EPF
wszystko związane z czyszczeniem i konserwacją e-papierosów.
By Quatz
#1516276
Witam, jako iż jestem początkujący i dopiero zgłębiam wiedzę potrzebuję pomocy.

Posiadam grzałkę podaną w tytule i mam wątpliwości jak ją przepalać/oczyszczać.

1. Czy normalnie ją myć w gorącej wodzie, wysuszyć i potem przepalić?
2. Czy zalecacie punkt pierwszy przy każdej zmianie liquidu na inny smak?
3. Jak rozumiem, to zdejmuję tylko tą silikonową uszczelkę która jest na szczycie grzałki i nakręcam na batkę i grzeję kilkukrotnie? (patrz obrazek: http://zapodaj.net/ebe7b9a88a5c5.jpg.html

Jeśli coś jest źle w moich planach to proszę, naprostujcie moje myślenie :D Niby można uczyć się na błędach, ale mimo wszystko 9zł szkoda :D
Awatar użytkownika
By Hervantes
#1516284
Jak w ten sposób "przepalisz grzałkę" to spalisz watę która jest w środku. Jeżeli już tak bardzo Ci na tym zależy to kup drut oporowy watę i zrób nową grzałkę info na ten temat znajdziesz na youtube.
By Quatz
#1516285
Czyli krótko mówiąc tych grzałek się nie przepala. Jak więc pozbyć się smaku ostatnio palonego liquidu? Tylko umyć w wodzie(lub czymś innym) i odstawić do wyschnięcia?
By Quatz
#1516309
W sumie masz rację, chociaż pali się papierosy, nie kiepy. No cóż, dziękuję za rozwianie wątpliwości, w miarę rosnącego doświadczenia pewnie dokupię sobie clearomizery, a na razie przeżyję tą niedogodność w postaci nakładających się smaków. W sumie nie przeszkadza mi aż tak bardzo.
Awatar użytkownika
By hankrum
#1516987
miron52 pisze:Naucz się kręcić grzałki, to nie będziesz się stresował lipnymi fabrycznymi.


Ale do tego Clearomizer'a przecież nie ukręci grzałki (za dużo zabawy, a i efekt niepewny), a bazy RBA nie przykręci. Własne grzałki = zmiana atomizera ( z bazą RBA), a co za tym idzie zmiana zasilania, więc do wymiany cały zestaw.
Smoant Levin PK-mały,wielki pod

https://i.ibb.co/k3tQNQN/vape-poland[…]

Zastanawiałeś się kiedyś, ile może kosztować najd[…]