EPF
Rzuciłeś palenie lub e-palenie? Podziel się z innymi jak to zrobiłeś!
By Mama×3
#1846124
Przepraszam jeśli pisze w złym dziale, jestem jeszcze nowa w temacie e papierosów i czuję się w tym wszystkim zagubiona. Dziś 11 dzień bez śmierdzących papierosów, zaczęłam palić w wieku 15lat:-( licząc przerwy na troje dzieci (ok 5 lat bez jakichkolwiek papierosów) paliłam ponad 11 lat aktywnie pakę dziennie. Wiem że inni palili znacznie dłużej ale wydaje mi się że to i tak za długo.
Dziś od rana chodzą za mną analogi, oczywiście nie będę palić, nie ma mowy ale jestem zła że po 11 dniach czuję potrzebę zapalić. Do tej pory trzymałam się twardo a dziś kryzys:-(
Wczoraj będąc na podwórku z dziećmi raczylam się porzeczkową chmurką i cóż, zostałam wyśmiana przez sąsiadów palaczy:-( dowiedziałam się że to w ogóle wiocha itp. Chyba jestem zbyt wrażliwa, jakoś tak mi przykro:-( Szczerze to bardziej się wstydziłam palić analogi.
Cały optymizm i duma z siebie prysła jak bańka mydlana. Prawdę mówiąc chciałam się tylko wygadać bo nikt z mojego otoczenia tego nie rozumie więc napisałam. Życzę udanego poniedziałku i całego tygodnia. Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
By wertjacek
#1846125
Cześć

Dasz radę,wrazliwość wrazliwością ale zdrowie Twoje i otoczenia bezcenne.A sąsiadom sie opatrzysz i przestaną wydziwiać.Nie poddawaj się.
By Krasnal45
#1846126
Kryzysy to rzecz normalna. Szczególnie właśnie w początkowym okresie odstawienia analogów. Pamiętaj tylko, że to siedzi w Twojej głowie :wink:
Mama×3 pisze:Wczoraj będąc na podwórku z dziećmi raczylam się porzeczkową chmurką i cóż, zostałam wyśmiana przez sąsiadów palaczy:-(

Tu akurat, to Ty masz prawo do wyśmiewania ich i ich słabości
.
Mama×3 pisze: jakoś tak mi przykro:-( Szczerze to bardziej się wstydziłam palić analogi.
Cały optymizm i duma z siebie prysła

Rozumiem to i nie rozumiem. Naprawdę możesz być dumna.
Trzymaj się trawnika, czytaj, pisz, a z nami nie zginiesz. Z całego serca życzę powodzenia.
By Mama×3
#1846129