- 15 wrz 2016, 12:56
#1716528
Siema, nie wiem czy napisałem w dobrym miejscu, ale jak coś to przepraszam i proszę o przeniesienie.
Mam pytanie dotyczące e-enzo, ponieważ kupiłem tam wismeca rx 2/3 i po 3 tygodniach mi padla elektronika, pisze caly czas check battery, chce go wysłać na gwarancje ale strona nie działa i nie wiem co teraz. Jak myślicie, czy moge go juz wyrzucić czy da się coś z tym jeszcze zrobić? Pisałem na tego maila co podali ale od 4 dni nic.
Pozdrawiam
Mam pytanie dotyczące e-enzo, ponieważ kupiłem tam wismeca rx 2/3 i po 3 tygodniach mi padla elektronika, pisze caly czas check battery, chce go wysłać na gwarancje ale strona nie działa i nie wiem co teraz. Jak myślicie, czy moge go juz wyrzucić czy da się coś z tym jeszcze zrobić? Pisałem na tego maila co podali ale od 4 dni nic.
Pozdrawiam