EPF
O e-paleniu w Polsce i za granicą
By elChapo
#1922689
Witam
Czy był by ktoś w stanie pomóc mi w obliczeniach ?
Używałem kilku kalkulatorów do liquidow ale jestem początkujący w tej dziedzinie i kompletnie tego nie rozumie .
Oczywiście zrobiłem według kalkulatora ale coś jest nie tak . Jednym słowem po kilku dniach vapowania tego samogonu dostałem wysypki ,uczulenia.
Glikol i gliceryne kupiłem na allegro niby czystość 99% natomiast bazę nikotynową 36mg kupiłem na czarnym rynku i tak naprawdę zastanawiam się od czego uczulenie czy od bazy 36mg czy od glikolu lub za dużo dodałem bazy do samogonu .
Proszę o wyliczenie :

Chcę uzyskać 200ml plynu o mocy 3mg
Posiadam 50/50 glikol z gliceryną
Baza nikotynowa 36mg
15ml Aromat

Będę wdzięczny za podpowiedzi
Z góry dziękuję
Pozdrawiam
By damianor2
#1922690
Tak naprawdę wysypki mogłeś dostać od wszystkiego.

Ja miałem uczulenie w postaci kataru od Coli z Aroma.

Jeśli chodzi o screenshota, to proporcje podane są na dole. Zawsze nalewaj najpierw aromat i nikotynę bo jest tego najmniej, a później wlewaj bazę.

Dla przykładu zaznaczyłem 10% aromaty to będzie 20ml na 200ml więc 15ml będzie za mało. Najlepiej wpisz nazwę i smak aromatu w google i dopisz słowo proporcje. Powinieneś mieć jakiś wynik ile tego aromatu dać np. 5-7%, 10-15% to zależy od smaku i marki.Obrazek

Wysłane z mojego RMX2170 przy użyciu Tapatalka
By elChapo
#1922691
O ile dobrze czytam to powinienem wlać 16,67ml bazy ?
Jeżeli tak to w moich samogonach dodawałam 20ml bazy , więc niby ok.
Ale zaskoczyłeś mnie z aromatem od Aroma.
Mam narobione 10x200ml wszystko na aromatach od Aroma w tym cola .
I powiew Ci że katar również miewam tylko i wyłącznie w czasie vapowania.
Teraz wnioskuje że uczulenie o którym pisałem w poprzednim poście mogłem dostać nie od tego o czym pisałem lecz od aromatow Aroma.