EPF
Ustniki, pyrexy, szkiełka i inne ustrojstwa, które mogą Ci się przydać przy modernizacji e-papierosa.
Awatar użytkownika
By kopen
#1251071
Dzisiaj przybyła do mnie paczka z fasttechu. Były tam m.in. koszyki na 2 akumulatory 18650. Ja nie jestem elektrykiem tylko synem elektryka. Jestem co prawda inżynierem ale nie w tej branży. Z tego co wiem (a wydaje mi się że nie jestem upośledzony) to po włożeniu akumulatorów mamy tutaj piękne zwarcie. Chińczyk oszalał. Zobaczcie na zdjęciach (sorry za jakość)...


z jednej strony...



w "oddali" mostek z drugiej strony



czerwone kropki to miejsce podłączenia przewodów, na niebiesko chińskie mostki zwarciowe

Gdyby obrócić jeden z piktogramów to byłoby OK, a tak...
Co Wy na to?
Awatar użytkownika
By Goldi
#1251090
Chińczyki w tej samej obudowie robią koszyki szeregowe i równoległe dlatego w tym przypadku nie zgadza się oznaczenie. Ale koszyk sam w sobie będzie działał prawidłowo.
By Polan
#1251100
Z jednej strony to Ty masz rację :)
Z drugiej strony to decydując się na taki zakup powinieneś mieć minimalna wiedzę na ten temat i plan co i jak chcesz zrobić :)
Na pewno w opisie produktu była informacja co zamawiasz.
Awatar użytkownika
By kopen
#1251101
Chyba żartujesz. Producent wyraźnie zaznaczył jak należy wkładać aku, żeby przypadkiem nie zrobić zwarcia.
Jak kupuję auto to nie sprawdzam czy rura wydwchowa przypadkiem nie wchodzi do kabiny.
By Polan
#1251104
Masz wygórowane oczekiwania a decydujesz się na zakupy w Chinach :D
Fakt mogli by użyć innego koszyka, znaczy się z poprawnym oznaczeniami, ale to wiąże się z inną cena.

Zawsze możesz złożyć reklamacje.

Co do Twojego porównania.
Samochód zamawiałeś tanio w Chinach?
Awatar użytkownika
By kopen
#1251124
Rozumiem że kolega Polan zanim włoży baterie do pilota telewizora dokładnie analizuje schemat połączeń wogóle nie patrząc na oznaczenie jak wkładać te baterie.