2

Witam. Niedawno zakupiłem Draga 2 od Voopoo , i n[…]

Pod, który ciągnie mało lq

Przychodzę z pytaniem. Jestem zainteresowana kupne[…]

Problem z Vape Pen v2 kit

Na wstępie chciałbym się przywitać jako nowy człon[…]

UWAGA! Na blogu Starego Chemika BARDZO WAŻNE informacje! Dotyczą zdrowia i życia.